One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-03-2022

16.03. Pasta












le printemps michel fugain *klik* 



Oh jee.


hoe moet dat  nou als de vlinderpasta is  uitverkocht :-)




Nog maar  lekker een  bordje maken  dan :-)


ik heb  2 pakken  extra in  huis  gehaald,

maar verder

 wil ik  aan  alle bangmakerij niet  gaan  meedoen,


wat  moet  gebeuren.....

zál gebeuren,


Doorgaan  met  leven  en genieten van wat is..


jullie ook hé.



hasta la pasta 


xxx


16 opmerkingen:

  1. we zullen altijd wel iets te eten hebben
    de winkels staan vol
    t is pas als je op de vlucht moet dat je je serieus zorgen mag maken
    ik heb geen kelder, dus schuilen, k zou niet weten waar, dan zal dat dan maar het einde zijn
    maar nu ga ik wandelen :-)
    geniet van de dag Dien met de hondjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zullen wel zien hoe de dingen evolueren. Angst is nooit een goede raadgever.
    Fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, aan hamsteren begin ik hier niet, ik heb wel altijd wat in huis om eten te maken. Ik heb trouwens ook geen kelder, alleen een kast onder de trap, daar staat mijn wasmachine in dus weinig plek om er te zitten. Hopelijk wordt er druk op Poetin uitgevoerd door zijn eigen omgeving, ik neem aan dat daar ook wel mensen met gezond verstand onder zijn. Niet alle russen zijn totale idioten natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan hamsteren doe ik niet. Daar heb ik ook het geld niet voor. Ik zie wel wat er gaat gebeuren verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik ook hoor Dien, ik kan mij niet druk maken over zaken, waar ik geen invloed op heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voorlopig is het hier lekker zonnig. Ik denk dat ik daar straks eerst maar eens ga profiteren, dan zien we daarna wel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor vandaag ook de pasta maar opmaken, dan hebben we dat tenminste al gehad.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haaa le printemps est arrivé... oui oui.
    Ik was gek op Michel Fugain.
    Eigenlijk nog wel.
    Zo vrolijk...

    Is de pasta op aan het raken?
    Niks van gemerkt.
    Ik ga echt niet hamsteren.
    No way!!

    Ik hamster alleen zonnestralen...

    Dagdag!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hamsteren doe ik niet. Weet je nog twee jaar geleden al die lege schappen? En waarom??? Al die gekke mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit. Geef mij maar zulke vlinders in de buik. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vlinders, maar dan van de lentezon:)

    xxx Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De vlinderpasta hoort bij de lente, kriebels maar wel van de zon.
    Ik doe ook niet mee aan hamsteren of oorlog, ben er een tegenstander van. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥