One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-03-2022

07.03. Geluk


 


Simon & Garfunkel - Song for the Asking* klik*







Een  kleine eerste  paardenbloem, en 
naast  alle  knuffels die  ik  van  Major Tom  krijg :-)

voel ik me een  gelukkig  mens,

voor de webbies die  er naar  vroegen..

mijn  tijd  wordt  opgeslokt  door mijn  kleine man,
en ik vind het  héérlijk,
hij haalt al mijn  geluk hormonen naar  boven,

en  zóveel extra  dat ik  ik  over heb :-)

als je  wat  kunt gebruiken...

kom maar  halen..








wat  zijn  ze mooi,

 de paardenbloemen  hé,  

kleine gouden  zonnetjes in het landschap.


Lieve webbies,


Geniet  met  open  ogen,

van  alles wat  er wél  is 

Laat  angst  niet je  gids  zijn.


💚




24 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos, ja paardenbloemen zijn prachtig als je ze goed bekijkt. Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paardenbloemen zijn inderdaad mooi om zien.
    Buiten is het momenteel genieten van de zon.
    Ik wens je een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van die mannen om je heen, dat vreet natuurlijk tijd. Dat snap ik best. En juist het opvoeden kost veel tijd en energie. Maar dan haal je er de rest zijn zijn leven extra gemak uit.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk voor je. He paardenbloemen? ik heb ze nog niet gezien hier maar ik hou ze in de gaten. Dikke knuffels voor jullie alle 4

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaproosje.

    Ze zijn zeker mooi deze bloemen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwaar ondergewaardeerde bloemen die paardenbloemen, vooral door een macrolens bekeken zijn ze vaak echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, Ground Control for Major Tom....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk positief blog Dien.....vasthouden dat blije gevoel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha Dientje,

    dat jij zo gelukkig bent... met major Tom.
    Ik vind het zo fijn om te lezen...

    Als jij geniet, dan geniet ik ook...
    💚💚💚

    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel speenkruid in mijn tuin. Nog geen paardebloemen. Fijn om te lezen dit stukje (haha...je andere stukjes ook hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Major Tom, is een mooie naam. Fijn dat het wederzijds zo goed gaat tussen Tom en jou. Wel wat liefde over houden voor de andere jongens hoor. 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simon & Garfunkel - Song for the Asking, nou denk deze wel te draaien.
    Prachtig de eerste paardenbloem te zien, weer kleur voor de deur.
    Vanmorgen ook genoten van de prille bloei. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vaak toch positief als je vriendelijk bent tegen andere, zijn vaak ook de mensen die een glimlach of even bij je komen om je hondjes en baasje.

      Verwijderen
  13. Laat de lente en de paardenbloemen maar komen. In onze tuin nog niet gespot.
    't zijn de kleine dingen die het doen. Wat fijn te lezen dat je gelukkig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch, Dien. Geniet er maar volop van. Ik laat angst niet mijn gids zijn al ben ik wel waakzaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. veel bloemetjes beginnen zich nu letterlijk en figuurlijk te ontplooien
    wat een mooi en vrolijk zicht is dat hé, doet zo'n deugd na al die grijze donkere dagen
    Tom is nog een kleuter hé, daar heb je meer dan genoeg aan, en dan z'n grote broers die willen ook nog wat aandacht
    Geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig om zo heerlijk je plezier uit te stralen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jazeker zijn ze mooi, heb ze nog niet gezien, maar morgen let ik extra goed op.
    Fietstochtje over de dijk, langs de Maas naar Groesbeek dus.......ik maak een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier heb ik e dit jaar nog niet gezien... maar dat zal alleen maar een kwestie van een paar dagen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. paardenbloemen bloeien altijd ‘no matter what’ en dat alleen al maakt ze bijzonder! hartje voor de paardenbloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alles begint weer te groeien en mooi te bloeien. Het is hier alleen zo jammer dat men hier alle mooie bloemetjes op grasveld zo snel weg maaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is "iets" wat Jij kan (nee ja toch of toch niet jaloers) Het mooie zien Super zo !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥