One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-08-2015

20.08. Ik neem je mee.








*KLIK*
ik neem je mee
Openen in nieuw venster en klein maken




Há há há happy zijn we wel ....
no matter what...
het leven gaat door,
we zijn té jong om te stoppen met lachen...




Vanavond een heerlijke wandeling gemaakt met jou,
ja jij ja :-)
Milo,:-)




en altijd als wij samen op pad zijn, wordt er wel gezongen:-)
vanavond was het dit liedje:-)




phew hey,
de grauwe klauwier,
hier zie je waarom hij zo heet :-)




als het dier meer vangt dan het eten kan,




spiest het de kevers,
en soms ook andere diertjes op iets scherps,
en haalt het later op,




Dit zijn mestkevers die het niet gered hebben...
Maar wij redden het wel,




Dank jullie wel voor je lieve reacties bij het vorige blog,
het ging niet over mij,
maar iemand die me na aan het hart staat..
en die wordt belazerd,zonder dat ze het in de gaten heeft..


xxx







16 opmerkingen:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=-SCVp-gC5IM

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, Klaproos, bij ons vlogen de kevers in het haar vandaag.....geen klauwier gezien om ons te helpen.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wreed zoals Pieterbie opmerkt zijn dieren niet, ze doen zo iets alleen om met het opgespaarde eten te overleven. De mensen daarentegen... breek er me de bek niet over open!
    Bedankt voor dit log, zo iets had ik nog nooit gezien en jij wist het in knappe foto's te gieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, ik mis je op mijn blog :(
    De klauwier is een verstandig dier, in tijd van
    overvloed legt hij even een voorraad aan voor
    mindere dagen.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een appeltje tegen de dorst op z'n klauwiers dus :-)
    goed gezien van de klauwier, jammer voor de kever

    t voelt even erg hé als het over iemand is die je nauw aan het hart ligt
    het raakt je ziel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's Dien!
    En of het nu over jou ging of over een vriendin, mijn reactie was gemeend en blijft ook zo als gemeend staan naar je vriendin :)
    Ik moet nog steeds een keer jou kant op. De tijd gaat snel en het gaat echt wel gebeuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja als je als grauwe Klauwier geen voorraadkast of koelkast heb moet ie zich behelpen!
    Weer iets geleerd vandaag! Mooie foto's Klapperdeklappertje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ja hoor het is weer een prachtserie. Wat zal zo'n klauwiertje toch blij zijn met ons (verfoeide) prikkeldraad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. verrassende foto's van deze grauwe klauwier,.

    prettige dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit toch een "lief" vogeltje !! Sterke beelden Die krawaat of hoe die ook noemt mag in onze tuin niet Wij hebben geen prikkeldraad en waar ............. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dit heb ik nog nooit eerder gezien en ik ben toch voor de helft op een dorp opgegroeid met prikkeldraad etc... bijzonder!
    En geef die persoon die belazerd werd, maar een dikke knuf....

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. in de dierenwereld gaat het er soms gruwelijk aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥