One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












29-11-2021

30.11. Oef..


 



Berlin - Take My Breath Away*klik*



Telkens,

als ik een roodborst zie...


wordt me de adem afgesneden..






probeer 'n  foto te maken, maar ehhhhh

ik  ben een beetje  sloom aan het worden  
merk ik :-)
ben steeds té laat...


maar  néééé flappie 
deze keer niet,

* rondedansje  doe,  jippieayjee *

*hoeba hoeba hop hop hop * 


schiet nou  op troel.
anders issie  weer weg ..... dúhhhh


en ja.....


't is  alsof  't beessie  weet
hóe graag ik het wil hebben op de prent....

en  yes yes yes....

gelukt:-)

(  groetje uit de hemel )  denk ik dan :-) 










Mijn dag kon al niet stuk,

maar toen  hélemaal niet meer :-)

Flip flap flupperdupperdob
Flupperdupperblib og flop
Flip flop flupperdiberbob
Fliperbieberblab og bløp
Fli-flip flap flupperdupperdob
Fliperdiberbib og flop
Flip flop flupperbiberblob
Fliperbieberblab og bløp



💙💚💛💜💗


20 opmerkingen:

  1. Nou het roodborstje heeft speciaal wat tijd voor je vrij gemaakt, even poseren voor Dien.
    Dan laat ik me op mijn mooist zien. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het roodborstje heeft je aangevoeld en heeft de tijd genomen om voor je te poseren.
    Ik blijf ook altijd even stil staan als ik ze zie. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk, er bestaat geen normale roodborstje... ze zijn allemaal bijzonder.

    Love As Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3x per dag komt het roodborstje bij ons op het muurtje. Kijkt naar binnen en als ik bij de pc zit, dan voel ik het aan en loop voorzichtig naar buiten met kleine stukjes brood en havermout.
    Op een afstandje kijkt het roodborstje toe en zodra ik weg ben, zit het al te eten. Dan pak ik de kans om met m'n mobiel een foto te maken en als ik klik is het vogeltje gevlogen.
    Net te laat dus... Hopelijk lukt het een volgende keer om het duidelijk op de foto te krijgen. Bij het zien van het roodborstje krijg ik altijd een speciaal gevoel. Wat dat is kan ik niet verklaren.
    't is gewoonweg een prachtig beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik moet nog even op dat moment wachten, 'ons' roodborstje is nog niet teruggekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk kan onze dag nooit stuk, wat er ook gebeurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze hebben dan ook iets magisch. Hier zit er ook een in het begin van de tuin, en helemaal achterin ook een. Ze komen niet bij elkaar. Ik heb pas zo'n foto als jij nam genomen van een meesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, ja ze zijn zo schattig hé
    hij speelde verstoppertje met je
    ik zou ze ook blijven op de foto zetten

    zachtjes blijven ademen Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie foto. Ik heb er hier ene gehad die hipte de hele tuin achter me aan, en je raad het al, die wilde ook niet op de foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hemels geschenkje, zo zie ik ze ook vaak.
    Als hij/zij dan ook nog gaan zingen, ben ik zo happy.

    Mooie foto's Dien.

    Heb een fijne dag!

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt hem goed op de foto gekregen Roos, het zijn van die leuke vogeltjes om te zien. Maar onderling kunnen ze elkaar de tent uitvechten, dan zijn ze echt niet zo lief. Een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is jou rima gelukt om "Robin" mooi op de foto te zetten Dien, geeft een goed gevoel hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Ik heb ook altijd een speciaal gevoel als het roodborstje ieder jaar in november weer in mijn tuin te zien is.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb dat ook met roodborstjes en vooral als ik vermoed dat het steeds dezelfde is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal met je eens, ze zijn zo koddig en mooi.
    Hier is het roodborstje ook terug, maar nog niet op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lang geleden dat ik hier nog zo'n roodborstje zag. Dat vind ik jammer.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo herkenbaar, mooi vastgelegd wauw! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gedaan Meid !! Hier in de tuin was er ook altijd eentje maar ...................... nu met onze zwerfpoes is dat andere koek !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Momentjes die je niet snel zal vergeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥