One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-09-2014

24.09. Wanneer is het genoeg





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Wanneer is het tijd om los te laten



afscheid te nemen



weg te gooien



uit te wissen



vergeten,



Niemand die dat kan bepalen,
behalve jij,



Oké het mag gezegd,:-)

of beter,ik zeg het zelf wel :-)

ik ben een rommelpot,



Ik zie overal het mooie nog in,


en daarom kan het gebeuren
dat je hier verdroogde bloemetjes in een vaas ziet staan:-)



zorgvuldig aan de kant gezet,



zodat niemand ze per ongeluk...
weg zal gooien



want zeg nou zelf



Is dit nou niet mooi dan ?
jawel hé...
dát vind ik nou ook,
dag webbies,
heb het goed,
geniet van het leven: -)

ik rommel nog wat an:-)

xxx



40 opmerkingen:

  1. Hoi Klaproosje.

    Het is toch heerlijk als je bijna overal nog iets moois in kunt zien.
    Zoals jij het laat zien op de foto vind ik het mooi.
    Het straalt iets uit, kracht om door te gaan tot het uiterste.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zeg je mooi patricia, doorgaan tot het niet meer kan, voor je gevoel,
      dat herken ik wel

      Verwijderen
  2. Kijk eens aan Roos, nog een rommelkont die zelfs het mooie van het
    verval kan zien. Je hebt het prachtig in beeld gebracht. Ik kan het
    mooie er wel in zien, maar als het bloemenwater zo gaat stinken, dan
    gaan ze bij mij in de groene kliko. Verder ben ik wel een rommelkont,
    dat moet ik je eerlijk bekennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel heel knappe foto's Roos ,,

    en nu ga ik nog wat aanrommelen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig deze bloemetjes.
    Vooral kunstig vastgelegd!
    Ach we hebben allemaal iets rommelig :-)
    Dat komt dat we bezig zijn met genieten Dien :-)
    Blijf duimen hoor….. :-))
    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mag je lekker rommelen, want gedroogde bloemetjes in een vaasje is mooi,, ..... vergaande schoonheid is nog altijd schoonheid.
    Dus rommelpot.... rommel maar lekker verder en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitgebloeide bloemen zijn meestal nog hartstikke mooi. Daar kan ik heel erg van genieten. Iedereen die jouw foto's ziet, zal dat vanaf nu ook vinden. Prachtig zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha fijn hanny:-) het einde van een wegwerpmaatschappij is in zicht:-) wha,hahaha grapje hoor:-) i onlie wisjjjjjj

      Verwijderen
  7. Dat gerommel is je van harte vergeven :-) Zie die rondbuikige hartjes eens in het midden van die flodderige gele slierten.
    Zonde dat Rembrandt ze nooit zo bekeken heeft, anders had-ie er vast een schilderij van gemaakt!
    Sorry, maar ik moest ook vreselijk lachen. Dat vergeef je me vast...
    Liefs van Kakelino xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) maar zeker moogde gij lachen madammeke,
      ik zie je liever lachen dan huilen :-)
      xxx

      Verwijderen
  8. Ja je hebt gelijk en ze zijn nog mooier als dat ze in volle bloei staan. Goed en prachtig gezien Dien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind bloemen die bloeien het mooist! En als ze dood zijn, zou ik ze laten rusten, daar valt wat mij betreft niks van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tegenwoordig heb ik hulp klappie, maar die vindt mijn rommeltjes echt rommel...enne...er wordt grondig de bezem doorgehaald...dat krijg je als je afhankelijk wordt.....eigenlijk heeft het wel iets, dat netjese
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mwahhhh yvette... ik ben blij dat ik m'n eigen rommeltjes hb, ik hou niet van dat precieze nette gedoe...
      mij te koud:-)

      Verwijderen
  11. Wauw, prachtig Dien! En bij mij gaat het ook zo, als ik droogbloemen kan maken doe ik het, en proberen kan altijd .
    Heb er een mooie foto van, maar daar moet nog een gedicht bij.
    Btw: goedemorgen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat mooie gedicht is bij jou ook geen probleem toch clemens:-)

      Verwijderen
  12. ik vind het ook niet lelijk hoor. en inderdaad heel mooie foto's.
    Jij beslist, dat is best.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van dat soort rommel, dus lekker door rommelen Dien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Roos, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt gelijk lieve Klapper, ook in verval en verderf kan iets mooi zijn! Dat bewijst je knappe serie weer maar eens...

    Mijn lief is blij, zij lacht en zingt
    En schittert in de zonneschijn;
    Als zij zóó héél mijn leven zingt
    Kan nooit mijn leven lijden zijn.

    Ja! zang en lachen duren kort
    Als bloemen in den zomerdag;
    De zomer sterft; de bloem verdort:
    Zoo sterft der menschen zang en lach.

    Maar nu der zonne gouden val
    Vloeit langs gelaat en blinkend kleed,
    En zij gaat zingend of zij zal
    Zóó eeuwig zingen zonder leed,

    Nu voel ik - of 'k mij zelven wieg
    In droomen die maar kort bestaan
    't Is beter zoo 'k mij zelf bedrieg
    Dan 't leven droomloos door te gaan—

    Nu voel ik zaal'ge vreugde in mij
    Bij 't luistren naar heur lach en zang
    Want weet, wát blijve of ga voorbij:
    Dát hoor ik héél mijn leven lang.
    © Frans Batsiaanse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu voel ik zaal'ge vreugde in mij
    Bij 't luistren naar heur lach en zang
    Want weet, wát blijve of ga voorbij:
    Dát hoor ik héél mijn leven lang.

    dank je dank je lieve gerda:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heee ouwe rommelaar!
    dat vind ik juist ook zo mooi.
    Als de bloemen in de vaas hun blaadjes loslaten en er rondom een krans van blaadjes ligt.

    Of juist een beetje ingedroogd...

    Dat gelikte... nee... dat is niks voor ons.
    SCHWUNG! En rommel maar wat raak.....

    Yep... Xxx Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige serie Klaproos.
    Maar in de vaas wil ik graag verse bloemen.
    Fijne donderdag
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met gedroogde bloemen is ook helemaal niets mis :)
    En een beetje rommel is best fijn. Kun je tenminste zien dat er geleefd wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jawel zelfs dat is mooi
    hier kan dat ook gebeuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klapper, je hebt het vaak genoeg laten zien. Ik heb het vaak genoeg gezegd. Kunst moet je willen zien. En jij ziet het gewoon. Overal in. En groot gelijk, want daardoor is het allemaal wat mooier.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het levert je in elk geval een mooie serie op . Tievallig heb ik vanmorgen dezelfde bloemen op de composthoop gedeponeerd. Ze kleuren daar nog wel even mooi maar dan gaan ze mooi composteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt gelijk, zelfs vergane glorie heeft nog z'n charmes.
    Vooral op foto!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent geen rommelpot maar een kunstenares. Je ziet overal kunst in en dat is een gave.
    Ik vind de serie erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥