One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-01-2013

08.01. Dag Bart





*KLIK Mijn lief*
Openen in nieuw venster en klein maken


Soms lees je een overlijdensbericht van iemand die je helemaal niet kent,
maar die je toch het gevoel geeft
dat er een groot iemand uit je leven vertrokken is,
Een van zijn liedjes,
liet me smelten,
du moment dat ik het hoorde,
om meer dan een reden....

Bart van den Boscche
Een hartaderbreuk velt Bart Van den Bossche op 48-jarige leeftijd
Bart is eigenlijk gestorven zoals hij altijd zei dat hij het wilde.
Zonder waarschuwing.
Snel en in één keer. Helaas is het veel te vroeg.


goh.....je staat er weer even goed bij stil dat het zómaar ineens
afgelopen kan zijn...


Heel veel sterkte aan de geliefden die hij achterlaat.
wat zullen ze hem missen

Nog een keer,
Dat intens mooie lieve liedje,

Dank je wel Bart


xxx


39 opmerkingen:

  1. Ja toen ik gisteren het bericht hoorde, schrok ik ook even. Hij is toch zeker in Vlaanderen bekend en zo'n jonge vent. Het roept dan natuurlijk weer herinneringen op.Het leven kan snel voorbij zijn, laat ons genieten van kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hommage, Klaproos...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken hem niet, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Mooi dat je er hier nog een keer aandacht aanbesteed.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Klaproos,

    Las het gisteren bij Klavertje, erg triest zo jong. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende hem niet Dien, maar wat een prachtig liedje en idd veel te vroeg.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij was nog geen 50, veel te vroeg.

    Dank voor je bezoekje en wensen,Klappertje.
    Maar mijn verjaardag viel in november.
    De kaart maakte ik voor mijn oudste dochter vorig jaar,
    toen 49, nu bijna 50.
    De tijd snelt vooruit.
    Ik ben mijn 74e. levensjaar begonnen.

    Dankbaar voor alles wat ons gegeven is.
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik schrok ook toen ik het hoorde
    te jong om de wereld te verlaten
    maar gelukkig voor hem zonder afzien
    een liedje die ik eigenlijk niet kende, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snel in één keer, mooi als je wens zo uitkomt......
    Sterkte voor de nabestaanden, want het zal zeker niet hun wens geweest zijn.
    Een mooie herinnering laat je ons Klaproos, ik kende hem (nog) niet.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het leven is eindig, dat weet iedereen. Wanneer je tijd gekomen is, weet niemand. Zo onverwacht sterven is mooi, maar niet voor de nabestaanden. Mijn medeleven gaat naar hen uit.
    Het lied dat je laat horen van hem is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een voor mij niet bekende maar wonderschoon zingende Bart. Heel veel sterkte voor zijn familie en geliefden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken hem niet maar dat komt ook doordat hij in Vlaanderen bekend is. Toch schrik ik wel, 48 jaar is nog zo jong. En dan zo onverwacht, het doet je wel stilstaan bij alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat is heel spijtig en veel te vroeg.
    Mooie ode aan Bart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat was schrikken toen ik het nieuws hoorde... Gelukkig heeft hij niet geleden, maar we verloren allemaal bij zijn dood: wij om zijn knappe creaties die we nu zullen missen, hij nog heel veel meer omdat hij het leven verloor.. Een intense en mooie hommage bracht je hier aan hem Klappertjelief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeftijd zegt niets over wat je overkomen kan.
    Het kan idd zo voorbij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hai Klappie,

    ik ben natuurlijk meteen gaan googlen en vond Bart.
    Kende hem namelijk niet.
    En ook meteen naar het lied gaan luisteren.
    Wat een bijzondere stem... en wat een mooi lied.

    Jammer, dat hij zo vroeg door is gegaan.
    Dat vind ik overigens van iedereen die te jong gaat.

    (Heb net "Tonio" uit. Huilen...)

    Liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij was een heel aangename man en vooral huisvader met zeven kinderen , tomme toch , zo jong !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel te jong ..................moet is in mijn archief gaan kijken heb hem van dichtbij gezien optreden op de keiheuvel van de zomer
    Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat jong...vreselijk en het lied staat nu op en eigenlijk kan je niet typen en luisteren tegelijk.
    Ja, het leven komt en gaat en niet zoals wij bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Confronterend ! 't hangt altijd aan een draadje. We hebben alleen maar NU.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dien,het is altijd even schrikken als iemand gaat
    zeker als ze zo jong zijn....
    Heb net naar zijn lied geluisterd ...ik ken het niet
    Vind wel mooi dat hij zijn liedjes achter laat.
    En je kunt zeggen dit was Bart.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi dat je dit doet het is wel verdiend.zo zie je maar .wat is een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo triest en nog zo jong.
    Een prachtig lied

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kende hem niet, maar dit is een prachtig lied.
    Veel te vroeg overleden ... triest ...
    Maar als mijn tijd is gekomen, hoop ik net als mijn vader op een dergelijke manier te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook al kende je hem niet persoonlijk, dan kan je nog de hele dag van slag zijn, ik heb dat ook regelmatig.
    Triest.... mooi nummer van Bart!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij was mij onbekend, nu niet meer........
    Prachtig lied.
    En inderdaad, het kan in een moment gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ken hem niet, dus even geluisterd naar dit lied en even andere liedjes gezocht.
    Mooie stem en prachtige liedjes zong hij.
    Inderdaad te vroeg overleden.
    Triest, heel triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vond het ook een triest bericht, vooral omdat hij toch nog enkele jaartjes jonger was dan ik en dat doet je toch inzien dat je stilaan in de gevarenzone komt...
    Ik heb Bart Vandenbossche nog bezig gezien op een wijkfeest in de buurt, en ik vond het een hele sympathieke en beleefde kerel.
    Spijtig verlies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja billy, dat hoor je van iedereen die hem kende,

      erg jammer,

      Verwijderen
  28. Soms wens je dat de dood je snel komt halen, maar voor de nabestaande is dat dan weer een zware klap.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja Roos het kan zomaar en dat blijft een raar iets.
    Voor degene die hij achterliet zal dat vreselijk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ken hem ook niet lieve Dien,
    maar alleen al het feit dat je hier aandacht aan geeft
    zegt wel hoezeer het leven een onverwachtse wending kan nemen.

    Liefs, Helma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Eender wie er sterft... het is altijd te vroeg of ...
    dan denk ik, elke dag in ons leven zouden we moeten leven alsof het onze laatste is
    meer genieten van alle dingen, ook van de simpele dingen, want die zijn het mooist
    Bart heeft ons een vracht mooie liedjes nagelaten... en dat is blijvend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi nummer! Nog nooit eerder gehoord... Maar beter laat dan nooit. Fijn dat Bart zijn wens uit is gekomen, maar wel jammer dat de wens zo snel vervuld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Triest. Verdrietig voor de nabestaanden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥