One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-11-2021

18.11. Voor mij...















Voor mij is dit het  beste  wat  er is....

want meer is het  niet...




meer  wordt het niet...




Niet  meer  spiegelen,
niet  meer  wachten....






Kleur bekennen




Dat is  in  de herfst niet  zo moeilijk hรฉ,






en  al  hangen er dreigende  wolken in  de lucht...






                                                                    ik blijf geloven

  dat  de muzieknoten  op de goeie  plek  vallen,

en  er in  een  vrolijk  uptempo...

geleefd blijft  worden...

dรกt geloof  ik,


jij  ik,  jullie,  wij  samen, 


๐Ÿ’š
 

15 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Vooral die vergelijking met de muzieknoten. nooit gedacht dat ik vogels en de elektriciteitskabels van hoogspanningsmasten zou combineren en een muziekbalk zou zien๐Ÿ˜.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezien en gebruikt die notenbalk.
    Reken maar dat ik vanmiddag in Ecokathedraal uptempo heb geleefd en kleur heb bekend. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij Bent De Liefde, dat is zo maar als je van wat je lief is een rot bericht krijgt stort je wereld in. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het zo positief bekijkt, dan komt het wel goed, is het gisteren niet, dan is het vandaag wel.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zitten bijna op de goeie plek voor een leuk popnummer zie ik. Alleen die ene gaat misschien verkeerd zitten maar dat zullen de meeste niet horen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi grijs is niet lelijk, we moeten er wel wat van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo mooi wandelen daar
    en je muzieknootjes zullen er wel iets van maken, dat komt altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha lieve Klappert!

    Ik geloof er ook in hoor!๐Ÿ’š
    Boven alles wat er allemaal gebeurt: in jezelf blijven geloven en daarmee gewoon ook de ander.
    Er gebeurt meer goed dan kwaads.
    Echt waar.
    Je moet het alleen willen zien.
    En "Ik wil!"

    Dagdag...
    heb het goed vandaag met een dikke knuffel voor jou en de jongs!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi lied wat je postte maar ook de fotografie weer die mij ook veel zeiden. Vooral wat je schreef erbij met de muziek noten. Het leven heeft en kent verschillende kleuren en die zijn niet altijd even leuk. Maar door positief te blijven kan je het grijze met het donkere randje daarbij toch weer een andere kleur geven al is het voor mij nu nog even wat moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtige herfstfoto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kan soms grijs zijn, lijkt het of alles op z'n kop staat.
    Maar altijd weer gebeurt er iets waardoor het licht sterker is en we weer op onze "pootjes" terecht komen.

    De mooie engeltjes die je schilderde, daar word je blij van Dien

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi die dreigende wolken boven die hoogspanningsmasten en kabels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga er vanuit dat er altijd muziek blijft bestaan en dat geeft me troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, die foto met die mast, de eerste bedoel ik, vind ik echt fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent een onverbeterlijke romanticus Dien !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥