One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-08-2015

25.08 Schaapjes tellen,








*KLIK*
Jan Rot - Counting Sheep
Openen in nieuw venster en klein maken




Schaapjes tellen,




als je niet kunt slapen,
is een manier




een flinke wandeling gaan maken,
frisse peelluchten opsnuiven ook,




soms wordt je zo beziggehouden door dingen
dat je de slaap niet kunt vatten




tja dan moeten we zwaar materieel inzetten hé.:-)




heerlijk hoor,




Langs schapen afwandelen met twee bordercollies,
die er nauwelijks naar kijken,




sommige mensen geloven me niet,
maar zie maar eens hoe kalm de kudde blijft




als wij passeren,




het doet ze helemaal niks... of heel weinig:-)




en dat is 1000.....:-)




whaha... een verstekeling,
die hadden we háást gemist
oeps... 1001



Dag schaapjes,
dag webbies,
tot morgen ..
dan heb ik iets héél anders dan schaapjes.....
nog nooit gezien :-)
komen kijken hoor:-)


xxx






24 opmerkingen:

  1. Super Klaproos, de schaapjes, de honden, de peel.........
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook een lekkere, ik al hier bijna in slaap achter de pc en jij begint over schaapjes. Nee ik ga hier niet reageren vandaag.. ik ga lekker mijn bed in...

    Lailoatov

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schapen tellen, ik heb het nooit gedaan want dat is niet te doen! Ik geniet liever.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De jongens hebben hun schaapjes op het droge ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, begin je ze ook al overdag te tellen.
    grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, leuke serie en inderdaad de
    schaapjes blijven er heerlijk rustig bij. Je jongens
    trouwens ook :). Ik had het vannacht wel kunnen
    gebruiken zo'n kudde om te tellen. Midden in de nacht
    wakker worden en niet terug in slaap kunnen komen.
    Nou ja ik heb dus maar een log gemaakt voor vandaag,
    dat staat er dan ook al een tijdje. Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lig hier in m'n bed en val maar niet in slaap
    Ik neurie domme wijsjes als 'daarbuiten loopt een schaap'
    Daarbuiten loopt een schaap, dat is nu wel bekend
    Het schijnt dat je kunt slapen als je bij 10.000 bent
    © Jan Rot
    *wink, big smile*
    Zelf heb ik ook een schaap in de tuin gehad, helaas, het was er dus slechts één dus van tellen werd ik echt niet moe hihi.
    Maar jij had precies je werk hé, niet alleen met ze effectief te tellen, maar ze bovendien ook nog mooi op de foto te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is mooi Dien, schaapjes te velde, prachtige natuur!
    t is genieten van je mooie foto's
    er hoeven niet eens dingen door m'n hoofd te spelen, vaak is slapen een probleem, en lieve schaapjes tellen helpt niet, t zijn die speciale jaren denk ik dan maar ;-)
    neeeuuuuh jij hebt echt geen lokmiddel nodig, ik kom zo ook wel kijken wat hier te beleven valt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De schapen hier blijven ook rustig als ik e rmet Bentley in de buurt ben. Ze lopen zelfs mee, zoals je een poos geleden kon zien.
    En slapen doe ik altijd als een blok.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Hele mooie foto's van de hei en al die schaapjes.
    Heerlijk toch dat je zo rustig met de boys daar kunt wandelen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je woont daar ook midden van een prachtig natuurgebied hé... waarempel, soms ben ik wat jaloers ;-). Enfin soit... Het zijn weer zinderende foto's, het plezier om je speelse ietwat gekke honden te zien rondhuppelen en kwispelstaarten dat het geen naam meer heeft :-) Ach, je geniet volop van het leven hé ! :-) Houden zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En wat bloeit de heide dit jaar prachtig he.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig om er zo langs te kunnen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gebracht Dien...

    en er was gelukkig geen zwart schaap te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toen we op Texel waren hebben we meer schapen dan mensen gezien... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor maar het is niet 1000 maar tien honderd !! Aleez zo denk 'k er over Straf niet wel héél mooie beelden Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zou je bijna slapeloze nachten toe wensen, wat een manier om schaapjes te tellen, helaas geen Peel hier naast de deur.....
    Bij ons staan nog wel de koeien in de wei..... maar da's toch anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je honden zijn zo rustig bij de schapen om dat je ze hebt leren tellen.
    Jan Rot zingt er vrolijk oplos, maar slapeloze nachten duren altijd lang. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meestal als ik niet kan slapen, volg ik mijn ademhaling. Daar wil ik nog weleens bij in slaap vallen. En zo niet, dan hoop ik door jouw app :-) :-)
    Storm, de Border van mijn vriendin, gaat in september beginnen met een cursus schapen drijven. Hij is een middagje op proef geweest en "aangenomen."
    Jouw jongens doen het geweldig. Dat ze de schapen niet opschrikken, is heel bijzonder.
    Dien, je maakt me nieuwsgierig naar morgen!
    Goede nacht xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herken dat niet kunnen slapen maar al te goed.
    helaas helpen schaapjes tellen bij mij niet echt maar van deze fotos wordt ik wel heel erg blij.
    Je "jongens" staan er ook al zo mooi op.
    Pracht wandeling met pracht platen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig was het nog licht toen je schaapjes ging tellen, in het donker telt het zo lastig. ;-)
    Bijzonder dat je jongens de schapen rustig laten grazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze voelen alle 1001 aan dat het hier gaat om goed volk, Klaproos. Die honden doen geen vlieg kwaad toch?
    En jij al helemaal niet. Mooi blogje... ik moet er nu plotseling een beetje van.....ehhhh..... ga..... gaa......gapen....
    zzzzzz........... (sorry)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥