One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-01-2013

06.01. I'm Lucky





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



als ik op een dag denk,
wat is toch dat onnoemelijke geluk wat me steeds weer verrast
dan gebeurt het weer,

op de terugweg van een meer dan zalige wandeling,
krijgen we een toetje voorgeschoteld,

we krijgen een heerlijke dis van kraanvogels te zien,
zómaar, middenin de wei, waar we langstuffen

mijn auto is te klein, m'n hart springt uit m'n borst van geluk,
en stuitert tegen de ramen,
wat een mooi gezicht...

wat ben ik een bevoorrecht mens,
dat ik m'n autoramen openen kan en mn hart de wereld kan overbutsen:-)

"hallelujah"

Mijn dag kan niet meer kapot : -)
* liedje zing*
* i’m Lucky, i’m Lucky, i can walk under ladders*

wat is voor jullie een groot geluksmoment webbies?

Tot morgen


47 opmerkingen:

  1. Hey Dien,

    Wel, ons grote geluksmoment is samen met Ace en jou mooie wandelingen maken, lol trappen met de doggies, mooie dingen zien, Mark filmpjes maken met Ace in de hoofdrol......
    Euhhh, genieten dus iedere dag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das wel heel herkenbaar hé alexandra, bestaat er wel iets mooiers vraag ik me weleens af:-)

      Verwijderen
  2. Ik kom hier weer even luisteren wat Klaproos voor mij in petto heeft!
    Wel ze kan me alweer bekoren met mooie foto's en een wijze levensles. Prachtig toch .
    Mijn dag kan al niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluk kan zelfs door een dicht geslagen deur komen, je kan het geluk net als de liefde niet tegen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt, Klaproos... ?! Oma zien, elke keer weer, gezond en blij... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!
    er is zoveel een geluksmoment
    ik kan er niet direct eentje uitkiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kraanvogels....ik zie ze altijd los van elkaar: kraan...vogels.
    Mooie foto's van deze bijzondere ontmoeting.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk had jij helemaal geweldig om dit te zien en ook nog tijd genoeg om foto's te maken.
    Je bent een geluksvogel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Klaproos,

    Dat is zeker erg mooi om een stel kraanvogels te zien, prach beest. oma

    ot, dank je voor het compliment voor de show.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.... wat ik me voorstellen dat jouw ogen uit je hoofd vielen, je hart uit je lichaam bonste. Je handen begonnen te trillen. Wat een mooi gezicht zo. En mijn geluksmoment. Heb je even.... Het begint al bij het opstaan, gaat door totdat ik naar bed ga.... en dat dag in dag uit.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig om deze vogels te zien. Dat is echt geluk.
    Mijn geluk zijn de kleine dingen die het doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja mooi, van zulke dingen kan ik ook gelukkig worden...
    Ik kan van veel dingen gelukkig worden, een liedje wat ik hoor, de zon die schijnt...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geluk
    das een
    moment
    geen denken
    aan.

    X esz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn geland om te fourageren. Ze zijn wel een beetje laat om te gaan broeden in hun gebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn geluksmomenten zijn de momenten waarin wij als gezin bij elkaar zijn. De kinderen lachen, eten, grapjes maken. Maar ook in de natuur kan ik intens genieten, tijdens een heerlijke wandeling aanschouwen in wat voor een prachtige wereld wij wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat je dit weer gezien hebt.
    Geluk komt je tegemoet en mag je vangen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fantastisch toetje kreeg je lieve Klapper, zo iets zie je niet elke dag! Eén van de geluksmomenten die jij blijkbaar elke dag weer hebt, ik ben daar zo blij om (en dat is voor mij een geluksmoment). Fijne zondag meid, boordevol dergelijke lichtpuntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, goede vraag! Het concert van Joan Armatrading in 19zoveel kwam al een beetje in de buurt !
    Mooi hoor. Verder eindelijk een officiele diagnose na 30 jaar wachten, dat doet ook wel wat.
    Enne, vriendinnetje ontmoeten :) En dwalend door overwoekerd terrein de Hunenborg ontdekken.
    Of een bostocht over kronkelweggetjes. En een fietsvakantie langs watermolens.
    En rust, op eerste kerstdag na al het geploeter. En nog meer.
    Roosjes, ook.



    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm so lucky om het liedje van Joan Armatrading te herontdekken. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo ik heb alle voorgaande blogs weer bijgelezen! O wat erg liep ik achter tot t bericht van vorig jaar. ;) Maar ik ben weer bij hoor! :D Prachtige hondenfoto's en natuurfoto's en die kraanvogels ook schitterend he! Genieten hoor! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik voel me al gelukkig als ik wakker word. Ik ben ook altijd vrolijk als ik wakker word. Wel moe vaak :D maar vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geluk zit vaak in de kleine dingen, je weet dus nooit wanneer het langskomt.
    Prachtige foto's @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Poeh.... dat zit hem vaak in de kleine dingen! Zon, geur, herinneringen, een arm om me heen op het juiste moment, een kaartje, een muziekje.... van alles dus! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geluks vogel of kraan vogels mooi als zo iets op je pad komt
    is wel heel mooi!..................ook mooi in beeld gebracht.
    Mijn geluks gevoel is als het met iedereen goed gaat
    heb af gelopen jaar van 5 mensen afscheid moeten nemen.
    Fijne zondag.
    groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kraanvogels zomaar even zien.Ik ben een reigerfan maar dat wist je wel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. geluksmomenten ja die hebben wij ook veel verleden week zagen we herten over een beekje springen ook z,on heerlijk moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja hoor dat is een bevoorrechte meevaller dat jij deze kraanvogels in het vlaamse land kon vangen, ben jaloers hoor ;---)))) nu ernstig, mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. kraanvogels.. je bent een geluksvogel Dien

    en ik ook wel een beetje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige foto's. Jij bent echt een geluksvogel dat je dit zo voorgeschoteld krijgt.
    En waar ik gelukkig van word, als mijn kleinkinderen komen logeren, dan ben ik zielsgelukkig.
    Nog een fijne zondag.
    Lieve groetjes
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Youre a lucky girl.
    Een stel kraanvogels is geen dagelijkse kost die je zomaar voor je neus krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Dien,
    Dat zijn de momenten om te koesteren. Geluk zit niet in grote materiële dingen, maar in momenten zoals deze!
    Een geluksmoment voor mij is bijvoorbeeld genietend zitten te kijken hoe een vogel bijv. zijn brood wegpikt dat ik er zojuist heb neergelegd, of
    de kleinkinderen die heerlijk met een autootje of pop zitten te spelen en daar zo intens mee bezig zijn dat zij de hele omgeving vergeten.
    Fijne zondag.
    Gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd op de juiste plaats en moment Jij bent werkelijk a Lucky person Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geluk zit voor mij vaak in kleine dingen of toevallige ontmoetingen.
    Van zo'n treffen met een paar kraanvogels zou ik ook vleugels krijgen, want dat is me nog nooit overkomen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Barry More heeft zooo gelijk :-) en ach Dien, ik heb te veel geluksmomenten om op te noemen, maar iedere dag als ik wakker word en naast me een rustige ademhaling hoor, is er toch wel eentje waard om te noemen :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou dit is wel een geluksmoment hoor, ook voor mij :) Wat een bofkont ben jij om zoiets mooi in het wild te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een schitterend deurtje en wat een bofkont om die vogels te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kijk nou toch! Geweldig! Ik hoorde ze afgelopen week weer overvliegen. Zouden ze vermoeden dat het kouder gaat worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het was een heerlijke dag vandaag, we zijn door de duinen naar de zee gelopen. Nu zijn we een beetje uitgeteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ...Uw belevenissen volgen Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Als mijn kinderen allen thuis zijn bij ons , weer ons gezinnetje samen ! Oh wat is het ook nat bij jullie ! en je begon met heel wijze woorden ! Liefs ollie !

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat gaaf deze kraanvogels Dien :-)))))))
    Je zou ze toch zomaar tegenkomen, echt geweldig!

    En ja, wat is voor jullie een geluksmomentje.
    Ik ben al gelukkig met kleine dingetjes zoals eens een keer
    lekker slapen (gaat altijd moeilijk) of een mooi vogeltjes zien,
    of de lach van mijn kleindochter.

    Ook jou blog bezoeken en genieten van de plaatjes en je bijschriften
    zijn steeds kleine geluksmomentjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. mooie foto's van de kraan vogels, toch wel een bijzonder gezicht en erg leuk ontmoeting in de natuur

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel bijzonder om ze te zien en zo te fotograferen.
    Jou dag kon inderdaad niet meer stuk, geloof ik graag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat moet heel bijzonder zijn geweest, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat voor me een groot geluksmoment is ?
    je blogje bezoeken is al een goed begin Roos ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtig om tegen te komen, dit.
    Ik kan mij inbeelden dat je hartje sneller ging kloppen.
    Maar de kleuren zijn ook subliem in deze foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat ben jij een geluksvogel. Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij van wordt. Knap vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥