One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-03-2022

23.03. Luisteren


 




Do you want to know a secret? - The Beatles* klik*







Het  was zó lang geleden  
dat ik alleen  weg  ben  geweest  op de fiets,

dat ik dacht







toen  de kleine pindaman  sliep( Tom) 

ik ga  nu :-)







en dat  heeft ze geweten  OD ( ons dien) 





Ik  ben  eigenlijk niet  eens zó heel ver gegaan
een  rondje van  bijna 12 km..




en  op de terugweg  door het  zinkse,
dat  was altijd  mijn kleine favoriete  reundje met het  heundje




en nu  dus  alleen...






Het  gele  gras  staat uitnodigend te  zwaaien  
naar  elke  pyromaan die voorbij komt,








Het is  er gortdroog,
en met een  zuchtje  wind,
en een vlammetje, een  fakkel





ik ben  aangenaam verrast,
dat het  nog  niet  gebeurt  is..







weinig  groen  nog  te  zien,
maar  met  wat  zon....





is het  er zo,
de kleine Galloway runderen
liggen op hun  gemakje in  het gras.







Prachtige krullenbollen  zijn  het,
ik vind het  hele sierlijke  koetjes.




En  dan  met  "pieuuuuuuuw" 


de roep van  de buizerd boven me,

denk ik..

kom  juf..

hup hup naar  huis naar je kind :-)


en  voel ik mijn  knietjes,

mijn  billen 

mijn  kuiten


en  denk ik  ...

* zucht* 

luisteren is ook  een kunst..


:-)


Dag  webbies,

maar  ik heb er wél erg van genoten..


💜






17 opmerkingen:

  1. Dat was een prachtig rondje, ik zie het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die galloway's zien er altijd zo lief uit met al die krullen. Het is een sterk ras.
    Ik moet mijn fiets nog 'van stal' halen, misschien vandaag eens doen. Jij hebt je eerste fietsrondje alweer gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, zolang je ervan hebt genoten is die spierpijn naderhand geen ramp, die heb je er voor over gehad natuurlijk. Als je die koppies ziet zou je toch nooit meer rundvlees eten, dat doe ik ook niet geen enkel vlees trouwens. Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hier in Zeeland is ook alweer brandgevaar afgegeven. AL dat vocht wat viel de afgelopen maanden is weg.
    Binnenkort weer fietsen, en weer, en weer. Dan ben je er zo aan gewend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lief Klappertje,

    wat heerlijk, dat je weer eens gefietst hebt!!
    Maar... 8 kilometer was ook goed geweest hoor.
    Listen...

    Volgende keer fiets ik mee...
    Joepie!

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk rondje aan de foto's te zien.
    Spierpijn gaat over he Dien...

    Voor vandaag wens ik je ook weer een mooie zonnige dag in alle opzichten!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is momenteel ideaal weer om te fietsen. Je hebt er duidelijk van genoten.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi rondje gefietst, even tijd voor jezelf genomen en goed genoten.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n rondje. Dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de honden hadden dus het kot alleen, dat zal ook niet veel gebeuren
    Wat een mooie foto's, zo'n prachtig gebied
    en wat is dat gallowayke een knuffelding zeg :-)
    jaja luisteren naar je lichaam is een heel grote kunst, meestal wint onze doorzetting met alle gevolgen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was duidelijk geen rondje om de kerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig maar dit hebt je toch maar mooi weer gedaan Dien dit pakt niemand je meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was dus een genietrondje zonder hondje.
    En gaat het thuis dan goed als jij weg bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Wah, dit is super mooi.
    Prachtige natuur en super foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi fietsrondje heb je weer gepresenteerd met mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een rondje fietsen in de open natuur kan deugd doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥