One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-08-2015

23.08. Yes, beet








*KLIK*
Ciska Peters & Ronnie Tober - Naar de kermis
Openen in nieuw venster en klein maken




:-) Deze was ik helemaal vergeten....
doeme nog wat jammer....
Enige tijd geleden was het kermis in het dorp




en ik moet zeggen....




het was erg gezellig




er even overheen te lopen




en de kinderen vol overgave




de eendjes binnen te zien halen




spannend




onder het toeziend oog van pa en ma




zeg nou zelf,
voor zulke knuffels
doe je toch super je best :-)

xxx









17 opmerkingen:

  1. Ze kunnen zo geconcentreerd kijken naar dat soort dingen. Mooi om te zien, ik kan er van genieten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's het geluk van een kind is een beloning voor ouders en iedereen die dat oprecht wil zien. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil niet zo'n mooie knuffel...!!
    Mooie zondag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, heerlijk die foto's
    die kinderkoppies vol spanning of het
    gaat lukken, je zult maar zo'n prachtige
    lovebeer winnen. . . .
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo dit is toevallig en ook heel leuk: gisteren heb ik mijn gasten ook eendjes laten vissen voor mijn verjaardag met altijd prijs: een doosje neusjes hihi. Dus mijn verbazing was groot toen ik dit weer knappe log opende, wat een vrolijke boel wist je op de foto te vangen!
    Bedankt voor je lieve wensen al even lieve Klapper en maak er een dolle zondag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel knappe kermisfoto's, heb je goed gedaan!
    Hou wel van zo'n kleurexplosies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kermis is ook leuk. Zeker voor kinderen. Ook om er te werken. Toen ik dat deed was het een heel speciaal leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk zo genieten van de sfeer en de kindertjes die zo overgaven bezig kunnen zijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kermis is een feest voor kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke sfeerbeelden
    en heb je zelf geen eendjes gevangen?
    een jaar of drie geleden heb ik dat nog eens gedaan haha
    nee een knuffel won ik toen niet, wel een bellenblazer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel sfeervol en kinderen kijken er nog altijd naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die eerste foto: het zou er eentje van Roos kunnen zijn. Van een jaar of tien geleden dan :-) Dezelfde kleur haar, paardenstaart en sproetjes...
    Mooie gezichten van de kinderen. Helemaal geconcentreerd op de hengel en het eendje. Dat ik iets gewonnen heb op de kermis kan ik me niet herinneren. Het kost alleen maar geld, haha. Toch goed dat je de foto's weer gevonden hebt, Dienlala <3
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kermis zoals een kermis hoort te zijn, voor de kleintjes, lekker simpel waar het spannend is om een eenvoudige knuffel te winnen.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's, een kermis is altijd weer een dankbaar iets om even te bezoeken, al is het om de prachtige kleurige foto's die je er kunt maken :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'k herinner het me alsof het gisteren was, die kermis momentjes met onze kinderen... de eendjes , de paardemolen, hoe apetrots ze waren als ze de 'floisj' op de paardenmolen als eerste konden grijpen en een gratis ritje kregen ;-) De verbaasde en gelukkige gezichtjes van de kindjes... daar kan niets tegenop hé !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥