One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-01-2013

21. 01 Dartel los in het bos





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Nog een heerlijke wandeling door de sneeuw met de honden,

eentje waarbij mijn gedachten een beetje ronddwaalden,
een puur genot,
om met deze blije uitgelaten dieren op stap te zijn

als je bedenkt dat er legio mensen zijn die niet naar buiten kunnen
door een of andere ziekte aan huis vast zitten

En natuurlijk heb je ook mensen die er gewoon niet van houden,
dat geeft ook niks,
ieder z'n meug zal 'k maar zeggen,

M'n hondje.....
ik vind het zo heerlijk als ik 'm zie ravotten met z'n zus,
mama en tante,

en als hij dan komt aandraven,
dan heeft hij een glimlach op z'n snoet,

dan is íe zó blij en zo gelukkig,
dat geeft mij een warm gevoel,

dan voel ik me zó intens gelukkig,
daar kan niks tegenop,

met een heerlijk gevoel naar huis,
en mag meneer eten en slapen,
dromen van de heerlijke wandeling,

en ik snurk ook tegen 110 aan s'nachts hoor,
want de buitenlucht laat je goed en heerlijk slapen,

Ik ga een paar dagen slapen in het ziekenhuis,
en laat jullie hier bij de ravottende meute achter,

die gaan jullie wel vermaken,
met hun kunstjes,

M'n lieverd gaat bij z'n mama logeren,

m'n huisje daar trekt een andere lieverd in,

en passen jullie dan samen een beetje
op mijn weblog:-)
zodat die niet gehackt wordt?

dan zien jullie me snel weer verschijnen.
en hoop ik gauw weer nét zo dartel

als de honden rond te huppelen door het bos,

dag hartjes
xxx


122 opmerkingen:

  1. Veel sterkte gewenst Dien.
    Hopen dat je over een tijdje weer net zo dartel bent als deze hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank j ewel jetske,
      ik ga zo blij blij van hart en goed van zin:-)

      Verwijderen
  2. Hé, Klaproos, da's niet leuk... Je logje wel, maar dat ziekenhuis niet... Hopelijk niets ernstigs...
    Van nu reeds, beterschap. Een kaarsje steek ik direct aan, en 't blijft branden tot je (gauw) weer logt. Goed ?
    Dikke knuffel,
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach lies,
      ik zal je later mailen hé,

      maak je maar geen zorgen,

      xxx

      Verwijderen
  3. Wat kun je daar ontzettend blij van worden he?!
    En eenmaal thuis is de kou snel vergeten, wat rest over de hele dag is een voldaan en dankbaar gevoel.
    Hopelijk ben je gauw weer thuis en gaat alles goed wat er goed moet gaan... dikke zoen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk hé jij ook van jouw lieverds hé,
      het zijn de trouwste vrienden denkbaar
      altijd blij en vrolijk.
      hmmmmmmmmmmmm zalig :-)

      xxx

      Verwijderen
  4. Dikke knuf Dien en heel veel sterkte de aankomende dagen xx tot snel weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dien heel veel sterkte en beterschap toegewenst van ons je weet dat we aan je denken
    liefs milo en co xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klapperke ik wens je alle goeds. Wij passen wel op je blog hoor. Dat komt helemaal goed. Fijn dat je hondje goed verzorgt word de komende tijd.
    Ga nu maar even op je zelf passen hè.
    Tot heel gauw. Ik denk aan je , XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k heb een boel lieverds om me heen die dat doen mussie:-)

      xxx

      Verwijderen
  7. We zijn er op voorbereid, maar toch.... Het ga je goed Klaproos.
    'k Hoop dat je snel, gezond weer terug mag komen.
    Deze serie is weer helemaal top, een genot om die honden bezig te zien.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naar het ziekenhuis. Kijk je wel uit daar. WAnt het is statisch bewezen dat daar een hoop zieken rondlopen. Voordat je het weet steken ze je aan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Klaproos heel veel sterkte en beterschap gewenst.
    Prachtig die spelende honden, ik heb genoten van je foto's
    Ik hoop je weer heel snel op je blog te zien.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dat leuke sneeuwhonden. Ik wens jou snel beterschap Klaproosje! Wij kunnen jou niet te lang missen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, iedereen kan gemist worden rita:-)

      ook ik,

      dank je wel hé,
      dag dag
      xxx

      Verwijderen
  11. Lieve Klaproos, heel veel sterkte en beterschap voor in het ziekenhuis. Niet te lang wegblijven, hoor...
    Ik heb weer genoten van je foto's. Lachende honden. Denk daar maar aan in je ziekenhuisbed, dan passen
    wij wel op je blog. Be strong!
    Liefs, Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel kakeltje,
      we gaan der snel wat moois van maken gezond en wel naast mijn bed, met de hond aan de lijn whaaaaaaaaaaaaaa
      ja zo zal het zijn:-)

      xxx

      Verwijderen
  12. Met de vrolijke beelden van je spelende lieveling met zijn kornuitjes op je netvlies, ga je blij het ziekenhuis in. Houd die blijdschap vast. Dat is goed voor genezing. Heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel weer onder ons! Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is genieten om te zien hoe de honden zich amuseren
    prachtige foto's
    enne voor morgen en de komende dagen wens ik je veel succes
    dikke knuffel en vlug beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een roedel blije vrolijke bende, dat is een beeld die je weer kan oproepen in de minder vrolijke atmosfeer van de plaats waar jij een tijdje naartoe moet trekken.
    Snel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel roy,
      ik hoop dat ik ze snel weer kan zien .

      dank je wel roy,
      tot gauw

      Verwijderen
  15. Ha Klaproos,

    Of er een roedel wolven op je afkomt rennen,wat staan ze er weer prachtig op.
    Vanmiddag hebben onze hondje ook met de buur honden lopen spelen in de sneeuw, ze snurken nu ook. oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker he oma,
      ja het zouden best wolven kunnen zijn, alleen zijn deze denk ikliever:-)

      Verwijderen
  16. Mooi als geen woorden kunnen zeggen.
    Warmte die het geeft valt niet uit te leggen.
    Het is een genoegen je blog te lezen.
    Liefde en geluk doet genezen.

    Zal aan je denken.
    Liefdevolle gedachtes schenken.
    Zodat je weer snel mag bloggen.
    Voor je lezer om opnieuw weer in te loggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel attie,
      da's erg lief van je,

      ik hoop er gauw weer te zijn,
      xxx

      Verwijderen
  17. Mooie kiekjes met die beestenboel!
    Morgen alle sterkte en een snelle beterschap lieve troel ik denk aan jou!xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey mieke,

      dank je wel ,
      wat ben je toch een lieverd,
      als ik nooit meer wakker wordt....

      "ik hou van je"

      xxx

      Verwijderen
  18. Wat is Ace groot geworden! Het is een stevige reu geworden Klappie. :-)
    En jij, sterkte in het ziekenhuis. Dat alles goed gaat en je snel weer op de been mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja truus, hij gaat als een speer,
      een dikke gespierde nek :-)
      heb je het you tube je gezien:-)

      http://youtu.be/YhCjmRZOsz0

      whahaahhaah
      gekke hond:-)

      Verwijderen
  19. Ten eerste mijn complimenten voor de prachtige afbeeldingen alweer van je gezellige hondenmeute. En tevens sterkte en beterschap voor de aantal dagen in het ziekenhuis. Dat je weer gezond en wel mag terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan diana,

      en dank je wel hé,

      lieve groet en tot gauw,
      xxx

      Verwijderen
  20. Ik ga Xtra duimen voor je Dien!!
    Mooi "Captain one eye" op de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sterkte meissie, hopelijk weer snel en gezond weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn ook zo prachtige gecamoufleerd, moeilijk om ze terug te vinden in die prachtige grijs/witte wereld!
    Denk dat mijn honden een rolberoerte zouden krijgen, die liggen al te bibberen rond de 25 graden :)
    Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en beterschap lieve Klaproos en ik weet zeker dat die sneeuwwurm
    in het struikgewas eventueel hackers de stuipen op het lijf jaagt! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahhaha, ja dat verschil is wel groot he moontje,

      maar het blijft heel erg mooi ze zo samen te zien weet je,
      ik geniet daar énorm van

      tot gauw hé.
      xxx

      Verwijderen
  23. Lieve Dien, sterkte de komende tijd en beterschap en hopelijk tot snel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kan me voorstellen hoe je geniet van die rollebollende maffe honden. Heerlijke foto's, ik geniet met je mee.
    Ik wens je heel veel sterkte en vooral heel snel beter worden Klapperdeklappertje.
    Doei tot later, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieverdje, het is dus eindelijk zo ver... ik wens je heel veel sterkte toe en een spoedig herstel! Hou je taai kranige dame, neem de gedachte aan je geliefd huisdier met je mee, het zal je wat opvrolijken. Net zoals deze weer zo mooie reportage hier boven mij opvrolijkte. Tot later meid, en hou ons zeker op de hoogte als je dat kan, we duimen voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nogmaals sterkte Dien !!!!!

    Je laat ons achter met een prachtige blog !! Super genoten !!
    We wachten samen met je trouwe viervoeter op jouw tot je weer terug komt.
    Fijn dat hij terug naar zijn moeder kan.

    'hoop echt dat het met jouw weer helemaal goed komt !! Liefs ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hoop je hier weer snel terug te 'zien' Roos. Sterkte met de behandeling en wordt gauw weer beter.
    Droom maar lekker van de drie die uitgelaten op je af komen rennen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook vanuit Vlaanderen zal ik aan je denken en een extra lichtje voor je laten schijnen , dan hoef je in het donker niet bang te zijn .
    Er komt vast wel iemand aan je zijde staan !!!!! en waakt over je .
    Vertrouw er maar op ,
    lieve steunende groet maria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oei weten ze in het ziekenhuis ook dat Klaproos komt zijn ze daar wel op ingesteld, nee hoor wij wensen je sterkte en alle goeds word maar gauw weer beter dat is voor Ache ook veel fijner.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi log heb je gemaakt en ik wens je veel sterkte toe en een snel en goed herstel.
    Als je maar goed naar je lichaam luistert.
    Heel veel sterkte en BETERSCHAP

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach lieve Dien, is het eindelijk zo ver? Heel veel sterkte toegewenst en knap maar snel weer op!
    We zullen je mooie logjes missen!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wens je heel veel sterkte, en maar vlug zien dat je weer heelhuids thuiskomt. Want wandelen met de honden daar kan eigenlijk geen ziekenhuis tegen op. Maar ja...sommige dingen moeten daar gebeuren.
    Tot logs, Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hopende dat je maar snel weer de oude bent Dien.
    Alhoewel ik niet weet wat er met jou in het ziekenhuis staat te gebeuren...
    toch sterkte toegewenst van ons.
    Johan&Minke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hai KLAPPERT!

    ik hoop, dat je gauw weer in staat bent om je mail te lezen.
    En een beetje te puzzelen...
    Heel veel sterkte!
    Hier wordt druk voor je geduimd en er branden 10 kaarsen.
    Allemaal voor good luck!!

    Alles komt goed!!!!!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Loop een beetje achter met de logs lezen en dan zie ik elders dat je in het ziekenhuis ligt !
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer thuis bent.
    Wat zijn het toch leuke honden en Ace is en blijft een knapperd!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje ik ben er een klein beetje weer en wat lees ik hier nu weer....
    Als eerste zie ik hondjes zo lief en groot geworden en wat een plezier!
    Ook weer een heerlijk nummer heb je uitgekozen en nu moet ik je al weer missen.
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.
    Lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi !! Mijn duim naar omhoog voor Jou Het komt in orde beloofd !! Groetjes willy Duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik hou ook wel van zo'n winterse wandeling, en ik heb zelfs nood aan wat beweging en buitenlucht. Maar vrouwlief kan met haar rugperikelen niet zo makkelijk meer een end stappen helaas...
    Ik kan me best voorstellen dat je genoten hebt, Dien!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Dien, sterkte, beterschap en hopelijk tot snel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hey lieverd,

    ik lees dat je een paar daagjes in het ziekenhuis gaat slapen.
    ik weet niet waarvoor maar heel veel succes meis.
    Tuurlijk passen we op je blogje hé xxxx

    gave foto's van je lieverd met de andere lieverds.
    Is ook nog steeds flieft op Ace en fam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Alles goed voor je opgevangen, dat is fijn!
    Zo kun je al je aandacht geven aan je herstel. Sterkte en beterschap!
    Groetjes, Ebelien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat zijn ze aan het genieten in de sneeuw, onze hondjes!
    Ik hoop dat je er weer snel bij kunt zijn, beter en wel!
    Beterschap Klappertje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. van harte beterschap Roos...

    tot heel binnenkort

    ps : ik zou het bijna vergeten, schitterende foto's waar men blij van wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Veel sterkte de komende tijd, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand, zodat we je snel weer zien verschijnen.
    Ik vermaak me zo lang wel met jouw honden in de sneeuw.
    Sterkte en alvast beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Klapper sterkte en dit blogje straalt van de hondenvreugd in de sneeuw.TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Klaproosje, sterkte daar in dat vreemde bed, en snel weer thuis komen. Je vriend w8 op je. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Je hebt er iets mooi van gemaakt Dien ! Wat zullen die knaapjes slapen !

    BeantwoordenVerwijderen
  48. En nu is het dan zover?? Ik wens je heel veel sterkte Dien en droom maar lekker van deze heerlijke ravotters tijdens je verblijf daar en laat snel weten hoe het met je gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een prachtige serie de hondje genieten
    en de baasje ook mooie foto,s.
    Je hebt goed gezorgd voor je honden kind
    je huis en de weblog dat komt helemaal goed.
    Dien ik wens je het aller beste.
    Sterkte
    tot gauw.
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oei, zo even tussen neus en lippen door de mededelng dat je het ziekenhuis in gaat. Hoop dat het niet echt ernstig is. Zal in ieder geval de hackers voor je verjagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is
    Klapperke maar ik wens je heel veel sterkte en
    beterschap en hoop dat je weer snel bij je
    ravottende meute zult zijn!

    Liefs,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. fantastische reeks gewoon, wat een modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. L A A T S T E N I E U W S

    OPERATIE VAN ONS KLAPROOS

    Lieve lezers,

    ons Klaproos is maandagmiddag geopereerd.
    Alles is goed gegaan.
    De baarmoeder en de eileiders zijn verwijderd.
    Die zijn samen ergens aan het knikkeren (zegt ze zelf!)

    En nu.... wonden genezen opknappen.

    RUSTIG AAN, KLAPPERTJE!!!

    Kaartje sturen??
    Ziekenhuis Elkerliek
    Wesselmanlaan 25
    5707 HA Helmond

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ha die Klaproos, ik kon even niet reageren, schouder speelde op! Maar wat lees ik nou? Vrouwke toch, onder het mes? Sterkte hoor! Hoop dat je snel weer op de been bent en alles goed is met je! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Dien...

    Ik weet niet war er aan scheelt Dien,. maar ik wens
    je daar in het ziekenhuis heel veel stekte, dat je snel weer beter bent en ons weer bestookt met je mooie
    blogs..Dit is ook weer een serie om van te smullen..
    Prachtig die ravottende hondjes..
    Dien nogmaals sterkte..

    Lg. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gewoon schitterend! Echt wauw! En prachtige honden. Sneeuw kan zo mooi en prettig zijn!

    Groeten Glenn

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zie je log nu pas ;-(

    Beterschap en hoop dat je snel weer de oude bent.
    Rustig aan de komende tijd.

    Lieve groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik lees het nu pas en ik hoop dat het niet ernstig is...
    Wens je heel veel beterschap en mijn kaarsje brand voor jou!
    Dikke knufff groetjes van Anna en ik hoop tot gauw XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ik kom nog wat knuffels brengen
    knuffels gevuld met beterschap, warmte en goeie moed

    BeantwoordenVerwijderen
  60. dankjewel Marlou voor de update
    nu ben ik weer gerust wat de operatie betreft

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ha Klaproos,

    Geniet telkens weer van ze.
    de vogeltjes teren dan wel in op hun vet, merk in de tuin dat er flink gegeten wordt, brood, zaden en appels. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Prachtige foto's. Ik waande me even op de Russische steppe, compleet met wolfjes. Erg mooi, Klaproos.
    Sfeervol winters.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Kwam je even dag zeggen en beterschap toewensen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. De hond zal ook wel lekker slapen;-))
    Lijkt wel kunst die dikke draden van sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dag lieve Dien.
    Kom even een knuf brengen
    Doe rustig aan.
    Beterschap
    XXX
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoikes lieve Klaproos...
    Ben ondertussen ook hier komen genieten van je prachtige blog...supermooie beelden van de ravottende hondjes...die zullen van die sneeuw wel genoten hebben.
    Maar...ik las ook van jouw operatie...hopelijk is de ingreep uitstekend verlopen en heb je niet al te veel pijn gehad.
    Nu komt het er op aan, als je thuis komt, om het eventjes rustig aan te doen.
    Hele lieve groet en...spoedig weer beter hoor.
    Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lijkt wel een roedel wolven zo. Heel mooi en ze hebben het geweldig naar hun zin en er loopt nog een leuke dame bij ook.....

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Even hier een berichtje, denk veel aan je en hoop dat je heel snel weer de oude bent.... maar neem je tijd lieve Dien en tot gauw :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Dat is heel snel.
    Doe rustig aan en natuurlijk ook welkom thuis.
    Pas goed op je zelf.
    Knuff
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Pas goed op jezelf Roosje, hoop dat weer rap vergeten is, wat je daar in het ziekenhuis zal ondergaan...
    we letten wel op je blogje ;-)
    en genieten van je vrolijke honden fotografie
    tot een dezer

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Klappertje,
    Hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent, in je eigen fijne omgeving en dat het
    goed met je gaat! Dag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Welkom thuis, nu lekker gaan opknappen hé...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. heerlijk hondenbende! gek he, dat honden zo dol op sneeuw zijn, mijn Tjebbe vindt het geweldig buiten, maar ik loop te bibberen en te verkleumen.
    Ben je weer een beetje opgeknapt, Klaproosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Fijn dat je alweer thuis bent. In je eigen omgeving voel je je vast al een stuk beter.
    Rustig aan en vanaf nu de goede kant van herstel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hai Dien ! Yessss !!! En nu maar steeds meer opkrabbelen hè. Sterkte nog !

    Liefs en winterroosjes,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Klapperdeklappertje, fijn dat je weer thuis bent bij je beessies(?). Doe rustig aan, want het is niet niks en het genezingsproces heeft wel tijd nodig.
    Dikke beterschapsknuffel(s)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik las dat je weer thuis bent :-)
    En hoe is het ?
    Weer heerlijk in je eigen omgeving opknappen !
    Hopelijk herstel je snel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ha Klaproos,lekker genieten even niks doen
    van harte beterschap.
    dikke knuffel
    xxx
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Klaproos,

    Je was er even tussenuit, maar bent inmiddels weer thuis!
    Een voorspoedig herstel toegewenst.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Mooie serie! Wat genieten die honden van de sneeuw, leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. ik kom nog wat warme groetjes en knuffels achterlaten :-)
    verzorg je goed hé Klapperdien

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ha Klaproos,

    Het blijft een feest je honden zien rennen, menig meelezer heeft ze al mogen bewonderen. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Warme herstel groet uit oost-vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Kom je nog even groeten en gedag zeggen.
    Laat je maar lekker verwennen, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Even een van harte beterschap groetje voor Klapper
    knipoogie hou je haaks meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ik suur even veel beterschap wensen en hopelijk ben rap weer beter ,dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik kom je nog ff beterschap wensen.
    Dikke knuf(fels) XXX Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi klaproos,
    Ik kom je even lieve groetjes brengen en ik hoop dat alles goed met je gaat.
    pas goed op je zelf.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Kwam je even dag zeggen en heel hard zwaaien :-)
    Gaat het ?
    Zal zo ook eens op FB kijken hoe het met je gaat
    Daaaaaaaaaaaaaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ook ik kwam even langs om je te groeten.
    Schitterend die mooie honden foto's. Inderdaad. Oprecht genieten van die blije snuiten!
    Hoop dat je weer snel in je eigen bedje kunt slapen!
    hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  91. ik kwam gewoon even kijken om het pad warm te houden,hopelijk gaat het al de goede kant op,want wij missen je wel hoor. groeten van cobie en bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik lees hier in de reacties dat je ziek bent. Is het griep? Dat heerst.

    Maar ehhh gaat het weer een beetje? Hoe dan ook: veel sterkte en
    hopelijk tot spoedig.

    Groetjes

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥