One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-11-2021

17.11. Glaskunst


 


Delibes: LakmΓ© - "Viens, Mallika* klik *




Mooi  hΓ©,


ze maakte voor haar  moeder 

een  vogeltje,




zo  fijntjes en  sierlijk
hangt  het  voor hun  raam,







en ik  vroeg  haar,
maak je  ook  andere  dingen??




ja  hoor  zegt  ze.

wat je  wilt...

:-)

kijk....

van  zulke mensen hou ik 

met hart en  ziel,

en ik vroeg  haar  of ze misschien een  bosje klaprozen  

kon maken:-)


en  zie  eens




Deze schattekens,
staan  hier nu  bij mij  te  shinen

ik ben  er goud gelukkig  mee,





wil jij ook iets  moois,

iets  speciaals gemaakt hebben,

overleg  dan  even met haar,

Maartje *klik *


en  dan  maakt  glas_bak  het  voor je  

aaim  sjoer..


πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’—




24 opmerkingen:

  1. Goede avond Roos, wat mooi zowel de vogels als de klaprozen. Gemaakt door iemand met een bijzonder talent. Bij glas in lood denk ik alleen nog aan een raam dat in het huis waar ik opgroeide in de hal aanwezig was. Maar zo mooi als dit was dat raam niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze glasbak geeft mooie glazen kunstwerkjes, de klaprozen ze schitteren. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Klapper zeg.. wat schitterend, dit past zo mooi bij jou.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER de SUPER in 't kwadraat. Wat beeldig, wat kunstig!
    Een compliment voor de maakster Maartje.
    Kan me voorstellen dat jij er GOUD blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard wilde je klaprozen, en wat zijn ze mooi geworden. En die vogel is ook mooi. En wat een leuk gekozen naam, Glas Bak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super als men dit kan en beiden zijn heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, ja dat is wel heel erg mooi
    kunstenares is het, dat is zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi als je die kunst beheerst. Prachtige klappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die vogels vind ik 'wel aardig', maar die klappers vind ik ronduit prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Dien, ik ben gek op glaskunst.
    Knap dat iemand zoiets moois kan maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig die klaprozen wat mooi als je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Dit is prachtig wat ze heeft gemaakt, het vogeltje en de Klaprozen.
    Super mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die klaprozen zijn heel erg mooi hoor. Geen wonder dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh la la Dientje,

    wat een prachtig werk!
    Dat staat heel mooi bij jou... zeker te weten!
    Past helemaal in jouw interieur...

    Ik ga denk ik ook iets bij haar bestellen.
    Iets voor de toekomstig 80-jarige?!! πŸ’—

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je boeket met klaprozen is heel goed gelukt. Ik kan me indenken dat je er blij mee bent. πŸ’—

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan mij je enthousiasme voorstellen, ik zou er ook heel erg blij mee zijn.
    Wat een prachtige klaprozen heeft ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je klaproos glas-in-lood bloemen zijn geweldig mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥