One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-09-2014

13.09. Vertrouwen





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Dank jullie wel voor je lieve reacties gisteren
ik ga ze overbrengen aan m'n vriendinneke,
en ik weet, nee ik vertrouw erop,



dat alles goed gaat komen,
Vertrouwen is "alles" en dat heb ik
in de zorg die ze krijgt,



Een hartje voor jullie die haar een hart onder de riem staken,


ik ben vandaag zowat de hele dag verstoken geweest van internet,
dus ik haal mijn bezoekjes nog in,
volgende week,
want het weekend......
is weer heerlijk :-) wat ik je brom:-) 
De herfstkleuren lachen ons toe 🍁🍃🍂🍄

Gaan jullie er ook wat leuks van maken?
xxx



31 opmerkingen:

  1. Mijn weekend wordt druk: Kunstmest zaaien, sloten uithalen en gras maaien om te oogsten...... Daarnaast nog de dagelijkse dingen als melken en het huishouden en......Morgenavond het tweejaarlijks klapstuk in ons dorp: Gondelvaart!! Kortom weing slaap en hard werken, en als kers op de taart varende bootje met verlichting bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow... die dingen zijn zo met elkaar verweven, ja....
    Mooie foto's; ennn... ja!!!!!!! Mooie herfstfoto's in aantocht! Go girl !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja,Klaproos, brommen of niet, het weer zou heerlijk worden dit weekend.
    Geniet er maar van, want niet elk weekend wordt zo. Wat ik je brom!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weekend meis en geniet volop van het zonneke...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tweede foto met de bij vind ik persoonlijk er uit schieten omdat je die zo knap omkaderde, maar natuurlijk mogen je andere opnames er beslist ook zijn Klappertje!
    En ik blijf met je mee duimen dat alles nog goed zal komen met je vriendinnetje!
    Ik hoop dat jij er inderdaad een mooi weekend van maken zal dat even mooi oogt als dit log!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's gemaakt. Herfstfoto's is altijd wel mooi om te fotograferen.
    Wij gaan ook voor onze broer steunen. Voor jou ook met je vriendin.
    Fijn weekend.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, ik wens je een heerlijke zaterdag toe.
    Wat heb je weer een geweldig mooie reeks foto's geplaatst.
    En voor je vriendinnetje brand ik een kaarsje, vertrouwen en
    hoop op een goede afloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb je niet altijd de tijd om te reageren of te kijken, omdat het leven je tijd opslurpt...
    (Of je internet eruit ligt.. idd)

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi vliegweer voor de duiven hopen we vandaag. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Klapperdeklappertje wat een prachtige foto's! Maak wat moois van het weekend en wat ik je brom, dat gaat je lukken! ;-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. t zal nog wat zomeren dus brom jij maar vrolijk door het weekend heen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het toch een rotziekte he Dien? Mijn schoonzusje vecht er ook tegen.
    Maar we blijven hopen en vertrouwen houden!
    Sterkte voor je vriendinneke en een mooi weekend!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker genieten van de pracht van de zomer, hoe moeilijk het leven soms ook is...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige eerste foto!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemiddag lieve Klaproos,
    Je tweede foto met de bij vind ik erg mooi. En morgen ga ik naar een rommelmarkt maar eerst een stukje wandelen met mijn hondjes.
    Lady wordt in eens heel erg oud ze loopt nog maar hele kleine stukjes, en slaapt heel erg veel.

    Geniet van het mooie weer.
    lieve groet
    lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's van de blommekes en de zweefvliegjes.
    Ik gebruik vandaag om bij te komen van mijn poollichtjacht van afgelopen nacht, daarna zien we morgen wel verder.
    Maak er een mooi weekend van, klaproosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Foto 2 vind ik een prachtige uitsnede.
    Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het weekend is maar net begonnen, ik mocht vandaag weer werken :-(
    Maar ga proberen er toch nog een fijne zondag van te maken, zeker na het zien van deze mooie foto's
    fijne zondag Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent dus aan een heerlijk weekend bezig, althans dat hoop ik voor jou lieve Klapper! Maar ik hoop ook dat hier maandag weer een nieuw log staat omdat het internet weer volop bij jou werkt.... want ik kom hier zo graag voorbij om mooie dingen op te snuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede morgen Roos, ik wens je een fijne zondag toe.
    Nu zie ik opeens dat het koolwitje ook een hartje vormt
    met haar vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet gewoon lekker van het weekend.
    En we zien wel wanneer je langs komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heej lieve Klaproos, je hebt er weer iets moois van gemaakt!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben al materiaal aan het verzamelen voor een herfstkrans... Zo'n prachtig, rijk seizoen!
    Alleen de novemberstormen kunnen me gestolen worden. Maar wie dan leeft...
    Liefs en een klapzoen, Dienelidido xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Terugkomen van een weekje vakantie betekent altijd opruimen en boodschappen doen. Als je fiets je dan ook nog eens in de steek laat, blijft er niet veel tijd en mogelijkheden over om van de herfst te genieten. Maar wat niet kon, wordt vast en zeker ingehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede morgen Roos, een fijne nieuwe week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. inderdaad, het komt wel goed.
    herfstkleuren: inderdaad, volop.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥