One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-09-2014

11.09. Uitwaaien





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Oké, het duurde even,
maar dan heb je ook wel meteen een hele serie
plaatjes



van de kleine man die de vuurdoop heeft gekregen in zee,
en hij vond het G-E-W-E-L-D-I-G,
in een woord



Samen met Ace,
ravotten in het water,



hollen door het zand,
naar zee, en weer terug,
hij heeft genoten die kleine badaap,
en Ace...
die was de perfecte grote broer.



heerlijk was het jongens,



gewoon een beetje niks doen: -)



aleen maar mensen kijken,
wat babbelen,
lekker eten



rust aan je hoofd,
geen gezeur..
frisse wind



Maar toch vooral rust,



Daar was ik wel erg aan toe,



alle beslommeringen van afgelopen tijd
in gedachten aan mensen meegeven,
om ze ergens in de vloedlijn te dumpen



En het voelt goed dat ik het gedaan heb
het lucht op: -)



dát zouden meer mensen moeten doen



alléz, kom dien,
geniet



zeg ik tegen mezelf, en jawel hé,
dat gaat elke dag een stukje beter



ze kunnen je wel zwart schilderen,
maar je échte kleur......
blijft tóch behouden :-)



ik ga voor de regenboogkleuren:-)
wat jij webbie:-)

xxx


27 opmerkingen:

  1. En ik ga gewoon je voorbeeld volgend dit weekend Dien... vooral die vloedlijn :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al je zorgen die je aan de vloedlijn neerlegt spoelen weg en verwaaien in de wind.
    De twee jongens hebben zich weer helemaal vermaakt, heerlijk om een grote broer te hebben die je een voorbeeld is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klapper, dit zijn gewoon tien logjes ineens, wat een hoop verschillende dingen bij elkaar om maar tot één conclusie te komen. Genieten van je log.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even rust geen gezeur, gelijk heb je Dien.........
    geweldig mooie plaatjes van die twee boefjes
    dit was weer genieten voor mens en dier...
    groetje Christiene.............

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, zalig, ik wou dat ik in je plaats was. Lekker wat meer verlof, en dus wat minder werk, zou meegenomen zijn in mijn geval.
    twee honden, waaronder een pup, daar moet toch ook heel wat tijd in kruipen?
    Ik zou de tijd er voor niet vinden, eerlijk gezegd. Ik ga eens in de leerschool moeten komen bij jou over hoe ik mij beter organiseer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig zo'n dagje aan zee met die twee ravotters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van een paar heerlijke dagen aan de zee...!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker ravotten in de zee. Wat is deze foto's echt schitterend. Ace en de kleine heeft daar goed zijn zin. Lekker dollen in zee.
    Zo lief!!! Even rust daar. Daar zou ik ook willen. Bij ons is geen rust. Wij kregen niet zo leuke bericht. Het blijft door gaan bij ons.
    Maar goed als jou foto's ziet daar ben ik zo blij mee dat jij rust genoten heeft met de twee honden.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke serie Roos, ja de zee spoelt alle narigheid weg
    en wast je geest weer schoon, zodat je helder kunt denken en zien.
    De honden hebben genoten zie ik en jullie ook, zeker weten.
    Wat ben ik toch blij , dat ik aan zee woon en dit , als ik wil
    elke dag kan doen, zo even naar het strand.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Buenas dias Coquelicooootje...

    wat goed van die kleine!
    maar ja... die grote broer... die doet natuurlijk alles voor en hij doet gewoon alles na.
    Kippiekak!

    Ohohoh... wat een lekkere joches!!
    En wat heb jij genoten..

    Je kent het Elfde Gebod toch wel: "GIJ ZULT GENIETEN!"

    Nou... het spettert er van af!
    Elfde gebod voor vandaag!!

    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk om die kleine alles te zien na-apen van Ace! Joh, dat is genieten met een grote G..En jouw hoofd weer fris en fruitig na zo'n weekend, dat 's zalig, toch! Heerlijke vakantieplaatjes.XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat de kleine het zo goed doet, maar ja wie geniet er nu niet aan het strand?
    Ik heb gisteren ook al mijn zorgen in de zee gegooid, het was een woeste zee, dus alles was zo weg :-)
    Geniet maar lekker van het mooie nazomerweer Dien!
    Vanmiddag moet ik werken maar daarna weer een paar dagen vrij!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's.
    Heerlijke serie van de geweldige Ace en Damian.
    Heerlijk de zee, het strand.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me heerlijk om zo even met zijn drieën uit te waaien aan zee.
    Lekker ravotten lamgs de waterlijn of gewoon wat liggen in het zand, voor elk wat wils. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gelijk heb je dit is voor ieder mens goed, maar wat hebben jullie een heerlijke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie van je zeehonden Klaproos, hier is Lenie best wel jaloers op hoor.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijke foto's en het geheel geeft een goed gevoel Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga ook voor de regenboogkleuren! Met Kerst zien we toch allemaal weer even wit :-)
    Maar vanmiddag heb ik toch ff in het zonnetje gezeten. Volgende week een bruiloft en dan wil ik er toch liever
    een beetje gekleurd opstaan :-D
    Dit is wat mij betreft weer de fotoserie: prijs-je-rijk! Heerlijk die harige Harries van je...
    Liefs en een knuffel,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga mee voor die regenboogkleuren.
    En volgend weekend staat bij ons een dagje strand met de hondenclub op het program.
    Dus ga ik je naapen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. soms moet je jezelf eens aanporren hé
    blij dat je de rust daar gevonden hebt en het regenbooggevoel
    verder word ik helemaal heppie van deze foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige rustgevende strand serie en foto's Dien
    zo herkenbaar voor mij, woon niet zo ver van het strand en de zee vandaan, maar altijd genieten als ik daar ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik had dit afgelopen weekend ook moeten doen!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is nog wel fijn na genieten zo met de zonnige dagen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was inderdaad het wachten waard lieve Klapper, wat een schitterend log boordevol mooie foto's en al even mooie gedachten... bedankt voor dit pareltje meid, je hebt me even mee genomen naar de vloedlijn waar hondjes spelen, mensen verpozen en iedereen zijn zorgen eventes kan vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijke serie en wat leuk dat hij al gezwommen heeft :-)
    Leker genieten aan het strand! Vandaag weer een mooie dag ziet het naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo wat heb jij daar met je jongens genoten.
    Deze uitstap was dus een goede set. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal geweldig! De reis van de uitgelaten honden naar de rust van Dien is te zien ! Mooi vormgegeven, maar al zou het dat
    niet zijn.... dan toch. We hebben bewijs dat het je goed heeft gedaan. Mooi.
    Liefs en zonnestraaltjes ! ☼
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥