One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-08-2015

19.08. Al is de leugen nog zo snel.









*KLIK*
Wankelmut - One Day
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik denk maar zo,
Wie niet eerlijk is,
en een ander bedriegt,
en liegt,
Er zelf het meeste last van zal hebben,
Het móet als een steen op je maag liggen,


De leugens, het bedrog.
Je vrienden die jouw beliegen....
je klein maken achter je rug?
Mooi praten in je gezicht?
zo'n trouwe vriendin,

nee die zou dat nooit doen...


Heb je echt niks in de gaten?

Moet ik er wat van zeggen?

* onder petje krab*

Hoe zouden jullie dat oplossen?



* sorry webbies,ik móest het effe kwijt*
sommige mensen zijn zó vreselijk schijnheilig, * bléh*
de kots krijg ik er van.





26 opmerkingen:

  1. Mogguh Dien,
    Tja, zulke mensen blijf je houden. En tot je weet hoe je er mee om moet gaan blijf je ze tegenkomen denk ik. Of zij jou.
    Het beste wat je doet is het niet aantrekken. JE weet zelf beter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t is smerig Dien
    tja wat kan je doen
    vroeger was ik daar veel te soft in, en nu misschien te hard, want ik zou direct breken met die persoon en die achter laten met z'n loodzware steen op de maag
    prettig zal die zich zeker niet voelen als die zo handelt

    als je het merkt dat het een ander overkomt, dan kan er iets van zeggen aan het slachtoffer verkeerd uitpakken en ben jij de slechte
    aan de dader kan je wel een opmerking geven, maar of dat wat uithaalt, k denk het eerlijk niet
    k zou zeggen je gevoel volgen maar op zo'n moment zou je ze een pak rammel geven en dat kan ook de bedoeling niet zijn :-)

    echt zinnige raad kan ik je niet geven, hangt ook af van de betrokken mensen hé

    succes en hopelijk is het snel opgelost
    dikke knuff xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Negeren, afstand houden en niet te veel met ze delen Dien. Gewoon er boven blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat Leo hierboven gelijk heeft Dien veel sterkte en goede moed wens ik je toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karma zal er wel met afrekenen. Denk ik dan, hoop ik dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon niet op in gaan. Dat hebben wij ook gehad.Verschillende personen. Het is zeker niet leuk voor je.
    Hopelijk blijft dan maar weg. Zo bekijk het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Altijd moeilijk deze situaties.
    Overkomt het jezelf dan weet je er snel een eind aan te maken.
    Zie je wat een ander aangedaan wordt is het moeilijker.
    Soms komt er ineens een gevoel en weet je wat je te doen staat.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Dien, als buiten staander kun je er weinig mee....
    De kots heb je al gehad,er maar gauw over heen stappen
    als of ze nooit bestaan heeft...het slijt
    wens je vandaag een zonnige dag
    met leuke gedachten.
    liefs groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken hier helaas wel wat in, Dien.
    Hoe vervelend ook, negeren is misschien wel de beste oplossing. Sommoge mensen zijn je aandacht na verloop van tijd niet meer waard. In elk geval sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk Klaproos, dat ik hier alleen iets kan doen, door je te laten weten dat ik je berichtjes lees, dat je gehoord wordt.
    Gr. Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Roos, ik denk dat het pijn doet, wanneer iemand die je zo vertrouwde,
    dat vertrouwen niet waard blijkt te zijn. Maar probeer het achter je te laten.
    Ga verder 'a wiser and sadder Roos' Zie het als leermoment, een mens is
    nooit te oud om te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat zat je duidelijk hoog Dien..

    bij sommigen zit zoiets "ingebakken",..

    in geen geval persoonlijke dingen met ze delen

    dacht ik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks van aantrekken, negeren en gewoon verder gaan met 'je' leven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat is groot verdriet en heel veel ergernis.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg he Dientje maar neem van mij aan :al die supers verdienen het niet Jou te kennen laat staan je te kwetsen !! Vergeet die nietsnutten !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is niet leuk, sommige mensen zijn nou eenmaal zo, maar gelukkig de meeste mensen om je heen niet. Hou je daar maar aan vast.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb geen vrienden die me bedriegen en beliegen, want mijn vrienden doen dat niet en zij die dat wel doen zijn mijn vrienden niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou me genaaid voelen... Tegelijkertijd vraag ik me af of een vriend(in) die je bedriegt wel een vriend(in) is. Ik zou zeggen: nee!
    Denk om je hart, Dien, je hebt er maar eentje van <3
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zou je ermee willen, is dan het eerste wat ik denken, of misschien nog eentje eerder: wil je er iets mee? Onze lieve Heer heeft hele vreemde kostgangers...zei mijn lieve moeder altijd (en die had best vaak gelijk :-)). Dikke knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, herkenbaar, en soms duurt het zelfs best lang voor je erachter komt, en dat is pas gek! Blegh inderdaad, maar als ik het snel opmerk, dan liggen ze er snel uit hoor Dien. En dan laat ik ze rustig in hun eigen sop gaar koken.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zouden mijn vrienden niet meer zijn.
    Laat je niet gek maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zijn heel zielige mensen die waarschijnlijk heel ongelukkig zijn.
    en beseffen ze het wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Had ik nu bijna toch dit log gemist... Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles voor je vriendin uiteindelijk in orde komt en ze kan genieten van het leven, iets wat jij zo goed kan Klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Spijtig genoeg zijn er zo'n mensen... het zijn altijd de laatste van wie je het zou verwachten... En die laten je dan ook vallen als een baksteen, zonder boe of ba. Trekken zich niets meer aan van de schade die ze hebben veroorzaakt. Zo'n mooipraters zullen er altijd zijn. Spijtig genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je daar proberen overheen te zetten is vaak de raad die mensen je geven. Maar ik zou zeggen weg ermee. Dat kunnen je vrienden niet zijn. Vrienden zijn eerlijk tegen elkaar, beschermen elkaar en gunnen elkaar elke sprankel zonlicht die er te vinden is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥