One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-01-2013

17.01. Wat denk jij?





*KLIK Hey *
Openen in nieuw venster en klein maken


Wanneer een foto mislukt is vraag je aan mij.: -)
wel ehh
kweetoknie,
als ik zit te lamballen achter de pc,
en een beetje mijn vingers met de knopjes laat spelen
dan kom ik tot verbluffende kleurige prentjes
en vind ik niks meer mislukt,

maar toegegeven, je moet wel in de mood zijn,
een stemming waarin je
bijna euforisch naar het leven kijkt
de mood om de dingen kleurig te zien,

de fles halfvol ,
en de lucht blauw,
en niks kan je schelen
al valt de hemel op je kop,

phew héy
ik lijk welhaast verliefd.
dat de foto's na bewerking roze worden
dát mag de pret niet drukken,: -)
optimisten leven langer
en hen maakt het niet uit of het regent:-)

kleur is er waar je hem zien wilt,
regent het natte zonnestralen
of wordt je chagrijnig zeiknat: -)
Jij mag het zeggen,
voor je zelf dat is,

want ik ehhh.
ik loop door natte zonnestralen,
en laat me door niemand,
daar uit halen,: -)

Hey…..
sunsjaain... sunsjaain reggie...
zing je ook??
dán is het goed:-)
toedeloe, sie joe tomowoow en heb het goe.

xxx


42 opmerkingen:

  1. De meeste sneeuwfoto's zijn wit van kleur en jij weet er kleurige sneeuwfoto's van te maken.
    Top !! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaaa, A. jawel hé,
    sneeuw is niet wit weet je,
    sneeuw herbergt het hele kleurenspectrum,
    mooie kristallen trouwens ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eéntje is speciaal, Klaproos, en twee of drie, dat lukt ook nog... Zoveel slechte foto's heb jij nooit... !
    Lie(f)s.
    @We deden ons best bij Skynet, maar ze beloven ons dan héél veel spam...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hebben ze mij ook verteld Lies, maar dat is grote onzin. Er bestaan goede spamfilters die alles eruit halen. Per week heb ik gemiddeld 25 spam berichten. En per maand 1 bericht wat ze per ongeluk als spam hebben eruit hebben gehaald wat het niet was. En dat kan gewoon zonder die vervelende codes. Ik heb zelfs contact gehad met ze en de meneer waar ik mee mailde moest mij wel eerlijk toegeven. De codes waren moeilijk te lezen.....

      Love As Always
      Di Mario

      Verwijderen
  4. ...heb je echt naar minder goede foto's gezocht Roosje?...dat geloof ik niet...maar ja, ook kinderen kleuren graag daar is toch niets mis mee...fijne avond nog...rené

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een foto is pas mislukt als er nooit meer naar gekeken wordt. Het is een moment en een moment is nooit mislukt.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Het leven en de kleur onder de sneeuw :) Het is er wel..
    Die vlammende één na laatste vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo af en toe is het leuk om met foto's te spelen. Mislukt of niet. Je kunt dan de meeste grappige en kleurrijke effecten krijgen. Jouw foto's zijn daar een voorbeeld van. Het zijn grappige, maar zeker ook mooi kleurige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de meest originele sneeuwfoto's die ik ooit zag Klaproosje
    en zo is elke foto gelukt hihi
    chagrijnig word ik er zeker niet van, eigenlijk zelden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PS Ik snap niet dat Skynet Blog niet iets kan creëren zoals Pivot heeft. Een keer een wachtwoord invoeren, dat dan bewaard wordt, waardoor het niet steeds opnieuw hoeft te worden ingevoerd. En eens in de zoveel tijd vragen het opnieuw in te voeren. Is veel sympathieker dan die onleesbare tekens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha heerlijk roos........... uuhhhhhhhhhh wie bepaald eigenlijk of een foto lukt of mislukt??
    Ik heb foute mooie foto's, en mooie foute foto's... ik vind het heerlijk!!
    ..... op mijn site staan mijn "mooie" foto's die ik graag met mensen deel, en ja daar mag ook een mening over worden gegeven, graag zelfs.
    Ik ben zo'n leergierig ammateurtje ..... www.echtallesis1.nl
    Sorry voor mijn egotripper zijn (met een knipoog, dat wel)

    Liefs,
    Attie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die foto's zijn volgens mij niet mislukt maar bewerkt met filders

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig Roosje ;-)
    Aan je psychedelische foto effecten te zien , zou ik denken dat je bloemetjes of bepaalde paddestoelen hebt gepaft ;-) ;-)
    Als je je maar creatief kan amuseren hé, de rest is nougabollen zeggen ze bij ons

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Klaproos,

    Door proberen krijg je soms verrassende en leuke resultaten.
    Dit is er een voorbeeld van. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken het fenomeen niet, maar het ziet eruit als een trip. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh om foto's op deze manier te zien dat is nieuw voor me. Wel erg mooi hoor net even wat anders.

    Grrr skynet, kan echt niet reageren daar. Ik kom er niet meer, het scheelt me een hoop frustratie en ergenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Digitaal expressionisme ;-)
    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, photoshop kan veel hé..!
    Ze kan van niets iets maken, mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze prachtig geworden
    En de kleur aan je leven maak je zelf hè ?
    En dat doe jij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mislukt....mislukt ...... omdat het niet is zoals ....??? verwacht word ???? dat is zoals bij " normaal " dat bestaat ook niet echt , dat is het gevolg van " nadoen " wat de ander doet en dat blijven herhalen , . Als we nou onze foto's na doen ( van jouw experiment ) dan gaat dat ook .... normaal ..... gaan worden .
    warme kleurige groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blijf jij maar lekker spelen op je PC lieve Klapper, het levert je schitterende resultaten op! En ik hoop dat je dag even schitterend mag worden meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De sneeuwgekte heeft hier toegeslagen ;-)
    Heerlijk ga zo door want de stemming zit er goed in :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind niet snel een foto mislukt. Alleen gebruik ik hooguit 1 % voor mezelf. De rest komt op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo klaproos jij bent heel creatief met je foto's bezig geweest.
    En ze zijn prachtig geworden.
    fijne dag gewensd

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgens mij ben jij in staat om nog iets lekkers van poep te maken....whaahhha!
    Leuke resultaten van je gespeel met Photoshop!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ha die Klappeert,

    goed idde!
    Ik gooi nogal eens iets weg, als het mislukt is.
    maar: mislukt bestaat dus eigenlijk niet.
    Ik wil dit ook wel leren.

    heb het goed en warm vandaag!
    Dagdag!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dat je kon toveren dat weet iedereen maar dat je dit met zulke leuke mooie resultaten deed dat is gewoon een verademing.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat lamballen is hartstikke leuk! En je hebt geweldig mooie resultaten Klapper. Petje af.....lambal maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo heb je toch nog iets aan je "mislukte" foto's! Ik vind ze heel artistiek geworden Dien!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leef jij je maar lekker uit met je kleurtjes.
    Ik geef op dit moment de voorkeur aan de hier en daar sprookjesachtig witte winterwereld. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit zijn wel héél bijzondere bewerkingen. Mooi Klaproos.
    Je schept zo een heel eigen universum.

    Soms is het wel fijn dat de tijd voortgaat. Stel je voor
    dat sommige dingen eeuwig zouden duren. Dat is toch niet
    voor te stellen. Tenminste: niet hier en niet nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. psychedelische kleureffecten Dien...

    bij die weertype, ik hou het bij grijstinten.. (50 zijn er naar het schijnt)..

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat grappig, jouw wereld is wit en jij leeft je uit met kleuren terwijl ik hier snak naar wat wittigheid ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ja, haha ik kan mislukt soms mooi vinden, dan weet ik dat het mislukt is, maar vind ik het toch wat hebben..en wat spelen erbij is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh schitterend die gekleurde sneeuw. Een hele uitvinding Klaproos :)))))Lekker spelen en van alles kan je wat maken hè. Vervelen doen we ons niet.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel hé riet,
      vervelen hoef je je nooit achter de pc:-)
      xxx

      Verwijderen
    2. Och je hebt de kleurpotloden ontdekt op je pc .
      Niks mislukt maar mooie art van Klapperdeklap.
      Waar het wit van de winter al niet goed voor is....
      Mooi..........
      :)XXX

      Verwijderen
  35. het is wel een goeie tip om van mislukte foto's toch nog kunstwerkjes te maken, Dien
    En ze zijn héél kleurrijk... ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Grappig hoe je hier met kleuren en vormen speelt. Het geeft me een blij gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Vooral de bovenste vind ik heel erg mooi geworden Klappie. En dan die met het bruggetje.
    Wat een heerlijke kleuren heb je ons gegeven. Om blij van te worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. goe bezig, Roosje, schitterend dat experimenteren van jou

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥