One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-03-2022

15.03. Onderonsje

 






Jess Glynne - Take Me Home* klik*










Hey  Damian ..
wat  lig  jij daar  te smoezen met  Tom??








Hey  Tom....
denk jij  dat je   nét zo  hard  kunt lopen  als ik ??







Nou  Damian....
mijn poten  zijn  véél  langer  dan die van  jou,

en ik heb  véél minder haar :-)

dus ja,
ik vlieg je  voorbij :-)









Whahahahahahaha
gekke pup ben je  toch...

droom maar  lekker verder :-)



Gisteren  kon ik  niet  in beheer  van  mijn  account,
en  dacht... nou...
dan  beslist het  universum dat ik  stop met  bloggen...

vanmorgen  werkte het  weer..
en dacht ik..
nou.... 
dán  zal het  mijn  tijd nog  wel niet  zijn :-)

dag  webbies,
een heerlijke dag  wacht ons, 
 met vandaag  4 vrolijke  fransen  in huis,

geniet van  jullie dag 

xxx




23 opmerkingen:

  1. Haaaa klappertje,

    nikstervan: jouw tijd is het nog lange niet.
    En we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange niet.

    Jij blijft lekker spelen.
    Doorgaan!
    Dat is de truc!

    Dag lieffie...
    X, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ook maar van deze dinsdag ook al regent het hier nu.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht net; wil je iets vrolijks lezen ga naar de blog van Dien, dus waag het niet om te stoppen. knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het erg jammer vinden als je zou stoppen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, dat had ik laatst ook, niet meer in mijn beheer terecht kunnen, toen ben ik dus mijn nieuwe blog gestart. Want ik vind bloggen nog steeds leuk om te doen. Tom is wel een brutaaltje , zomaar bovenop Damian klauteren en die vindt dat kennelijk nog best ook. Maar ja het is natuurlijk nog een kind zeker in de ogen van zijn 'grote broer' . Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarschijnlijk waren ze aan het updaten want heb het ook weleens dat het niet lukt en doe ik wat anders. Maar je bent er weer en wat een schitterend verhaal schreef je bij de mooie foto's van deze lievelingen. Graag weer jou een bezoek gebracht en tot een andermaal maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Geniet maar va je drie maatjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kleine ondeugd is het, een deugniet, oudjes plagen mag mag niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaja ... en dan ons geen nieuwtjes en verhalen meer vertellen over je avonturen met je jongens ...
    Mooi niet, zet nog maar even door. :-)
    Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk verhaaltje met een super leuk einde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee die gedachten moet je maar laten varen ga maar lekker door

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, stoppen kan je echt niet maken.
    Please blijf.
    Wij willen mee genieten van al het moois dat jij ziet en onder vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke gabbers toch, die 3 mannen van jou :-)
    Het is echt niet moeilijk om ' fliefd ' op ze te worden!!!

    Je moet doen waar je je goed bij voelt Dien maar natuurlijk willen we je nog niet missen :-)

    Olivia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook problemen met mijn blog... vervelend!
    Maar jij hebt toch te weinig tijd met al die leuke beesten van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je moet je niet zo snel overgeven aan het universum. En laat Damian maar elke keer dubbel liggen om Tom.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heerlijk conversatie tussen Damian en Tom.
    Net Flip met kleine Jaxon. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gelukkig kunnen we nog rekenen op het universum
    maar ooit komt die dag, dat is zeker
    Maar nu kunnen we ook hier nog genieten van de leuke foto's, wat een schatten heb je toch

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, maar goed dat je er weer in kon. Zonder klaproos is bloggen een stuk minder leuk.
    De jeugd heeft de toekomst denkt Tom.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hiep hiep hoera, je doet het nog (-: (-: Goddank! Wat moet ik zonder jou?
    De jeugd is altijd overmoedig, hê? We vergeven ze het. Maar alleen wanneer ze lief zijn. Zo zijn onze voorwaarden.
    Je zou zweren dat Damian en Tom elkaar hele verhalen vertellen. Konden we ze maar verstaan! Pure liefde, dat kan niet anders. Dat ze jou zo lief vinden ♥
    Dikke liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha, prachtig beeldverhaal.
    Ben je nu helemaal gek, stoppen met bloggen. 😱 Je laat ons nog mooi niet in de steek hoor. Dan is weblogland nooit meer hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥