One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-11-2021

11.11. Vriend




Kenny Loggins and Stevie Nicks - Whenever I Call You Friend* klik *





Graag  wil ik je iets  vertellen,
wat je nog  niet  wist  (  NOT) 


Deze  jongen






en  deze jongen 






Dit  heerlijke  duo 
M'n  hartenvlammetjes :-)
M'n  vriendjes voor het  leven





En  een paar  keer in de week 
deze man 

Dat is het  mooiste  dat  me overkomen is..




๐Ÿ’™๐Ÿ’š๐Ÿ’›๐Ÿ’œ




Voor  wie  kerstkaarten  wil bestellen...

de penselen  gloeien  bijna in mijn hand 





* klik* 


 

15 opmerkingen:

  1. Whenever I Call You Friend, nou als er trouwe vrienden zijn zijn het wel honden.
    Je boft maar met Ace en Damian. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi verwoord, en een pluim voor je trouwe makkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Dientje,

    ohohoh... ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’›
    Wat een heerlijke doerakken.
    Ze zijn zo lief!
    Ik kan me jouw liefde voor hun helemaal goed voorstellen.

    En hun liefde voor jou idem van dito!

    En... een lekker liedje erbij ook nog eens...

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vriendschap van een hond is zo sterk, daar jan geen vriendschap van een mens tegenop. Mooi h1e :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha nee dat wisten we nog niet
    wat een mooie foto's van je allerbeste vriendjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je maatjes hier in een mooie omlijsting gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige foto's Dien, vriendjes voor het leven hรจ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Toppers deze maatjes van jou.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn inderdaad vrienden voor het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Originele en prachtige doorkijkjes. Je boft toch maar met zoveel liefde om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja.. die prachtige mannen... die zijn je alles... dat wisten we gelukkig al wel en we geven je allemaal gelijk.

    Love as Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die allerliefste jongens zijn echte vrienden Dien.

    Prachtige foto's!

    Lieve groet en fijne vrijdag.
    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent een hopeloos lieve romanticus Dien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan het zo goed begrijpen deze twee honden, dat het je hartenvlammetjes zijn. Ze lijken mij ook heel superlief, en ondeugend. Heerlijk als ze wat karakter hebben. Ik heb ook een hartenvlammetje thuis, een chihuahua-terrier, ze is klein maar ook weer groot, een geweldig en lief hondje waar ik heel veel aan heb. Die onvoorwaardelijke liefde die wij van onze dieren krijgen is echt geweldig. Dat kan bijna geen mens geven. Nu ja mijn kinderen dan. Verder heb ik niets nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥