One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-04-2013

11.04. Trek je zwembroek maar aan





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


zondag deed zijn naam eer aan,
een ZON dag,

en terwijl we heerlijk
aan de rand van een watertje in het gras zaten te mijmeren,

en te genieten van het uitzicht,

hoorden we plots...
plons plons plons,

en kijk...
als er geen speeltje voor handen is,
haal ik er wel een uit het water

moet Ace haast gedacht hebben en zwom meneer
pardoes in het ven:-)

wat een gaaf dier is het toch.
een aangeboren talent:-)

Het was een mooie dag,
wat heet een perfecte dag voor een
zalig ijsje van ijshoeve Willem 111 in Helenaveen,

MMM smullen met een hoofdletter
van de dag én het ijs.
Tot morgen webbies,

xxx


43 opmerkingen:

  1. ...wat een knappe Ace toch...alles OK Roosje dat zijn momentopnamen...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is een hond toch een zalig dier, heerlijk om van te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t is een echte zeehond :-) super foto's van deze held
    voor mij toch liever dat ijsje ipv de stok hoor

    en die dagdroom, ja dat was zeker het begin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Klaproos,

    Ace kan goed zwemmen, heeft vast een zwemdiploma.
    Cavaliertjes zwemmen niet graag. oma

    ot, krijg ook wel spam op de log, maar klik ze gewoon in de spambak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeerlijk om dit gespetter en gespatter van Ace te zien.
    het voorjaar is nu echt in aantocht :)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je het toch getroffen met Ace. Wat een heerlijke hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende hondvriendelijke waterkant, daar moet je wel van af lopen.
    En ja, daarna rest zwemmen en dat kunnen ze echt wel, dat blijkt ook hier!
    Prachtige serie, fijn dat je nog tijd had om -met een smeltend ijsje in je hand- deze foto's te schieten!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar was even waaaaayyy too weinig aktie he ! Inderdaad, dan maak je die zelf.
    Mooi, van Bram Vermeulen. Ik zat gisteren op youtube te zoeken naar zijn eerste werk
    als soloartiest, maar da's niet te vinden hoor. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeg nu nog maar eens dat honden niet kunnen denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het gaat nu echt zwemweer worden hé.
    En dat hij het leuk vindt is goed te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij moeten eerst een zwemdiploma hebben willen we het water ingaan. Honden doen het zo dat kun je zien aan Ace. De hond past perfect bij jou Dien, hij houd al net zoveel van het leven als dat jij het doet. Raak dat gevoel nooit kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die mooie jongen van jou kan dus ook nog goed zwemmen!
    Wat een kampioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe kan 't ook anders in 'Helenaveen', de naam alleen doet je al glimlachen haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. t'is een boef, maar ik mag hem
    hij kan schooien, hij is een schat
    t'is een boef, hij heeft vlooien
    en wou dat ik naast hem zat

    t'is hond, t'is een monster
    t'is een mormel, t'is een rat
    als hij huilt op een huivel
    ooh dan wou ik dat ik naast hem zat

    hij maakt je gek, hij maakt je dol
    hij maakt een vrouw mesjokke
    maar als die hond een hokje had
    oh dan zou ik met hem hokken

    hij is een schoft, hij's vaak pleite
    niemand krijgt op hem vat
    hij's om rauw in te bijten
    en ik wou dat ik naast hem zat
    en ik wou dat ik naast hem zat
    en ik wou dat ik naast hem zat
    © Disney

    ... maar niet dat ik naast hem zwem hoor lieve Klapper, daar is het water nog te koud voor hihi. Mooie serie alweer van je liefste maatje, je voelt in je foto's gewoonweg hoe veel je van hem houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk hem eens genieten!
    dan is toch je hele dag goed!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Dat zie ik den onzen niet doen hoor! 't is geen zwemmer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zondag wordt het weer een mooie dag. Althans, dat wordt aangenomen door de voorspellers/weerwaarzeggers.
    De korte kan wel aan dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je ook even niet oplet ;-) Het leuke is dat het komende ZONdag weer zo'n dag wordt.
    Je weet dus al waar je naartoe moet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 'N heerlijke eerste zonnige lentedag. . .
    Dat was genieten met 'n hoofdletter.. .
    En Ace genoot volop mee en liet z'n zwemmerstalent zien. .
    Zulke dagen mogen er voor mij nog meer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is puur genieten, Dien
    Eindelijk lijkt de lente er aan te komen....en dan er op uit!
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's van deze zeehond, vooral de laatste met een perfecte reflectie!
    Op naar de volgende ZONdag, veel plezier samen!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker even poedelen!
    Onze Sil mag ook graag zwemmen, weer of geen weer, dat doe ik ze niet na hoor!

    Groetjes Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het was weer heerlijk genieten ,en het ziet er nog beter uit,dat gaat wat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. op naar de volgende zondag...

    en mijn zwembroek ligt al klaar...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende en lieve hond is Ace toch.
    Krijg wel de bibbers bij het zien van het water, dus als je het niet erg vindt laat ik m'n zwemspullen nog even in de kast.
    Je laat me wel watertanden met je lekkere ijsje,probeer nl al die verleidingen te weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig gezicht die zwemmende Ace.
    Aankomende zondag kan hij weer zijn lol op het wordt
    misschien wel 20 graden.Dus nog meer ijsjes en zwemmen.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tjee, ik loop al heel lang mee, maar door een dip door drukte en verwerking
    ben ik wel op visite geweest, maar heb nooit gereageerd. Dat wil ik veranderen
    Ook een andere camera doet wonderen. Dat is een herinnering aan mijn moeder, nu al
    weer een jaar geleden.
    Komende zondag weer hè! Een heel mooie dag mag het worden. We genieten hier nu van de
    regen. Die op het omgespitte en ingezaaide tuintje welkom is.

    Groetjes Dico

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is die laatste foto prachtig.
    In één woord fantastisch
    Zo kan je letterlijk en figuurlijk op een heerlijke dag terugkijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Brrrr ... ik moet er toch nog niet aan denken, hier was het zondag maar een graad of 8 ...
    Maar dat maakt Ace natuurlijk allemaal niets uit, en jij bent tenslotte ook niet van suiker ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie hond en alle liefde straalt er van af xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ace vond het blijkbaar al warm, mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat wil je nog meer, hij vermaakt zich wel en jij geniet er gewoon van.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Kwestie van vijgenblad af doen en spetteren maar..... :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een heerlijkheid is Ace toch Dien :-)
    Als ik niet zou werken dan wist ik het wel.
    Hij had dus geen last van het koude water *bibber*
    maar komt er gewon ff met een schoen uit.
    Weet je zeker dat er niet meer lag whahahahahaha.......
    Ik geniet ook echt dubbel van deze logjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Weet je zeker dat Ace geen zeehond is, Dien? Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zou het kunnen ?????????????????????? dat dieren zich aanpassen aan hun "baasjes" mogelijk een onderwerp voor "volksgezondheid" of ben ik weer .......... enz ;;;Groetjes met goede bedoelingen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat geweldig en mooi op de foto gezet. het was inderdaad een zonderdag met ijs..gelukkig om op te eten ;-)
    Wat is het toch een prachtig maatje die Ace.
    Groetjes en fijne vrijdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo wat een kanjer, dat hij het niet koud heeft. Maar het levert wel weer prachtige foto's op Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige foto,s Dien en geen dag het zelfde
    daar zorgt jou viervoeter wel voor
    en het ijsje is dubbel en dwars verdiend
    er komen nog wat mooie dagen aan....
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. superleuk die hond. in zou er bijna ook een willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gelukkig is de temperatuur van het water alweer zodanig dat doggie er heerlijk in kan zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het is een echte bikkel... want ik had het niet gedaan hoor. Brrrrr. Mij te koud.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig, trekt zich niets aan van dat koude water! Heerlijk om te zien! Onze hond is er ook altijd zo dol op, zwemmen. Helaas moeten wij daar eerst een eind voor rijden met de auto, en daar kan hij helaas niet zo goed tegen, dus is hij alleen in de sloten te vinden die vlakbij ons huis liggen.
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥