One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-01-2013

04.01 Eerlijk waar





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Zeg flappie,
hebbie nou al die tijd op je lauweren gezeten?
de tijd dat je niet gelogd hebt??

ehhhhhh..
: -)))
moet ik eerlijk zijn,
of mag ik de waarheid ook een beetje geweld aan doen :-)

dan ehh,
ja wel, eerlijk gezegd,
heb ik verduldes weinig gedaan,
als je dat zo noemen kunt,

want ehh wandelingen maken,
met m'n kleine jongen..
dat is een genoegen om te doen,

en als zijn moeder tante en zus meegaan,
is het een nog groterdersterre genoegen,

het buitelen over elkaar heen van die twee jongelingen,
dat blijft een zalig gezicht,

de bemoeienissen van mama buf vermakelijk
om te zien hoe ze die twee sprinkhanen in het gareel wil houden,

jawel hé,
Ace is een "ontzettend lieve knaap"

en buiten dattie af en toe
een velletje van me tussen zijn tanden heeft tijdens het spel,
zit er geen kwaad in,

't is de liefde zelf,
net als zijn moeder buf, ook zo'n heerlijke scheet.

Tante bee,
De scout
Zoekt muisjes en laat het jonge grut maar een beetje gaan,

De felheid waarmee ze holletjes afsnuffelt,
Is wel te zien aan haar hé : -)

we genieten volop,
van elke wandeling,
leuke mensen op ons pad
leuke dieren ook, maar daarover later

en de dagen zijn dan ook omgevlogen...

bovendien...
heb ik een nieuw spel aangereikt gekregen :-)
nóg leuker dan wordfeut,

word on... “yeah”
maar daarover óók een een andere keer...

anders loopt je pc vast bij het verstouwen van zoveel info: -)
‘k heb nu wat andere zaken aan mijn hoofd.
Maar hey....
its kood toe bie bek: -)

hebben jullie het ook fijn gehad,
en hebben jullie ook zo heerlijk genoten,

ik voel me als herboren..
moet je echt ook eens doen,

gewoon lekker niks,
alleen maar dat wat je wilt: -)
zalig joh,

En voor nu,
Hasta la pasta,
Op naar morgen
* tegen draadje aan tik*
*plok plok plok *

xxx

33 opmerkingen:

  1. Hey Dien...
    Winterslaapje weer uit zie ik..
    Maar de wandelingen bleven en daar genieten wij nu van..prachtige opnames van het hondenspul!!
    maar goed dat je terug bent hoor...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die 4poters houden zichzelf ook wel bezig hé.
    Heerlijk om te zien.
    Dat is voor jullie genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met plezier wandel ik met je mee en geniet van het zien van de springende en vrolijke 'meute'. Ik geniet ook heerlijk van dingen doen die niet hoeven en noem dat ook 'niets doen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Klepklap...

    ik had nooooit gedacht dat jij op je lauweren zou rusten.
    Jij weet niet eens wat lauweren zijn!!!

    We gaan er weer lekker tegenaan dit Nieuwe Jaar.
    We doen alleen maar waar we zin in hebben. Jaaaa!!
    Ik ga dus over een paar minuutjes aan mijn weekeinde beginnen.


    Tot maandag!
    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn de zaligste wandelingen laten gaan zo ze gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou pas echt niksen als je geen toestel bij je had, geen hond, geen wandelingen maakt.
    Neen Klaproos, niksen lijkt me niks voor jou!. 'k Heb weer genoten van je serie.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is niet niks doen Roosje
    dat is genieten van kop tot teen
    wat een jong geweld die Ace en z'n zus, heerlijk om te zien
    en de 'oudjes' daartussen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is toch heerlijk om zo lekker los van alles te genieten.
    Maar die aktiefoto`s zijn prachtig van de hondenfamilie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is heerlijk om dat grut zo zien genieten Klapper. Daar geniet je van eigen van mee. En niks doen....nou daar kan ik over mee praten tegeswoordig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het moet elke keer weer een feest zijn om met dat cluppie aan de wandel te gaan.
    Ik heb de afgelopen weken wat teveel niks gedaan en te weinig gewandeld en gefotografeerd.
    Ik wacht op mooi winterweer om echt weer op dreef te raken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch zo'n winterslaapje...!!
    Fijn dat je er van genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat voor ras is dat Klaproos, die honden?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nog even stoeierig als toen ze heel klein waren! Gelijk heb je om een moment te nemen van weinig te doen, waarom zou een mens altijd moeten werken en bezig zijn :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie dat je het samen met je hond(en) onwijs naar je zin hebt en je goed door de slappe hap van de winter heen aan het worstelen bent. Gelijk heb je en een leuke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat wil je nog meer als je je zo je dagen kunt vullen!
    Als dit niet genieten is!!!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij zagen van de week een hond lopen.....en ik zei tegen Piet, kijk dat lijkt Ace wel !!
    Heb heeel zachtjes even geroepen maar hond reageerde niet, dus geen Ace !!
    Ben een beetje weinig aan t bloggn Klapperke dus ik had je onderbreking even gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beste Klapper dit blogje heeft een ultieme schoonheid van jewelste.
    Ik heb er zo van genoten....
    ga zo door KLAP!! klap klap

    BeantwoordenVerwijderen
  18. MOOOOOOOOOOIIII wat een schoonheid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig die foto's met Ace.
    En wat wil je meer dat je van het nietsdoen kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh ja.. ik weet het wel Dien. Ik probeer het dan ook, maar het lukt niet vaak.
    Maar als het lukt ja dan... dan is het leven inderdaad feestelijk. Eerste kerstdag, toen zat ik eindelijk
    gelukkig tussen al mijn nieuwe kaarsen, naar inspecteur Frost te kijken op tv. Later was het supergezellig
    maar dit was geluk.

    Dankjewel voor je lieve reaktie! Ik hoop het ook zo... maar zie het toch steeds weer verkeerd lopen. En
    toch blijf ik optimistisch. Ik weet dat het wel kan.

    Liefs en nieuwjaarsroosjes, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk meegenieten met deze schitterende foto's @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een voorraad foto's. Wat fijn dat je zo van dit buiten zijn geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ko wit de flow. Laat je maar lekker gek maken.
    Mooie serie foto's weer.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhhhhhhh........ is toch werkelijk genieten dit met
    al die lekkere smoeltjes Sjuchtttt.........
    Heerlijke plaatjes Dien en ook mijn hart
    stroomt daarvan over hoor :-)

    Liefs, Helma xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De enthousiaste honden spatten van het scherm af, net als de regendruppels die je van het draadje piekt.
    Fijn dat je weer terug bent! Je hebt helemaal gelijk: een mens moet van tijd tot tijd eens helemaal NIETS mogen doen. Me vervelen? Ik kan het me helaas niet meer herinneren...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dien, wat een prachtige kleuren het lijkt wel herfst. Je hond heeft ook naar zijn zin zo te zien en jij ook!
    Kijk eens naar dit filmpje over de klokken die zwijgen. http://www.youtube.com/watch?v=_52lfKtQ46c

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Probeer nu maar hier te reageren, want op Facebook is die verdwenen....?
    Leuke foto's van de enthousiaste jonge honden. Wat hebben die een plezier met elkaar onder nog even een toeziend oog van moeders.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ...wat mooie foto's Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lieve honden. Ik heb genoten van die vrolijke bende!
    Ik merk dat je je niet verveeld hebt tijdens deze dagen.
    Supermooie foto's Klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. het lijkt me moeilijk om al die gelijkaardige vrienden uit elkaar te houden, Dientje
    Maar jij slaagt er wellicht wel in hé...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben maar kort weggeweest. Jij wat langer. Maar die tijd van opladen is je van harte gegund en inmiddels draait het
    fototoestel weer overuren. Die honden zouden eens weten dat hun beeltenis gratis op internet wordt verspreid. Ha, dan zouden ze wel een manager nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een soort kort winterslaapje.
    Mooi die vliegende hond.;-)
    Fijn dat je zo'n goede en trouwe vriend hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die eerste foto's doen mij aan schilderijen denken. zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥