One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-04-2013

05.04. Ben jij anders





*KLIK Devotion *
Openen in nieuw venster en klein maken


Ben jij anders dan een ander?
Ja natuurlijk; jij bent jij.

Want je bent apart geboren.
groot geworden in jouw klei.

Kijk gerust eens in de spiegel,
naar het kunstwerk dat je bent.

Jouw gezicht, jouw lijf en leden,
jouw karakter en talent.

Zie je wel..JE BENT EEN WONDER.
Niets aan jou is saai of grijs.

Wees maar JIJ, en blijf bijzonder.
Zing gewoon je eigen wijs
Goudblok



39 opmerkingen:

  1. Vanavond ga ik voor t gedicht Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch toch dat iedereen anders is. Wat zou het saai zijn op deze wereld als we allemaal hetzelfde waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uniek... als ieder ander.
    Bijzonder uniek... als alles en iedereen om ons heen.
    Gewoon is niet zo gewoon...zoals wij vaak willen denken.

    Niet grijs?....hhmm
    Ik gooi een blik in de spiegel, nuhh Roos.
    Die zitten er wel, maar weet je?
    Ik ben er zo zuinig op,het heeft zolang mogen duren.
    Voor die grijze haartjes kwamen gluren.

    Met een vette knipoog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Klaproos,

    mooie spreuk van de olifant en het konijntje.
    Ieder mens is uniek en de moeite waard om er te zijn. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...helemaal waar Roosje...fijne avond nog
    rené

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Klaproos!

    Je hebt er weer je werk van gemaakt zo te zien!
    Wens je nog een fijne paasvakantie met Ace en heeft hij ook paaseitjes gekregen voor zijne Pasen???? hihii
    Lieve groetjes annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Speciaal die lichtjes in het donker met bijpassende tekst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een vergevingsgezind mens en ik probeer altijd het goede te zien in de mensen. Maar gisteren Dien werd het me wel heel erg moeilijk gemaakt in het verkeer. Wat een agressie onderling is er toch, de ene haalt je in een winkelstraat in omdat je even niet zo hard rijd, ja dat doe je toch niet?, hard rijden in een winkelstraat. En de ander wil je inhalen op de snelweg en moet minderen omdat jij een vrachtwagen wilt vermijden die zomaar op de weg invoegt. Ja ik wil toch echt niet tegen die vrachtwagen aan. Pfff had je haar gezicht moeten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oww.. mooi. Dat wil ik sommige mensen ook zo graag laten beseffen, laten voelen...
    Prachtig spel met licht en lucht in je foto's, wauw !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, met al die lichtjes.
    Helemaal waar, iedereen is anders ..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sprankelende serie, prachtig bokeh! Saai en grijs is hier niet van toepassing ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En zoals jou is er ook maar een Klapper...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt helemaal gelijk!
    Het is moeilijk bescheiden te blijven ......
    maar ik ben ik, en jij bent jij,
    en jij bent een lieverd!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat ben ik blij dat ik dit mooie gedicht bij jou terugvond lieve Klapper, het was ergens tussen de plooien van mijn oude computer gegleden en ik vond het niet meer terug. Bedankt!
    Bedankt ook voor je steeds weer zo hartverwarmende logjes én reactie, je bent een schatje, even bijzonder als in bovenstaande tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ik ja, en zoals ik is er geen een :)
    Net zoals jij jij bent. En zoals jij is er geen een.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je dat eenmaal hebt ontdekt is het leven een feestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn haar is wel grijs hoor... :)))))))))))

    Speciaal voor jouw Rooske:
    http://youtu.be/6mFsV_5fAuU

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We zijn allemaal anders gelukkig!
    Mooie foto's en een mooi gedichtje!
    (zonder verf is mijn haar wel grijs hoor haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Roosje....

    Mooi weer foto's en gedichtje..
    Idd is ieder mens uniek en mag er zijn...
    Mooi je foto's...volgens mij..
    lampjes in een kerstboom!! maar bijzonder
    zijn ze wel;!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zo niet zo mooi zijn als jij ik ben en omgekeerd. Meid het zou tot veel verwarring en identiteitscrisis leiden.
    Gelukkig zijn we 'gewoon ons zelf' ! ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wij zijn uniek ...

    en dat is maar best ook ..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is een prachtig gedicht. Heel mooi.
    Goed dat je het eens laat zien Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk gedichtje met die `verlichte` foto`s erbij
    Daar word je vrolijk van en die tekst kan ik wel even gebruiken :-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk blogje die stemt tot nadenken en Stef Bos schreef ook iets bijzonder las ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Uniek .....Klappertje zijn wij niet allemaal "uniek" ?,of ben ik enkel de aparte ,, Groetjes Ben jaloers op je fototaal !! Maar ja dat weet Jij al he Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Om de een of andere manier doen je foto's me aan kerst en kaarsjes denken, maar dat is vast niet de bedoeling.
    Deze unieke ikke zal proberen e5r sterren in te zien ... ;-)
    Goed weekend, klappertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alles behalve een kunstwerk ben ik. Afgelopen dagen is mijn dochter voor de zoveelste maal in het ziekenhuis beland met heel veel pijn. Ik vraag me zo vaak af waarom het haar moet gebeuren. Zo'n prachtig mens waar heeft ze het in godsnaam aan te danken.
    Sorry voor dit bericht
    Hartelijke groet en een heerlijk weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ieder mens is een uniek bouwwerk, Dientje

    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie tekst...Van jezelf houden. Zodat je dat ook van een ander kan.
    Mooi log !

    Gezellig weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. iedereen is uniek alleen zijn we er vaak niet van bewust .
    je tekst is weer prachtig.....
    Fijn en liefdevol weekend gewenst
    :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. We vergeten vaak dat we allemaal uniek zijn. En goed genoeg zoals we zijn...
    Bedankt voor je prachtige woorden!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als ik nu in de spiegel kijk schrik
    ik werkelijk van mezelf. In een paar weken
    helemaal verrimpeld. Zorgen om de kinderen
    waarvan er eentje ingestort is daardoor ook zijn
    vrouw aan het einde van haar latijn is.
    Najahhh...... ik geniet in ieder geval van de blogs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Euhhhhhh..... waarom heb je de goedkeuring aan Dien??!!
    Last van Spam?
    Kan je ook anders oplossen hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥