One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












31-08-2015

01.09. Clownesk








*KLIK*
The Hotcha Trio
Openen in nieuw venster en klein maken




Het staartje van het varkentje,
dat we gaan wassen
:-)
Met weinig middelen mensen vermaken,




Dat is wat deze gast,
de clown Agro deed




mensen uit het publiek deden leuk mee,




een feestje voor elke clown:-)
en hij is wel erg van deze tijd zie je wel :-)




Het Limburg festival is weer afgelopen,
bijzonder theater op bijzondere locaties,
het was weer geweldig...


Er komen nóg meer varkentjes aan hoor:-)





21 opmerkingen:

  1. Volksvermaak is het echte vermaak. Van mij hoeven die special effect niet zo.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, als de sfeer prettig is, en de mensen onder elkaar, is het fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er bij zijn moet wel leuk geweest zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, dit vind ik leuk, het lijkt me
    geweldig om mee te maken zo heerlijk lachen.
    KIjk zolang het er niet echt als clown uitziet met
    neus en rare schoenen, vind ik dit clowneske
    optreden leuk. Ik heb wel een hekel aan gewone
    clowns. Als kind vond ik ze al niet leuk.
    Voor vandaag een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Klapperenootje,

    wat een feest!
    En wat leuk, dat het publiek zo lekker meedeed...
    Dat moet voor de clown een toppertje zijn...

    En voor jou ook: jij was er weer bij, onze razende reporter..
    En ik ben er ook weer bij... hello blogland!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk, en wij kunnen er zelf ons verhaal bij verzinnen
    voor jou ook een dikke knuffel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In ieder mens zit wel een clown denk ik. Alleen niet iedereen laat de clown in zich leven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou hij thuis ook de clown uithangen..????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die krijgt de handen op mekaar Dien...

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Dit is leuk en vrolijk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is de ware kunst. Wat witte schminck en een paar bretels en gevoel veel gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toen was geluk nog gewoon.....het kan nog steeds....
    'n Mooie serie Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn pas echte artiesten, met heel weinig middelen de mensen vermaken. Natuurtalenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het Hotchatrio was vroeger een mondharmonicatrio dat veel met Dorus optrad. Dit zijn ook echt artiesten. Iets in mij wil daar
    graag bijhoren. Spelend langs de wegen gaan, mensen vermaken, onbezorgd genieten ook.
    Mooi stukje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mensen vermaken...waar vind je dat nog? Alles moet ingewikkeld en duur. En zie hier...iemand die het oude ambacht van hofnar heeft opgepikt!
    Ik heb nu al zin in je logje van morgen :-)
    Kom hier, idioot, geef me een hug <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk staartje van dat varkentje is dit Klappertje, deze jongen vermaakte jullie niet alleen, hij is bovendien ook nog mooi! Jij had misschien liever een vrouwelijke mooie clown gehad om naar te kijken hihi, maar het belangrijkste is dat jullie daar een schitterende tijd haddden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie clown als je het mij vraagt, hahahaha ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De interactie tussen clown en publiek is goed vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥