One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-09-2014

07.09 Zo heerlijk rustig





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Heel alleen aan het strand
Lekker lui in het zand
Zo heerlijk rustig

Met je hoed heel gracieus
Op de punt van je neus
Zo heerlijk rustig

Er kwam een bootje over zee
Dat nam al je misere mee

En je ligt heel alleen
Alles is om je heen
Zo heerlijk rustig

Wim Sonneveld

Wat was dat rustig :-)
ja ja :-)

wat zegt íe dat mooi hé die * Clemens*
:-)
dank je wel man,
ik heb het terug gepakt...
en nu laat ik het niet meer los: -)

xxx



26 opmerkingen:

  1. Prachtig foto gemaakt. Hij is zeker eentje op de strand. En gedicht pas heel goed bij.
    En vooral mooi geschreven.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel F&J ,
      ook voor jullie lieve reacties steeds weer,
      je maakt me BLIJJJJJJJJJ :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Goede morgen Roos,het was ook voor jullie hopelijk genieten.
    En Clemens heeft gelijk, al moet je daar wel alert voor zijn ;)
    Leuk gedaan, die foto in zwart/wit omzetten en de parasol er
    prachtig rood uit laten springen.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel haba, we laten ons ongemerkt dingen afnemen, de vreugde in het leven...
      ons vertrouwen, de liefde,
      maar ik pak het allemaal weer terug, stukje bij beetje, komt helemaal goed...

      Verwijderen
  3. Heel mooi gedaan, Klaproos, 'n rustige plaat om naar te kijken.....
    Heb een fijne zondag. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jan
      Jij ook hé, de zon is er, dus dat zit wel snor,

      Verwijderen
  4. dan is het het leukst Dien, als bijna niemand op het strand is
    alles goed vasthouden nu, al je stukjes geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het tijd is dat ik je voorbeeld maar eens ga volgen Dien :-). Wens je een hele mooie zondag toe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi beeld zet je hier neer! Leuk ook de rooie parasol in het z/w. Fijne dag, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de pure geluksmomentjes meis, vooral koesteren, meer hoeft niet.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over veertien dagen gaan we ook een dagje strand,, rustig zal het dan niet zijn...... maar hopelijk wel mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke plaat met het vers van Wim een pracht combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie bewerking van die foto, klaproos, zonder die er uit knallende parasol zou het wel heel rustig zijn geweest.
    Maak er een mooie zondag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ola....staat er gekleurd op. Dat heb je mooi gedaan, met bij passende tekst.
    Ik wens je nog een fijne zondag Dien.k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig is alleen de parasol rood geworden en is de man nog zwart/wit gebleven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto om van te genieten samen met de woorden en dat op een zonnige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige log weer Klapper. Voor mij een mooie afsluiting van de zondag.

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Clemens heeft het vast ook niet voor niks gekregen in het leven.
    Morgen ga ik het ook terug pakken! Wat zeg ik? Vanavond nog!
    Sliep naais, hanniebie <3
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan. Deze foto leend zich ook heel gied voor zo.n bewerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het hem toch eenzaam zo alleen in het zand op het strand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O! Lala! Met Wim Sonneveld denk ik steeds aan de tuin van mijn vader ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmmm, heerlijke tekst lieve Klapper en ik hoop dat je lang weekend aan zee even mooi en rustig was zodat je batterijtjes goed opgeladen zijn om de week te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk gedaan met die selective kleuring , heerlijk zomerse foto

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lied van Wim Sonneveld is altijd welkom en samen met strandfoto's al helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahh.. daar is ie !!! Leuk Dien ! Grappig om iets wat je zo voor je uitdenkt, mooi terug te zien. In een prachtige context, hou die gedachte vast he !
    En als Life weer gemeen doet, roep mij maar. Grrrr.
    Zo, nu even 't liedje checken.
    Liefs! ☼
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk gedaan: alles wit/zwart met uitzondering van de paraplu

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥