One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-01-2013

09.01.Bommetje





*KLIK Be Happy *
Openen in nieuw venster en klein maken



Laat de boeren maar dorsen jongens,

Laat ieder doen waar hij zij zin in heeft

Wij zoeken onze weg wel.

En als we hem niet vinden

Dan vind de weg ons wel

Whaaaa. Wat een pret

Een waterballet in waterbloem

Als je een hond hebt moet je dat beslist eens doen,

Die van ons kunnen hun lol niet op,

En gaan als dollen tekeer

Natuurlijk met een beetje aanmoediging van ons: -)

Krijgen we ze nóg gekker dan ze al zijn: -)

Wat een paradijselijk leven,

Wat een puur genot,

En voor wie denkt dat je hele huis smerig wordt : -)

Het valt reuze mee,

Eens ze droog zijn….. ligt al het zand op de grond,:-)

Genoeg om een zandbak te vullen,

Maar daar gaat weer een ander logje over hé.

Nu genieten we alleen maar hier

Jongens aan de kant

Ik zeg maar zo…………………

*BOMMETJE*

*druppels van monitor poets* :-)

* proest*

Sorry hoor: -)

xxx


68 opmerkingen:

  1. ...niet te geloven...schitterend lieve Roos...rust nu maar fijn...rené

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awel nee Rene.
      geen tijd, het volgende avontuur lokt,
      life's to short to rest:-)

      Verwijderen
  2. Wat een energie !!!
    En wat zijjn de honden aan het genieten Klap en...ik denk...weer dat jullie dat ook hebben gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk om de honden zo bezig te zijn. Ze hebben echt een hondenleven! Wat zul je iedere dag genieten van Ace en zeker op dit soort momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is zo'n dijk van een hond hanny,
      ik ben zo stapel op hem :-)

      Verwijderen
  4. haha, zalig om deze leuke gekke honden bezig te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER....moet ik nog meer zeggen? Nou dan, voor één keer: S U P E R ....
    Gr Jan W

    @okapi, deze stond in de kraal met een vrouwtje en was zeker niet met mij bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhhhh dat was het :-)
      ik begrijp het jan,

      "super" dat is het juiste woord:-)

      Verwijderen
  6. Een prachtige reeks. Het was natuurlijk perfect geweest als zij in het water was gevallen en dat had mogen vastleggen op foto. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahahhaha HANSSSSSSS

      foei:-)

      volgende keer misschien als het wat warmer is :-)

      Verwijderen
  7. SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!

    Liefs,
    Attie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het 'Zwanenmeer' heeft er niets aan, Klaproos ! Veel mooier, jouw Ace & Co ! Een genietlogje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Klaproos,

    Krijg een speciaal gevoel van binnen, geweldige honden en foto's.
    Ze komen helemaal tot hun recht, ach het zand nemen je voor lief.
    Zo'n geluk is onbetaalbaar. oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welja,
      dat beetje zand, weg ermee:-)

      plezier in het leven staat voorop he oma

      Verwijderen
  10. Wat een energie, wat een levenslust. Ook ik moet de druppels van mijn monitor afvegen.Haha ... En dat bommetje wat geweldig zeg, moest er om lachen, niet alleen mensen mogen het graag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om zo in het water te kunnen spelen...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat mooi ... een heel roedel van die prachtige dieren!! Daar kun je echt met genoegen naar kijken. Hier gaat het er iedere
    dag zo aan toe en volgens mij ligt er meer zand in mijn huis dan op het strand :) Als ze maar lol hebben, toch?! ;)
    Mooie actieserie, heb er met een big smile van zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat denk ik ook moon,
      poetsen.... wie verzint er nou zoiets :-)

      Verwijderen
  13. Goh, wat een schitterende momentopnames Klappertjelief! Jij hebt de actie beslist héél goed in je knappe foto's weten te vangen... het plezier dat de honden aan het spelen beleven straalt er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LOL en puur genot voor de honden, maar ook voor de baasjes :)
    En de vuile vloer nemen we er met plezier bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Potdomme, dat was écht heerlijk!!
    Wat een waterballet,
    Ace en Co hebben werkelijk genoten,
    en wij erbij.
    Net niet mijn laarzen volgelopen, maar.............
    Ace moest zonodig een bommetje veroorzaken, met gevolg
    dat ik erruuuggg nat gespetterd was.
    Maar mensen dat mag de pret niet drukken, het is
    tenslotte maar water.

    Aceman bedankt hé kerel, ik zal het onthouden

    Fijne dag en genieten..................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doen we zeker alexandra,
      ik weet net als jij met de honden, is het gewoon elke dag feest ,
      niet moeilijk doen, en gaan met die banaan.
      en zo moet het ook voor dat korte poosje dat we hier zijn,
      paradijs op aarde:-)
      is dat voor ons gemaakt:-)

      Verwijderen
  16. Hahahaha! Geweldig.
    *BOMMETJE*

    heerlijk!
    Je hebt de eerste schaterlach hier in Haarlem losgemaakt!!

    Ohohohohohoh... wat zul jij gelukkig zijn met Aceman en... hij met jou!!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. reken maar van Yes,
      lieve loulou,

      hier kan niks tegenop:-)
      xxx

      Verwijderen
  17. Wat een schouwspel! Daar kunnen die honden zich uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig om te zien...
    maar goed alle honden vinden dat echt niet leuk hoor, wij
    hadden een hond die bij het aanraken van water zijn poot al omhoog trok,
    bij wijze van dan hè, maar dat was niet echt echt een zwemmerd
    maar die van jullie wel....prachtig om te zien Dien
    hele mooie blog, kan ik wel van genieten...vooral het "bommetje"

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee nie alle honden genieten ervan, mijn andere hondjes ook niet,
      die gingen er met een boog omheen:-)

      Verwijderen
  19. Ja, ik geniet er ook altijd van als de mijne dat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. o wat heerlijk volgens mij genieten jullie nog het meest,je zou toch een jong hondje zijn en voor straf bij klaproos moeten zijn .haaaaaa wat is dit mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige fotoreeks en al kijkende word je helemaal blij en vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Dien
    Sinds kort volg ik je blog en geniet er erg van!
    Wij hebben 2 (r)aussies (australian shepherds) die er ook wat van kunnen!
    Heerlijke foto's en heel herkenbaar!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi petra,
      wat leuk om te lezen,
      heb jeook een weblog misschien?
      ik ben wel nieuwsgierig naar je aussies:-)

      Verwijderen
  23. Whahahah dit is dikke pret, voor de dames zowel als voor de honden!! Op sommige foto's lijkt het wel een waterballet! ;-)
    Genieten met een Hoofdletter!!!!

    (PS heb je genoeg handdoeken en dweilen????)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. daar word ik nu vrolijk van...

    en de foto's zijn "schitterend"

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klaproos,

    Heel fraaie serie, waarbij het plezier er aan alle kanten afspat.

    Groetjes en bedankt voor jouw reactie,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is puur genieten ,voor de honden maar ook voor mij wat een prachtig gezicht is dit.
    Mijn honden zijn het eerste thuis als het gaat regenen.

    Groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi met dat opspattende water! En wat genieten ze, heerlijk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende foto's Klaproos van die uitgelaten honden! I believe I can fly!!! :D en ja dat zand binnen, ik ken t met mijn hond! De stofzuiger is er goed mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldig stel!
    Een lust voor het oog, het feest kan niet op. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Klaproos toch, wat een heerlijke foto's van die kwajongens. Wat hebben ze een lol en jij geniet mee. Fantastisch. En dat zand neem je op de koop toe, hihi.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WHAHAHAHAHAAHAHAHA Wat een gedoe.
    Ja heerlijk is dat....zo.n waterballet.
    koop maar vast schaatsjes voor ze...volgende week is het water misschien wel hard.
    dus niet hart maar hard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoop het niet mussie,
      ik heb er hélemaal geen zin in, maar ja,
      maar we hebben niks te willen hé.:-

      Verwijderen
  32. geweldig leuke serie, ik zag er al een paar op FB maar hier is het even wat uitgebreider in beeld gebracht
    wat gaan die lekker uit hun dak in zo'n plas water :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldige serie !!!
    Mooie honden en Ace haal je er zo tussenuit met de vlek om zijn oog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhhhhhhh.... wat geweldig dit!
    Hier heb ik echt van genoten lieve Dien, dus dit
    blog komt als een geschenk uit de hemel.
    Echt schitterend xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's heerlijk om te lezen helma, zo helpen we elkaar,
      da's mooi hé:-)

      Verwijderen
  35. je zou bijna zin krijgen om mee te doen... ;-)

    Groetjes, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo dat is puur geniet voor ze, en ik wist ook niet dat ze zo snel weer zand vrij zijn.
    Bedankt voor de tip maar we nemen toch maar geen huisdier mee. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Weet je Roosje, als ik je foto's zo zie...
    dan wil ik ook wel eens een hondje zijn...
    lekker rollebollen stoeien in het water, blaffen als een gekkerd
    en me lekker niets aantrekken of ik nu iets vuil maak of nat maak ;-)
    Prachtige levendige genietende optimistische foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Genot van de bovenste plank! Mijn buufhond is zo gek op water, dat we hem maar zeehond hebben genoemd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat is puur genieten met die honden.
    Ace is een echte rakker !
    Je zal wel veel moeten poetsen als die de zandbak mee binnen brengt ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke spetterende serie is dit.
    Ziet er echt uit dat de honden hiervan genieten, en de baasjes ook...
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat en plezier hebben die twee, euh, die drie, die vier...of zie ik niet goed?
    Daar zal de fotografe zelf ook wel plezier aan beleefd hebben.
    Hier schijnt het zonneke, bij jou ook?

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ben aan het dweilen, emmers vol :)
    Wauwwwwww wat een vette serie Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een feest, een lust om naar te kijken.
    Is het niet te koud voor ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. inderdaad wel een plezier om die honden bezig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥