One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-09-2014

15.09. Ik heb dit lied al honderd maal gezongen





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





puppyclass is en blijft gewoon leuk om te doen,
en erg leuk om te zien



hoe de puppys, groeien
en ook steeds vrijer worden



moeten ze eerst nog aan de lijn,
en laten ze toch al zien dat ze steeds meer durven en ook willen



niet elke pup heeft een grote broer die ze de dingen voordoet:-)



Nou Guus flink spetteren dan kom je er vast wel :-)



Damian vind het heerlijk om te zwemmen



en plonst er meteen in :-)
geen punt,
erg grappig om te zien, twee turven hoog:-)



shiva een boerboel van 4 maanden



heel voorzichtig:-)
da's toch koddig om te zien met die waggelende kont:-)



elke week een andere locatie




da's leuk voor de pups,
zo maken ze kennis met veel nieuwe dingen



en voor ons is het ook erg leuk



zo kom je dus ook op plekken,
waar je anders misschien niet zou komen
"tof"



leuke manier om dingen te ontdekken toch:-)



en je ziet er dingen.....



Mijn eerste vliegenzwammen ,
yeahhh, ze zijn er weer,
hooray:-)


Jawel hé,
ik heb dit lied al 100 maal gezongen,

van zonneschijn,
en het leven is zo goed,
la vie la vie et formidable,
dag jongens dag meisjes,
dag vogeltjes,
dag bloemetjes,

live life, love life,

xxx



33 opmerkingen:

  1. Echt schattig foto's om te zien. Puppy's hebben zo naar zin om te doen. Ik moest wel lachen om standbeeld. Honden even lekker ruiken naar standbeeld.
    Grappig om te zien. Paddenstoelen ziet ook prachtig uit. Ik heb je foto's genoten.
    Fijne weeke gewenst.
    Groetjes Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaaa.... dat ziet er tof uit!
    Ik wil wel een keertje mee met puppyclass!
    Wat een heerlijk hondje is het toch...

    Gauw een datum opzoek!

    Kus!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk loutje, ik verheug me erop:-)
      gaan we er een gezellig dagje van maken:-)
      xxx

      Verwijderen
  3. Ja, zo is naar "school" gaan toch een feest...!!
    goede start van de nieuwe week meis, geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk de puppy's in actie te zien
    grappig hoe ze reageren op het standbeeld
    oooh de vliegenzwam, heb jij weer geluk zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om ze zo bezig te zien wat zullen ze hebben genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke foto's Roos.....

    en naar die beelden kijken ze met bewondering op..

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Super foto's van al die blije hondjes en baasjes/bazinnetjes.
    Echt leuk zo alles te zien groeien van de puppy tot grotere hondjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk beeldverslag weer van de puppyclass.
    Dat moet voor mens en dier elke keer weer een feestje zijn, lijkt me. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lol spat er van af. De blote dames in het park vinden de puppy's een beetje eng, ze blijven echt doodstil staan tijdens de snuffelsessies! :-)
    Ik kijk al uit naar de volgende les van die kleine monstertjes! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het altijd zalig om zien hoe hondjes zich toch zo kunnen amuseren in het water.
    Onze Vinyl was er ook heel rap bij, maar de kwekers waren met hem al gaan zwemmen.
    Wij doen momenteel een brains & balance workshop met Vinyl, zaterdag was het de tweede keer. Zalig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, z`n puppyklas is vertederend om te zien....die houdingen....geweldig !
    Om te zoenen ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die blote dames zijn prachtig zeg. Ik ben opeens tevreden met mijn billen nu ik zie dat het gewoon mooi is. De puppy,s vinden zwemmen leuker en dat begrijp ik best.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En zo is het dien, geniet van elke dag
    alsof het de laatste is...een een leuke Puppytraining!!
    prachtige foto's!!

    Lg. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi toch die pups. daar blijf je van smelten. Ik ga zo mijn kleine pups naar buiten gooien. Moet ik nog wel eerst een van school afhalen zo.....

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik kan me heel goed voorstellen dat het heerlijk is om die vriendjes bezig te zien!
    Wij genieten mee!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier wordt ik echt vrolijk van, wat fantastisch om te zien hoe die puppys alles verkennen en uitproberen. Prachtige foto's heb je er van gemaakt Dien!
    En dan zie je nog zo'n prachtige vliegenzwammen, schitterend!
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zo'n gezamenlijk uitje. Dan gaan baasjes en puppy's er graag naar toe. Ace mist wat.
    Geweldig zoals de honden reageren op de beelden.
    Als watermens spreken de waterfoto's mij natuurlijk het meest aan. Heerlijk dat Damian zo graag zwemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Iedere keer een andere locatie dat maakt het extra leuk voor de bazen en leerzaam voor de puppy's Zo heb je een win-win situatie. Grappig zoals de hond naar het vrouwbeeld kijkt. Toch raar dat die vrouw geen hondensnoepje weggeeft. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hoor, dat deden ze bij ons allemaal niet met Puppycursus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat je zonder hond niet naar Puppycursus kan ;-) Dan stond ik de volgende keer helemaal vooraan.
    Nee, doe toch maar liever achteraan, dan val ik wat minder op.
    Heerlijke foto's weer. De levensvreugd spat van mijn scherm.
    Senk joe verie muts maai dier :-D
    Slaap lekker vannacht en morgen alle vier gezond weer op!
    Liefs en een klapzoen
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een feest voor pup en baas, wat is er eigenlijk leuker om samen zo bezig te zijn.
    Het beeld heeft alle aandacht, zal wel een nat voetje hebben. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    Een speciaal nummer is het zeker geworden, mijn zus keek er altijd naar op tv.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker genieten van het leven! Want voor je het weet is het allemaal weer anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lekker donderjagen! En mooie foto's. Het is op die eerste vliegenzwamfoto, of iemand er even een boodschap op heeft geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad! Mooie manier om dingen te ontdekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een puppyschool die weet hoe het moet! Altijd mooi om te zien, zeker als de baasje er ook nog van genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo te zien in je weer mooie reportage zijn het inderdaad niet alleen de puppy's die nieuwe dingen ontdekken. De baasjes doen dat ook en bovendien kunnen ze terwijl de hondjes trucjes leren, elkaar beter leren kennen. En daaruit kunnen wellicht ook mooie vriendschappen groeien hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Roos. Wat een heerlijke 'schoolfoto's '
    Die pups hebben het maar getroffen met hun baasjes.
    Vandaag ga ik niet naar het asiel, dus geen beessies.
    Mijn zoon is gister geopereerd aan zijn knie en kan nog
    alleen maar wat rondhobbelen met zijn krukken. Moeders
    kan dus beter even gaan helpen om de dagelijkse dingen
    te doen, hij kan zelf op het moment niet eens zijn schoenen
    aan of uittrekken. Aangezien hij alleen woont, is het zeker
    in het begin wel fijn om wat hulp te hebben.
    Zijn vriendin komt ook nog, om het avondeten te verzorgen.
    Dus hij wordt wel verwend op het ogenblik.
    Mag ook wel want de chirurg had zelden zo'n rommel aangetroffen
    in een kniegewricht.
    Ik wens je een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De 2e foto... wat een lieverdje!! Dat zijn ze allemaal hoor, maar deze springt er toch een beetje uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥