One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-03-2022

24.03.I'm walking

 





Fats Domino - I'm Walking*klik*




,

  Good old  Fats,

hij  zingt  het  zo  mooi,

ik vind dat ze vroeger veel mooiere

muziek  maakten  dan  nu :-)


* van wie  krijg ik  nou op m'n kop *  :-)


Vandaag  zou ik  willen  

dat ik even  een  straatje om  kon  lopen  

naar de hemel...

of wat daar ergens is...


Vandaag  zou ik even  mijn  moeder  willen begroeten,

en  haar zeggen,

verdorie,

had je  nou  écht niet  nog  50 jaar  kunnen wachten,

moest je  nou  echt zo  jong  dood gaan..

Ik  kon je nog  helemaal niet missen,

al dacht ik toen...

dat ik het  allemaal  wel alleen  kon..


Maar  goed  dat  we toch  een  soort van  contact hebben

ik praat  en  jij zegt  niks  terug :-)

en ik  vul in  wat  jij  zou  zeggen...

of  wat  ik  denk  dat  jij  zou  zeggen,


Dat  is  bijna altijd  wat ik graag  zou  willen  horen :-)

en  ook je  gevleugelde uitspraken :-)

als ik  loop te  simpen..

ja meiske  huil  maar,

tranen die je huilt...

die hoef je niet te  plassen...

en  dan  schiet ik  in  de lach,


24 Maart  1994...

Het  lijkt  een  eeuwigheid geleden..

en  toch  voelt het  vaak 

alsof het  gisteren  was....


moederke moederke  moederke  toch...


Ik  wandel  nog  's naar je  toe..

en  vertel je, dat ik je mis.













23 opmerkingen:

  1. Als je zo'n eerbetoon krijgt van je dochter, dan ben je wel superspeciaal.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een liefdevol eerbetoon aan je moeder, ze leeft in je hart. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach Dien toch, k voel je gemis, t is hartenpijn
    en weet je, t is altijd te vroeg, altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, de gesprekken tussen jou en je moeder ♡
    Mijn moeder is er nog...breekbaar but still going strong! En eigenlijk kan ik me niet voorstellen hoe het zal zijn als ze er niet meer is. Ze is een mens, een vrouw, een moeder van de dag...Morgen kan alles anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartverwarmend eerbetoon aan je moeder. 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Triest dat je moeder zo vroeg overleden is en dat jij haar al zo lang moet missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze maakte vroeger zeker goeie muziek, maar er zijn nog steeds bands die echt enorm goeie muziek maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn van die dagen om daar aan terug te denken, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Roos, een moeder kan eigenlijk nooit gemist worden, maar je kunt nog altijd tegen haar praten, dat doe ik ook nog wel eens. Mijn moeder mocht 77 worden en is inmiddels al ruim twintig jaar geleden overleden maar toch mis ik haar nog altijd, al zijn de scherpe kantjes er wel vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het doet pijn van binnen dat missen, maar toch gelijke tijd zijn er die mooie herinneringen.
    Konden we maar even met ze praten... of heel lang nog beter.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geschreven. Het gemis gaat nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha lief Dientje,

    je moederke...
    Die liefste die er was...
    Wat fijn, dat we het zo goed gehad hebben met onze moederkes...
    Dat we ze nu zo missen.
    Want we hadden het zo goed...

    Snifje van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Toch is het fijn om nog een soort gesprek te kunnen voeren in je hoofd met dierbare die er niet meer zijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi eerbetoon, Klappertje.
    Ik heb zo'n op dag op 28 maart 1995.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het zou toch niet goed zijn als het anders was

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel gevoelig en zooo lief geschreven. Maar ze kijkt vast mee naar al wat je doet, net als dat mijn man dit ook elke dag doet als onzichtbare engel op mijn schouder. En ze is vast ook supertrots op je daarbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Roos, wijs zeg je hmmmmmmm nou dan had je me gisteren hand in hand met haar over de straat moeten zien huppelen, al huppelt zij beter dan oma. Het was ook alweer een hele tijd geleden dat ik prima huppelde :D
    Straks mijn vierde coronaprik halen dan hoop ik dat dat daarmee klaar is. Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Muziek uit onze jonge jaren, die we aak van de ouderen meekregen is geliefd in onze oren.
    Zomaar een praatje met moeder, lijkt me ook wel heel fijn. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alles is relatief Dien,
    stel je voor dat het omgekeerd was ?
    We kennen mensen die een kind verloren hebben, geloof me, dat wil je echt niet meemaken hoor..

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥