One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-08-2015

03.08. Hey hey








*KLIK*
Be In Love | Playing For Change Day 2012
Openen in nieuw venster en klein maken




Hey hey,
ik lig zó blij in de wei,

en blijf nog even liggen...
hoop dat jullie nét zo happy zijn
als ik zei de gek

xxx


Lieve Zus,
Van harte gefeliciteerd,
en een heel fijne dag gewenst,
met allen die je lief zijn,
vandaag doen we het nog eens dunnetjes over:-)
het feestje hebben we al gehad,
xxx







32 opmerkingen:

  1. Gelijk hebben de koeien om een mooi plekje op te zoeken...!!
    Proficiat met en voor je jarige zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, gefeliciteerd met je zus,
    dat jij het nog maar lang mee mag maken.
    Leuke foto's die koetjes tussen de bomen en
    de vlinder die ik nog nooit in levende lijve hier
    heb gezien, mooi . . .
    Voor vandaag weer een fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan doen we gewoon mee :-) Gefeliciteerd en hele mooie dag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De koeien liggen lekker te rusten in de schaduw. Groot gelijk.Mooie aparte vlinder foto heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie vlinder! die moest ik toch even komen bewonderen :-)
    en de leuke koetjes niet te vergeten
    voor de rest ga maar fijn door met happy zijn
    gefeliciteerd aan zus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel zus, dat we hem nog heel veel jaren samen mogen vieren! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Zus, en jullie veel plezier met het dunnetjes overdoen, het gebak mag gewoon dik zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De week starten met een feestje is nooit weg! Gefeliciteerd!
    De foto met de Zuringvlinder is super! Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Dien, ik lig niet alleen maar hoor. Ik gebruik mijn energie ook voor andere dingen :)
    Gefeliciteerd met je zus,.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een zuring vlinder. Prachtig! Wat een bijzondere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vlinder met prachtige antennes op zijn kopje. Nog nooit gezien…..
    En dat na de gay-pride, zo prachtig roze……
    x Grady

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Wat een mooie vlinder is dit.
    En die koeien komen ook al zo leuk om de boom kijken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je zou soms willen dat er nu een géén dingen veranderen.
    Dat alles verandert weten we, maar in zo'n hoog tempo en met zoveel geweld.
    Wat moet ik dan doen opdat dat verandert?

    Plato

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie ze daar liggen, ze genieten met volle teugen. Vraag mij af waar ze aan het denken zijn ? Of misschien liggen ze daar om hgun hoofd vrij te maken. Heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een mooie vlinder, zo scherp dat de haartjes te tellen zijn! Enne die koeien hebben het goed bekeken, lekker onder/tussen de bomen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze liggen er lekker lui bij! Heerlijke bezigheid met dit weer! En je eerste foto, is prachtig!
    Gefeliciteerd met je zus!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhhhhhhhhhhh Roos, die vlinder! Wauw, die heb ik werkelijk waar nog nooit gezien! En mijn oma was zo gek op vlinders en er stond zuring in de tuin, hahaha

    Van harte gefeliciteerd met jouw zus, maak er een hele mooie dag van, of ik hoop dat deze heel mooi is geweest :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, hier is het weer beessiesdag, ik
    wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vlinder!!
    Nog nooit gezien, heel mooi met van die zoete kleurtjes ;-)
    De koeien zijn verstandig, lekker onder de bomen!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar heb je die bos-koebeesten gevonden ? :-) , die vind ik echt wel grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die koeien hebben wel een leuk plekje in de luwte van de bomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elke dag is anders en vaak een verrassing, vraag maar aan de koeien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede morgen Roos, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een fraaie vlinder...dag mooi blogmens!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geniet van je zomerse blogstop lieve Klapper! maar blijf niet te lang weg hé, want ik mis je echt wel een beetje...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mogguh Roos, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige beelden, mooie macro van de vlinder, en een heel leuke foto van die koeien tussen dei enorme hoge bomen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De koeien liggen wel op een bijzonder plekje, zo tussen die enorme bomen.
    De vlinderfoto vind ik schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥