One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-03-2022

28.03 Lekkerrrrrr

 




Dean Martin- Good Morning Life* klik*





Het  leven 

kan  zรณ  simpelweg gewoon  fijn  zijn...






Als de eerste bieliefjes
staan te smilen in  de zon...






en een  toef narcissen..

heerlijk  zonnig  staat  te wuiven..


eigenlijk  heb ik dan  wel genoeg

om een  fijne dag  te  hebben..


oh ja  dien...


ja natuurlijk naast  mijn jungs, 

en een  lekkere kop  koffie op z'n tijd,

met  'n  stukkie  choco,

en  n  bordje  eten.. :-)


heerlijk 

๐Ÿ’š


16 opmerkingen:

  1. dat is meer dan goed genoeg Dien
    Genieten van het kleine met nu en dan eens een uitspatting :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dientje,

    alleen dit... en je hoeft niet meer.
    Zonnetje erbij.
    Gezicht naar de zon gericht en genieten maar.

    Jij bent daar heeeel goed in! ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š

    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn dergelijke kleine dingen die het leven mooi en leuk maken.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zon , de lentebloemen, dat alles maakt vandaag weer een heerlijke dag om van te genieten. Ik wens je een mooie vrolijke maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn gelukkig nog veel dingen om van te genieten Dien, en dat doe jij volgens mij met volle teugen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig heb ik de afgelopen weken volop van het mooie weer geprofiteerd om van dergelijke dingen te genieten. Vanaf vandaag valt er een stuk minder van te genieten. Het is hier nu zwaar bewolkt en slechts 6,5°C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heerlijk buiten spelen, vanmiddag of eigenlijk vanavond mag ik weer het weiland in. Kijken of de kinderen nog een beetje willen ballen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En vergeet de Pinksterblomme nie, zo mooi en heel veul al !
    Mooi allemaal hรจ, genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat wil een mens nog meer .vergeet nooit te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe lekker met je mee. Zit trouwens nu met een lekkere bak koffie. Een grote, want koffie moet minimaal uit een mok gedronken worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleur van de lente is geel... Zei ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al die bloemen na de kale winter... heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees het al, jouw kinderhand is snel gevuld. Mooie foto van de narcissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Dien.
    Altijd een plezier om je blog te lezen, en je muziek keuze, vind ik reuze. Dank je wel.
    Groetjes van Brigit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker is dat genoeg! Genieten van kleine dingen en af en toe eens uit de band springen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥