One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-11-2021

02.11. Haspengouw

 





Will Tura - Mooi het leven is mooi





Wat fijn.....

om  te lezen  dat  jullie  me

tóch missen....

dat geeft  steun  om  door te  gaan....

alhoewel ik  inspiratie genoeg heb...

denk ik  soms  wel eens..

dat ik alles wel gehad heb, en in  herhaling  val.

tot  vervelens toe... 

ga je het  me zeggen  als het  zo ver is ??










Mooi  het  leven is  mooi,












voor mij  was de moed er bijna uit,
en  de moet  móest  erin :-)










Whoop  whoop....

Haspengouw  hier wie  kom...









Jammer dat  ik  m'n lieve vriendjes,
vanwege  niet  heb   kunnen  treffen,









Maar ik heb  genoten voor jullie samen :-)

diennnn wat  zag  je  dan maar  weer,

nou  een nestje vol  uitgegeten  rozebottels
 zeg  maar :-)








en natuurlijk de rozenbottels  zelf 








Het  was een heerlijke  zonovergoten dag,
precies  goed om  een  lekkere wandeling  te maken..








en  och, 
wat  had ik  dit  diertje  graag  willen  zien,
wat een  scheetje hé,

het  mocht niet zo  zijn,








maar  dit  goedmakertje....
een  damhert  tussen de koeien..:-)








dat maakt alles  goed  wil ik geloven:-)

hoe  een koe  een  damhert vangt :-)

( grinnik) 

nou  heel  voorzichtig  denk ik :-)













Iemand vroeg me of ik  aan  het  photoshoppen  was geweest,
maar neeeeeee.
ik hou  van  puur natuur en verder  niks :-)











Het  dier  voelde zich  een  koe,
waarschijnlijk in  gevangenschap geboren...








en  koeien  zijn  haar  sisters....









en je weet  sister are doing  it  for themselves 

YEEEYYY 







we hebben er van  genoten  jongens.
het was de kers  op de taart,
en  de taart  moest  nog  komen:-)








Haspengouw...
wat  ben je  mooi,

och  wat  hou  ik  toch  van  dit  landschap









het gaat  nooit vervelen hé.











De appeltjes onder de boom  zijn  voor de koeien,
maar als die  ze niet  opeten....











dan  hebben wij er wel een ander  doel voor,

wil je  weten  welk.....
aháááá.
dát ga ik je morgen vertellen  :-)


voor nu  dromen  over  Haspengouw :-)
en  de 12 kilometer die  OD  gelopen heeft 
met  haar  gammele knietjes :-)

sportschool  uw  naam  zij geprezen :-)



xxx
 






24 opmerkingen:

  1. Kan me geen logje van je herinneren die me verveelde of een herhaling was.
    Ga maar door Dien, met je logjes, je vriendjes en het delen van je unieke plaatjes die je schiet. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet er ook geen moeten van maken, maar soms is er even blogmoeheid en heb je wat lieve woorden
    die zo gemeend zijn van blogvriendjes nodig. En kun je er weer tegenaan.

    Er zijn weer mooie foto's voorbij gekomen, en die koeien zijn ware parels om te zien. En de eerste keer dat ik een hert bij koeien zie lopen, mooi gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahahhaha Klapper... in herhaling.. luister lieverd.. je weet zelf dat geen een dag in de natuur hetzelfde is, hoe kun je dan in herhaling vallen.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat hertje tussen de koeien!
    Af en toe twijfelen hoort er volgens mij gewoon bij. En opeens gebeuren er daarna weer allemaal dingen en is er weer voldoende inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat denk ik dus ook. Heb alles al geschreven of laten zien, maar toch lijkt elke dag nieuw. Soms reageren mensen wel het zelfde, en dan denk ik, oké nu moet ik stoppen, maar ik ben er nog :) En jij ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's Dien! Blijf voorlopig nog maar bloggen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedere dag is de eerste dag van de rest van mijn leven... Ga jij maar lekker door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo is het hertje helemaal geaccepteerd door de koeien, hoe mooi kan het zijn...

    Die appeltjes, ben benieuwd...

    Heb het leuk Dien.

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. we vallen allemaal wel eens in herhaling hé, hetzij met foto-onderwerp of bedenkingen, maar zo is het in life ook
    maar t mag geen moeten zijn, en niemand die zegt dat het verplicht is iedere dag te bloggen

    het mooie haspengouw, dat laat je hier weer eens zien
    koeien en een ree, waarom niet, zo te zien hebben ze er geen probleem mee
    ze kunnen samen appeltjes smikkelen maar jij hebt er precies andere plannen mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha Dientje,

    hoezo vervelen?
    Never ever.
    Blijft gewoon een feestje om op bezoek te komen.
    In het echie en op het blog.

    Dus... we zullen dooooorgaan!

    gvd... jij mag de sportschool niet in.
    Ook niet met negatieve test?
    dan laat je toch dat strippie zien??

    Is de appeltaart al klaar??
    XXx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb dat gevoel van "in herhaling vallen" ook wel eens.
    Knap dat een koe zo'n kalfje kan vangen.
    Fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja in herhaling vallen is dat erg........nou dacht het niet me die prachtige fotoreportages van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Super serie.
    Wat mooi met de koeien.
    En dat hert tussen de koeien fantastisch.
    Prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt aan inspiratie nog lang geen gebrek Dien....dat weet ik zéker!
    Wat bijzonder die koe en het hertje samen, unieke foto's hoor.
    Ach, lief zo'n eikelmuisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede (nog net) morgen Roos, gewoon doorgaan met bloggen hoor, we kunnen je nog lang niet missen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Haspengouw, daar zit ik middenin :-)
    En als zelfs ik jouw foto's geweldig vind, terwijl ik maar rond me hoef te kijken,
    dan zullen ze jouw blogvrienden hier zeker niet vervelen!!!

    Jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje, het blogschuitje. Zelf heb ik hier geen kaas van gegeten maar zelfs als ik wist hoe hieraan te beginnen, zou ik het ook niet willen.
    Ik vind het superleuk om jou te volgen Dien maar voor mij zou dit niet werken; niets van ' moeten ' werkt voor mij; ik heb een zekere vrijheid nodig. Daarbij zijn er misschien ook al een aantal mensen op pensioen zodat ze wellicht ook over wat meer vrije tijd beschikken.
    Maar desondanks probeer ik toch iedere dag op jouw blog te kijken en had ook ik jou gemist :-)
    Maar ik dacht bij mezelf:
    Dien is aan het profiteren van het mooie weer of ze heeft weer even een andere uitdaging gevonden:-)
    We zullen haar wel weer zien verschijnen als zij er klaar voor is.
    En hier was je dan!!! Wat leuk en met weer een nieuwe leuke fotoreportage!!!
    Dus, doe maar verder zolang het jou zelf kan bekoren. En wij varen er allemaal wel bij :-)
    Dankjewel hiervoor ♥♥♥

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach olivia....
      ik hoop dat het inmiddels veel beter met je gaat en dat we misschien...... elkaar in het voorjaar eens kunnen treffen...
      zo jammer dat je ziek was,
      maar beter worden is belangrijker dan wat ook,:-)

      xxx

      Verwijderen
  17. O wat is dit mooi Roos dat hertje tussen de koeien nog niooit gezien maar zo gezusterlijk optrekken alsof het zo hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En al zou je in herhaling vallen ...? Wat dan nog?
    Is het leven in feite niet een aaneenschakeling van zaken en gebeurtenissen, die zich steeds in een wat andere gedaante herhalen?
    Neem nu dat hertje zo mooi tussen die koeien ... volgende keer heb je een vergelijkbaar treffen met een haas of een konijn tussen de koeien. Da's helemaal prima, zo lang je ons er af en toe maar wat van laat meegenieten. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie wandelingbeelden (vraag me af of dit woord bestaat) Dus ook weer een zoveelste herhaling en 'k blijf het doen Volhouden he

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw series vervelen me nooit. Dit is ook weer zo'n hele mooie en originele serie. Het hert staat zo mooi fier tussen de koeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer helemaal bij gelezen en genoten van het wondermooie Haspengauw
    En schoonheid in woord en beeld verveelt toch nooit !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥