One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












07-08-2015

08.08. Zeg dan wat









*KLIK*
Beth Orton - Pass in Time
Openen in nieuw venster en klein maken




Jij weet alles al
weet het voor mijn allereerste woord




vreemd ... de stilte hier
geeft me het gevoel dat je me hoort




Praat dan wat,
zeg dan wat
jij alleen toch kent mijn andere kant




praat nog wat,
zeg nog wat
jij alleen weet raad als het schip strandt




Praat nog wat,
zeg nog wat
jij bent de enige die ik vertrouw
praat nog wat,
zeg nog wat




als er nog troost bestaat,
is die bij jou
want jij bent het enige
waar ik op bouw


Herman van Veen




Vandaag zou mijn moeder jarig zijn,
een speciale dag.. 08.08.1920 - 24.03.1994

een leeuwin is niet meer
xxx






33 opmerkingen:

  1. Het blijft een speciale dag Klapper.. je hebt maar één moeder. En je weet hoe speciaal die zijn. En daarom mag je er elke dag aan denken en vandaag ietsjes meer.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijven dagen met bijzondere randjes, om te koesteren; dikke knuffel voor morgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Klaproos, jouw foto's en de teksten van Herman van Veen.
    Beiden zijn opwaarts gericht, naar de hemel. Een prachtig eerbetoon.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi eerbetoon aan je moeder is dit blog.
    Gedenk haar met ere meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, wat een prachtige foto's met de
    gedachten bij je moeder. Moeders blijven speciaal ook
    als ze niet meer hier zijn. Ik denk dat ze je altijd nabij
    zijn, zeker op 'hun' dagen.
    Ik wens je een fijne weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en je denkt aan haar verjaardag met fijne bloemen in de mooie natuur.
    Heel mooi is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is bij je.. maar wat zul je haar missen vandaag! Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze dagen vergeet je nooit hè Dien. Ik niet in ieder geval, en jij ook niet dus.
    Ik feliciteer je met je moeder, en geef je gelijk een knuffel. Want moeders missen we altijd, en soms kan dat een beetje zwaar zijn.
    Ik heb van je foto's genoten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bijzondere dag dus vandaag voor jou, om mooie herinneringen op te halen en te denken aan vroeger.
    Mooie foto's Dien, geheel in jouw stijl ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Altijd een extra bijzondere dag.
    Mooi in beeld gebracht met je foto's en de woorden van Herman van Veen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie natuurlijke "herinnering" houden zo Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's ter eer van je mama
    een leeuwin die haar jongen veel gegeven heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze waren er, daarom zijn ze er nog .... in je hart, die, die er waren......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een dag om nooit te vergeten Dien...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klaprozen op de verjaardag van je moeder. Mooi Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch mooie tekst. Ja die speciale data vergeet een mens toch niet. Hoeft ook niet, het is altijd goed er eventjes bij stil te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Dien, en al is ze er al zolang niet meer, ze blijven in ons hart, dat is hier ook wel duidelijk. Ik heb exact hetzelfde met mijn opa en oma's alleen al...

    Dikke knuffel voor jou
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit zijn de dagen die je doen beseffen dat de rest mar bijzaak is.
    Het blijft een gemis. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige tekst. Sterkte vandaag op deze dag vol gemis en herinneringen aan het verleden. Sterkte en een dikke knuffel voor jou!
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tekst van woord en beeld. Ja je moeder die blijft een bijzonder plekje innemen in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede morgen Roos, ik wens je een heel mooie zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig om eens rond te lopen 'onder' de klaprozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi eerbetoon aan je moeder Klapperdeklappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie serie....prachtig die stille velden en de mooie woorden

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die laatste vijf woorden zeggen alles over je moeder: prachtig!
    Je moeder blijft altijd je moeder en hoe oud je ook bent, ze laat altijd een leegte na...
    Mooie "reportage"
    Liefs en een knuffel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goede morgen Roos, ik kom je een fijne week toewensen,
    met om te beginnen, een heerlijke maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je klaproosjes zijn supergevoelige plaatjes...Jij kan tederheid schilderen met je lens... Heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede morgen Roos, hier is het weer beessiesdag .
    Voor jou een heel fijne dinsdag gewenst geniet van
    deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige die zomerse bloemen en foto's, schitterende klaproos foto's met heel mooi achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Roos, een heel fijne woensdag gewenst vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥