One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-08-2015

12.08. Kloofstraat








*KLIK*
Kloofstraat Stef Bos
Openen in nieuw venster en klein maken






Ik lag in een bed
In een kamer in Kloofstraat
En achter de berg kwam
De zon langzaam op
Weinig geslapen
Moe en toch wakker
En jij was nog ver
Je draaide je om


En ik hoorde buiten
Een auto vertrekken
Zag naast mij een foto
En ik zag jou staan
Saam met n liefde
Wat jy nie kan vergeet nie
En ek het gedink
Dis nou tyd om te waai


En ek het gedink
Aan die swerver
Wat nerrens kan bly
Wat slaap langs die straat
Waar die ryk mense ry
En ek het gedink aan die pad
Wat ek het geloop
Fok die lewe is vreemd
En dit voel soos n droom
En ek het gedink:


Wat maak jy in my kop
Wat maak jy in my hart
Wat maak jy in my los
Wat maak jy in my arms
Wat maak jy in my toekoms
Wat maak jy my verlede
Wat maak jy in my drome
Wat maak jy in my lewe


Wat maak jy in my wereld
Wat maak jy in my woorde
Wat maak jy in mij stilte
Wat maak jy in my stem
Wat maak jy met die tyd
Wat maak ek met myself
Wat maak jy met my


Stef Bos











































































18 opmerkingen:

  1. Prachtige foto Dien. Zo in zwart wit. En ben ik echt de eerste die reageert? Dat gebeurt me hier niet vaak. OF zit er nu ook iemand te typen die net iets eerder op publiceren drukt? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto van de vergane glorie.
    Ook niet meer in volle bloei kan iets nog heel veel moois en kracht uitstralen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klapper.. je weet de tekst en de foto weer prachtig te combineren.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook in het koeterwaals weet Stef een mooi lied te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Roos, zowel de muziek als je foto. Dat Suid-Afrikaans,
    ik wist niet dat Stef daar ook in zong, het klinkt mij altijd
    onschuldig in mijn oren, al is het dat natuurlijk niet.
    Daarnet nog even het clipje gestart en nu de beelden daarbij
    ook bekeken. "Dis nou tyd om te waai"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Zuid Afrikaans lied. Daar krijg ik nu goose bumps van, ingetogen stem en prachtige muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stef Bos is een pracht zanger, weet heel goed de gevoelige snaar te raken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi die foto Dien, echt wonderschoon zo. <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie nog een paar zaadjes aan de paardenbloem vastzitten. Genoeg om een paar fijne wensen te doen :-)
    Heel mooi, hoe het Nederlands overgaat in het Zuid-Afrikaans. Zo komt het nog dichterbij.
    Fijn weer iets van je te lezen, Dienlala <3
    Lieve groet Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ken het liedje niet, maar de tekst is wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap beeld die goed naar wit/zwart geconverteerd werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen Roos, een fijne donderdag gewenst.
    Trek je er weer heerlijk op uit met je jongens de natuur in?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan even geen link leggen tussen tekst en beeld.
    'k Wens je een mooie dag, houd je stormparaplu wel in de buurt.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gedachten zijn als pluisjes op de wind. Net dacht ik:
    we zien en lezen veel van wat Klaproos mooi vind.
    En altijd is het goed verzorgd.
    Maar wat zou ik graag meer van haar zelf lezen.
    Maar misschien waart jouw stilte hier ook wel rond
    als een alleszeggend verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥