One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-03-2022

31.03 Geen Bach


















Of.... als er geen  mensen  zijn..

gewoon  dik  2 uur prachtige muziek van Bach luisteren,
en hรฉlemaal opgeladen 









 

je weer  op gang  helpen :-)


De tapuitjes zijn  er weer..

geen  bach  geluid,  maar  tsk  tsk :-)



Note: Roodborsttapuiten ( Saxicola rubicola)

 brengen de winter veelal door in Zuidwest-Europa,

 Frankrijk, het Iberisch Schiereiland en Noord-Afrika. 

Ze trekken zuidelijk vanaf september en oktober. 

In februari zijn de eerste weer terug in Nederland.


prachtig  hรฉ 


๐Ÿ’š


13 opmerkingen:

  1. Klapper, jij weet de natuur altijd zo mooi te benadrukken. Prachtig om te zien hoe je er van geniet.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig om te zien. Ik zette ook een bijzondere vogel op de foto. Bijzonder omdat je ze hier eigenlijk niet ziet in de buurt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, wat een mooi vogeltje, ik weet niet of ze hier ook voorkomen, in ieder geval heb ik zo eentje nooit bij mij in de tuin gezien. Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, zo mooi, die zag ik nog nooit
    de twee 'citaten' bovenaan zijn helemaal waar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weeral een mooi blog met fotografie daarbij. Zo mooi ontvang ik vogels niet in beeld hoor en deze al helemaal niet. Zelfs ook nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Klapperdiosiaatje,

    ohhhh Bach op de Cello!! ๐Ÿ’š
    Ik heb de suite gespeeld door Yo-Yo Ma... gewoon opCD en maar draaien.
    Heerlijk!

    bach mag elke dag...

    En die tapuitjes ook! ๐Ÿ’š

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi op de gevoelige plaat vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op de cello suites <3
    Mooi vogeltje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Prachtig vogeltje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat ze er weer zijn, mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe mooi, ze zullen nu wel weer verstopt zitten met dit slechte weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥