One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-03-2022

11.03. De lente


 



Robert Long - De lente* klik*




Als de lieve heersbeestjes  tevoorschijn  komen,

en  jabbertje  zo  blij om de hoek  komt kijken

dan ehhhhh

is het  lente,

met de schaapjes in de wei,

en  de bloemetjes en  de bij..


wat  is het  zalig  toeven hé..


toeven  dien.... slagroom toefje..


ja  ook  dat..

want  lekker eten  blijven we doen hé.



fijn  weekend  webbies.


xxx


21 opmerkingen:

  1. Goede morgen Roos, het lijkt weer een stralende dag te worden, ik ga straks weer zwemmen. Gewoon genieten van de dag en ik hoef geen slagroom, als kind vond ik dat al niet lekker. Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Klappertje,

    de zon schijnt en dan voel ik me altijd meteen Hupse Kee!
    Het is helemaal niet koud, dus nog meer Hupse Kee!

    We gaan aar buiten en dansen in de wie.
    Yeahyeah...

    Xxx, Marlou
    (en bedankt! XXX)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het heerlijk in de zon.
    Alles begint uit te lopen.
    En de vogels die aan het bouwen zijn met een nest.
    Het is geluk.

    Geniet ervan Dien
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja de pimpampoentjes zijn terug, altijd leuk die te spotten
    heerlijk weer nu, zonnig en fris, dat is echt genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk lied van Robert... Lente, je voelt het gewoon aan je botten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van de lente en van je weekend.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja het gaat echt al behoorlijk kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, dat is weer een heel ander lentelied dan ik had.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk weer en genieten van jouw lieveheersbeestje, want die van ons zijn nog verstoppertje aan het spelen.
    Vandaag was er een te frisse wind, weg voorjaargevoel. Morgen in de herkansing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lente, heerlijk de ontwakende natuur, doet een mens en dier goed. Hans

    Ot. Heb een plaatje voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag kwam ik mijn vriendin Labrador tegen, ze kent me al vanaf pup.
      als ze me ziet wil ze me altijd begroeten, beide zijn we dan heel gelukkig.

      Verwijderen
  11. De zon is aanwezig, dat is heerlijk, nu nog een paar graden erbij en ik ontdooi ook nog. Joehoeeeee, de winter is voorbij.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker eten is ook belangrijk. En ook al is het niet echt lekker, eten moeten we. Fijn w-end, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Roos, hier is de zon weer present, maar er komt wel al bewolking aan dus het zal waarschijnlijk niet de hele dag mooi blijven. Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is momenteel echt genieten Dien, jou foto van het LHB'tje is echt prachtig.
    Een mooi weekend gewenst hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Wat mooi dat lieveheersbeestje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was een prachtige dag voor buiten, houtjes sprokkelen of fietsen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, lekker eten blijven we doen. Tuurlijk, wij houden er van...
    Maar kunnen ook van kleine dingen genieten uiteraard.
    Momenteel lijkt het hier wel voorjaar... 2 van de 6 zomerstoelen staan al buiten. Het begin is er.
    Enkele hortensia's en vlinderstruiken al bewerkt en de rest komt zo langzamerhand wel.
    Rustig aan, de kalender geeft immers nog winter aan. Groetjes uit het hoge Noorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Holakadola...

    het is lente!
    De vogeltjes zijn al nestkastjes aan het uitzoeken.
    Ik hoop, dat ze die van mij uitkiezen.

    Doejoejoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat heerlijk om te lezen Klappertje 'k zou bijna zingen Straf he Prettige week !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Laat de lente maar komen, het is zoals altijd super genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥