One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-09-2014

02.09.2014 Hallelujah





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





stil 's..
luister eens,
......


hoor je het...:-)



De herfst is op kousenvoetjes aan het binnensluipen:-)



jawel hé,
ik heb het zelf gezien :-)



blaadjes vallen héél zachtjes in het bedauwde gras,



paddenstoelen piepen uit het mos



de wespspin hangt bij haar cocon gevuld met wel
400 eitjes in haar web



en de kruisspin heeft haar web tactisch geweven
tussen een paar takjes,
jammer voor haar vallen er alleen maar blaadjes in :-)



de heide heeft haar hoogtepunt gehad



en een bruin zandoogje snoept nog wat honing



en een blauwtje, loopt een blauwtje,



het kan allemaal véél erger, :-)



't is om te janken zo mooi,



en hier ziet niemand je ,
dus laat maar gaan



"pleng"



met natte oogjes zie je wonderlijk mooie figuren ....


we vervolgen ons pad.



en zingen blij,



een liedje over paddenstoeltjes in de wei,



we hebben het zó slecht nog niet :-)
jongens het wordt mooi weer ...
we gaan een dagje naar het strand van de week,
ga je mee:-)



of gaan we paddenstoeltjes zoeken :-)



wablief...
sorry mevrouw ree,
eet maar lekker door,
we gaan wel naar het strand en zee:-)
daar heb ik zin in :-)

dag webbies heb het goed en geniet van het leven
niet verzuren hoor:-)
het wordt een strrrrrrrrrralende dag:-)


xxx



46 opmerkingen:

  1. Dien wat een prachtig blog weer zo net voor het slapen gaan... zo slecht hebben we het nog niet :-) Weltrusten én veel plezier aan het strand xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, dat gaat helemaal goedkomen als het weer meewerkt Helena :-)
      xxx

      Verwijderen
    2. klapper, ik geniet weer
      ik mis egypte, maar daar hebben ze niet zo'n mooie herfst :))

      Verwijderen
    3. :-) 't is ook altijd wat anneke:-)
      wat jammer dat het niet verenigbaar is

      Verwijderen
  2. Ksssssssssssssssttttttttttttttttt, weg, ik wil zon, vrolijkheid, korte mouwen.

    Love AS alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er zitten juweeltjes van foto's tussen, daar alleen al geniet ik erg van!!!
    en jij straks vrolijk naar zee, t is anders dan de peel, maar ook mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja al is het dan mooi nazomerweer toch heb ik al een beetje een herfstgevoel, je merkt het aan alles. Het ruikt opeens anders buiten en je merkt het aan de planten in de tuin.
    Lekker genieten Dien, deze week. Fijn naar het strand!
    Ik ga ook, maar ja ik woon er bijna haha.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de herfst komt er echt aan, je voelt, ziet en ruikt het.
    Maar een dagje naar het strand zal nog best lukken deze week.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, heerlijke herfstwandeling. Samen met de honden erbij.
    Wij mogen via je mooie foto's meegenieten. Ja het bos kan heel mooi zijn,
    zolang ik de zee maar niet te lang hoef te missen, gelukkig ligt die bij mij
    om de hoek, als het stil is in de nacht, kan ik soms de branding horen.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe, ik ga zelf weer naar de beessies, zoals
    elke dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk haba,
      dank je wel voor je mail,
      lief van jou,
      lijkt me heerlijk luisteren naar de zee als je op bed ligt..

      Verwijderen
  7. Wow, deze schitterende serie en dito teksten doen me bijna met de herfst verzoenen, een seizoen waar ik niet al te gek op ben... Dus jij bent een echte tovenares lieve Klapper!
    Bedankt daarvoor en voor je lieve reactie, maar het naast me neer leggen zit er voorlopig nog niet in, het is en blijft moeilijk...
    Fijne dag aan het strand met die schatten van jou, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooi geschreven. Je foto's is ook erg mooi geworden. Puur genieten in de natuur. Je kun al zien dat herfst kleuren zijn in bos.
    Zee is ook geweldig om te naar toe te gaan. We wonen niet zover verdaan. Toch ben ik al tijdje niet meer geweest.
    Dien lekker genieten met je schattig honden van je.
    Fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het staat vandaag nog in de krant dat de herfst er een maand vroeger aan begint, toch hoop ik nog op een lief nazomertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Dien, ik beloof dat ik niet zal verzuren :-) Ent yes beebie, lets dens. Lets go toe de biets, daar heb ik zin an!
    Kan mevrouw Ree rustig verder gaan met lekkere hapjes eten... Ik moest lachen om: het is om te janken zo mooi.
    En dan zo droog eronder: niemand die 't ziet, Haha.
    Lang leve jouw blog, beebie :-)
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, verzuren moeten we maar niet doen, daar is het leven te kort voor. Mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Klaproos, tekst én foto's....ik ben er stil van.....en geniet.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend!!
    Ik ben helemaal fan van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) neem ze allemaal maar mee mien, ik ben in een hele goeie bui vandaag :-)

      Verwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Super, super en nog eens super.
    Je bent een klapper klaproosje.
    Zo mooi altijd alles samenvoegen, woord en beeld.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn stuk voor stuk weer prachtige foto's, maar ik houd al die herfstige kleinoodjes liever nog even ver van me. Het is hier op dit moment nog bewolkt en frisjes, maar ik verheug op een paar zonnige dagen met temperaturen net boven de 20 graden. De herfst en zijn schoonheid komen daarna wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt oog voor al die schoonheid om je heen.
    Allemaal kadootjes
    En wij mogen met je meegenieten.
    Genietse op de hei en bij `t strand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel marjolein, ik zal eens hard roepen als we daar zijn:-) misschien hoor je me dan :-)

      Verwijderen
  17. Mooi Klapper. Vooral de paddestoel met misbak. Zo eentje heb ik nou nog nooit gezien. Bosjes steenuilen dan weer wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is weer een heerlijk log Klaproos met prachtige foto's.
    Verzuren daar doe ik niet aan, daar is het leven veel te kort voor.
    Heb je nog een plekje vrij want ik wil met je mee naar de zee.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, prachtig, prachtig Klaproos. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi he.... afgelopen weekend naar de Postbank geweest, ook zo'n mooi gebied.
    Veel plezier aan de kust, wij gaan over veertien dagen een dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh daar is het nu ook héél erg mooi A. lekker hé zulke uitjes:-)

      Verwijderen
  21. Heerlijke, heerlijke reeks foto's. Wat heb je het licht goed gevangen en de natuur vastgelegd. Zat je op de Peel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel joke, daar is het sprookjesachtig mooi deze tijd van het jaar:-)

      Verwijderen
  22. prachtige fotografie bij deze herfstwandeling

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. schitterend beginnende herfst serie foto's Dien. (reageer door omstandigheden even op de laptop van mijn vrouw)
    Groeten en fijne week Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dien, ik heb zomaar het idee dat de herfst voor jou het mooiste jaargetijde is, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De herfst komt er zeker aan, je begint haar te ruiken en te zien, nog voorzichtig en wat schuw.
    Maar ook in het park zie ik haar regelmatig voorbij sluipen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klapperdeklappertje wat heb je weer een prachtig blog voor ons gemaakt. Die Peel van jou is toch een geweldige plek he`. T is daar constant genieten, kijken, ruiken en weer genieten.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is wel zo mooi, Rooske... dit is GENIETEN met hoofdletters!!
    Lieve geniet groetjes van Anna :))

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOWWWWW!!!!!!!!!!!
    Wat een schitterende en fantastisch mooi blog.
    Dit vind ik altijd zo knap van je wat dit zijn echt pareltjes van foto's.
    Ik hou hier erg van en zo gedaan! Dik compliment meis.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De ene foto nog mooier dan de andere, ik kan niet kiezen. Een prachtige herfstimpressie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie reflectie van de hond.
    OT: in de foto "tower" nam ik de paaltjes mee in de compositie om wat meer diepte in de foto te hebben. dat ene paaltje bevindt zich net een beetje te dicht bij de reflectie van het torengebouw om het zonder al te veel werk weg te toveren.
    Maar bedankt voor je feedback, hoor, apprecieer ik heel sterk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥