One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-04-2013

27.04. vrolijke vrienden





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Het is weer zover,

Slechts een paar dagen mooi weer en ze zijn er weer,

*KLIK*
Gevaarlijke beestjes

Vervelende kleine opdonderkes,
die mijn hond een beetje komen lastigvallen,

En niet een, nee, wel 4:-(

Kleine perverts, zijn aan het paren op het puberlijfje van mijn jongske,
Alléz vort viezerikken.

Ga maar ergens anders spelen: -)
Passen jullie goed op webbies,
Kijk je je zelf goed na, als je naar het bos bent geweest?
Tot morgen hé.

xxx



29 opmerkingen:

  1. brrr, vieze stoute beesten, dat ze Ace eens met rust laten, hij doet hen ook niks

    maar dat huisdiertje bovenaan, een echte hartedief is dat

    het wordt mooi lenteweer Roos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn nu niet bepaald vrienden van ons en van onze dieren. Voorzichtig ermee is de boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat wordt weer goed oppassen..!!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh ... ik heb een tijdje zitten kijken naar het kleine huisdiertje, wat een hartendiefje, wat zou ik graag die even willen knuffelen. Wel voorzichtig hij is nog zo klein en teer.

    Inderdaad voorzichtig met deze loeders, dat word ook altijd geadviseerd dat je jezelf moet nakijken als je het bos weer uitgaat. En niet alleen jezelf natuurlijk ook je hond.

    Bedankt voor de waarschuwing, word je geheugen even van opgefrist.

    Fijn weekend Dien,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle dagen goed nazien en verwijderen, maar daar zul jij wel alles van weten Dien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owh lieverd, pas je wel op. Gebruik je wel goed spul tegen die ellendelingen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de foto's vind ik gewoon geweldig Dien, heel knappe macro serie
    maar die natuur plezier verziekende rot beestjes, wat heb ik daar een hekel aan, zeker als je de gevolgen van zo'n beet van zo'n klein rot beest weet!!!
    en ze zijn ook zo moeilijk terug te vinden soms dat je ze pas bemerkt als het gaat jeuken en dan nog heb je een vergroot glas nodig om ze te zien en er uit te halen

    heel fijn weekend Roosje, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze schijnen minder kwaad te kunnen dan ze dachten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend he? Ik heb ze hier nog niet ontdekt maar de Exil ligt al klaar om vanmiddag na de wandeling te gebruiken.
    Ja die tijd komt er weer aan. Wel jammer dat dat spul allemaal zo duur is. Ik heb het nodig voor 2 honden en 1 poes, kassa!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klerebeestjes zijn het en lijkt me lastig met die lange haren van Ace hoor. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn engerikken!
    weg ermee.
    Dus zelf ook niet van huis gaan zonder je met DEET in te smeren klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het duizelt mij in blogland, zijn het niet de bloemen en de bijtjes,
    dan zijn het wel de slakken en de teken. Het is lente dus...
    Mooie close ups, de tekentang zit al in mijn borstzakje.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ellende toch, daar hebben ze toch niet echt iets op gevonden. ,maar de bovenste is toch wel een droppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach getsie...
    ze moeten mij ook altijd hebben...
    mee eters..ik check me zelf altijd even goed..
    ennuhh het zou niet bij me opkomen
    er foto's van te maken en toch zijn ze mooi...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. even een inhaalslag gemaakt om alle vorige blogs te lezen. rake gedichten, prachtige wandelingen, ontluikende lente, waanzinnige shots van bloemen, Ace en zijn vriendjes en dan OEPS teken? tja, het huisdiertje is een snoepie maar gelukkig zijn teken geen huisdieren. toch zijn het schitterende opnames van die ettertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik weet niet precies welk jong huisdiertje het is maar het hart zit op de goede plaats:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maar goed dat je deze viezerikken ontdekt hebt roosje, en ze zijn al zo klein!
    Een fijn weekend zonder ambetante beestjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, Zoë heeft ook altijd prijs, maar heft al iets gekregen tegen die engerlingen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zijn dat teken Dien? Bah vieze gortige beestjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He bah Klaproos, moest je die viezerikken nou zo groot plaatsen. ;-(
    Eerst die schattige hartjes puppy en dan BAM die akelige teken...
    Maarre, goed dat je ons weer waarschuwt. Je kan niet alert genoeg zijn op die beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kijk maar uit Rooske... dit is niet mis!
    Lieve knufff groetjes Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jakkes, jakkes, jakkes! Mijn dochter is een keer door een teek in haar oor gebeten. Toen was het schaap nog maar zes en moest er een stukje uit haar oor verwijderd worden om op kweek te zetten. Ik kan haar nu nog horen gillen... Fijn dat je zo alert bent op Ace. Maar ja, ik had uiteraard niet anders van je verwacht!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe goed ik mezelf ook altijd pleeg te checken, vorig jaar is er toch eentje aan mijn aandacht ontkomen. Zekerheidshalve heb ik een kuurtje gekregen en verder geen last ondervonden. Sindsdien trek ik bij een fotokuier op bepaalde plekjes maar liever laarzen aan. Het is jammer dat het nodig is, maar ik loop liever geen risico.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. vrolijke vrienden zijn die beestjes niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ...raar na zooooveel jaren heb ik dat ding nooit echt gezien...ik ben nooit op zoek ernaar maar waarschijnlijk is mijn bloed niet lekker of zo, ik weet het niet Roosje...wel vies hé...groetjes van rené.
    @ bloesems Roos, plots in één dag waren ze er...nu de zon nog...tot vlug.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach... dat zijn toch ook maar lieve kleine beestjes die er niets aan kunnen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Brrrrr....... werkelijk vreselijk deze monsters.
    En die lieve Ace had er dus gelijk 4 te pakken!!!!!
    Mijn eeg heeft het een paar jaar terug ook opgelopen en de gevolgen
    zijn lang niet misselijk pffffff....
    Weer de broek in de sokken en de lange mouwen aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥