One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-03-2022

29.03. Rawhide

 







Rawhide, Frankie Lane * klik*






Zo  zo  zei  vader  stier,

wat  voor  heerlijke wolk  vrouwvolk  zie ik  hier,





je  bent stoer  en  niet  zo  flauw.

jij  bent precies mijn  type  vrouw,








Je  eet  geen  honing  maar  bijen,

zeg  lieverd...







Zou  jij met  mij  willen  vrijen...
en  kindjes  maken,


zullen  we samen  tot  daar  achter in de bos raken ?







Nee man  sprak  de boerentrien.
aan  mijn  lijf  niet  zo'n  ruige beer  gezien...








Ik  hou  meer van  dat  kleine fijne...

je  broer  hier  aan  de overkant...

dรกt  wordt  de mijne :-) 



๐Ÿ’œ




17 opmerkingen:

  1. Whahaha, wat een meesterlijk verhaal in combinatie met mooie foto´s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rawhide, dat is een jeugd herinnering.
    Wat een romantisch verhaaltje, de stier stond mooi voor paal. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahahaha, hoe kom je aan die tekst...

    Werelds.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er in woord en beeld weer een heerlijk blogje van gemaakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha Dien toch
    t ziet er nochtans een knuffelaar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, nou, dat zullen we nog wel eens zien, Dien, welke er genomen wordt. Klein spul onderweg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha lief Dientje,

    wat een geinig gedichtje...
    Ik hoor het haar zeggen hahaha...
    Heerlijk!

    Doejoejoe!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe verzin je het! En nu ben ik toch benieuwd hoe dit afgelopen is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja wie zal het zeggen, zo'n conversatie tussen die twee lijkt me best goed mogelijk. We zullen het resultaat misschien zien wanneer er toch kalfjes rond lopen alleen is hij dan de pa of toch zijn broer van de overkant ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie koeien zijn dit.

    Rawhide mijn eerste kennismaking op de t.v. met Clint Eastwood.
    Nog steeds fan van deze man.

    groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk verhaal om lezen en wat een prachtige dieren op die mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan zowel het verhaal als de foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De stier zal niet aan zijn trekken komen. Leuk verhaal met foto's van die prachtige dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die liep even een blauwtje !
    Mooie dieren, van een afstand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha: je broer aan de overkant (-: (-: Zij is een fijnproefster. En geef haar eens ongelijk.
    Wat een sterk staaltje poรชezie onder je foto's, Dienie. Dets whaai aai laf joe ent jor blog ♥
    Dikke liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥