One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-04-2013

15.04 Béééhhhhhh





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



One love
One Heart!
Let's get together and feel all right.
Hear the children cryin'
296 gelukige lammetjes
: -)

Lammetjes dag vermeld het kranten artikel

Er zijn weer volop lammetjes geboren in de schaapskooi in Heeze
Tijd voor kraamvisite

Iedereen die wil kan komen genieten
Van de meer dan 300 lammetjes die geboren zijn

Wel, dat hebben we gedaan

Vol verwachting klopte ons hart,
kedoeng kedoeng

Maar….

Ik vond het persoonlijk niet meevallen….

4 lammetjes om mee te knuffelen
waar constant kinderen mee in de weer waren…

Beetje heftig voor de diertjes,

Een foto met een lammetje op schoot, maar 5 euro…:-$

welll
ik heb mijn bedenkingen

Was er ook wat leuks floproos?

Jáaaaaaa
Het ijsje daarna was machtig lekker ;-)
Lammetjesdag…..

We zullen zien zei de blinde volgend jaar

Dag webbies,
Het was een zalige dag hé
De korte benenbroek kwam uit de kast: -)
Een mooiere dag als vandaag..
Dat kannie hé: -)
Tot morgen
Bééééééh.. Spot…. Ik kom er aan : -)

xxx


39 opmerkingen:

  1. Die kinderen hebben genoten en de prijs van een foto....tja..als het voor 't behoud van de kudde is.....
    Zonder die extra inkomsten gaat misschien ook deze kudde failliet en richting abattoir.
    Toch een prima serie met mooie shots. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh leuk op kraambezoek bij de lammetjes, jammer dat er maar 4 de knuffels in ontvangst mogen nemen
    maar schattig blijven ze, ik smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha..einig zeg..ik zet er ook net lammetjes op, zie ik jouw titel :pp
    Bij ons lopen ze gewoon los op de Kale Duinen, veel leukerder dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het wordt toch overal commercieeler het spontane gaat er zo wel een beetje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, je ziet het steeds meer. Heb ook wel eens op een boerderij een biggenrace gezien. Kon je voor een euro een biggetjes uit 6 kiezen en tegen een ander biggetjes laten lopen in een klein parcours. Aan het einde wachten voor de biggetje die het snelst was een bak voer. Maar wel weer een prachtige serie!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Dien, dankjewel allereerst voor je reaktie.
    Ja, ik wou haar graag even een hart onder de riem steken, ze kon het gebruiken....

    Ah, wat de lammetjes betreft, ik snap wel wat je bedoelt, ja pfff...... Arme beessies.
    Ik denk dat dit een wanhopige gelegenheid is om wat geld binnen te halen in moeilijke tijden, dus ik
    wil niet te hard oordelen.
    Mja, het was toch wel een béétje leuk, he?

    Dat liedje ook ! Het origineel van Bob Marley is nog leuker eerlijk gezegd; dat was eens een singeltje
    dat ik met moeite heb terugveroverd op een gast die het had meegegapt. In dit filmpje ging mijn hart
    natuurlijk uit naar de kinderen, maar ook naar de krasse knarren van de heel oude groep America die
    vrolijk meededen. Grappig zo'n verrassing.

    Liefs, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb gewoonlijk geen last om in't slaap te vallen, maar als het eens niet zou lukken kom ik zeker terug 'schaapjes tellen'
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kinderen en lammetje, altijd een mooie combinatie.
    Fijne maandag, meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ook zo fijn om bij de lammetjes te zijn. Je wilt ze graag knuffelen, je vind ze zo lief. Die lammetjes hebben goed kunnen slapen naderhand. Bijkomen van al de drukte hadden ze dan ook echt nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was een met recht wonderfull day :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was inderdaad een fantastische dag gisteren, wat is het lang geleden dat we die in de zon in de tuin konden doorbrengen. Jij deed je korte broek aan, en ik deed eindelijk eens mijn bodywarmer uit, iets dat in meer dan zes maanden niet meer is gebeurd!
    En blijkbaar vonden die lammetjes het ook fijn in die mooie serie van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi die lammetjes :-) En Abe Lincoln , ik heb zijn film gezien . De strijd tegen bijna iedereen van zijn regering opm de slavernij af te schaffen ! het waarom hij zo tegen de slavernij was ! Hij was een heel groot man !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lammetje zo bij elkaar. Wellicht was het beter wat entree te laten betalen want € 5 voor een foto is wat veel.Maar ja de kudde moet ook overleven. Hier is een herder failliet en gaan al z'n schapen naar de slacht en dat is ook heel erg triest. Maar ondanks dat hadden jullie beter weer dan hier. De hele dag grijs en niet warmer dan 16 graden. In ieder geval was het wél warmer dan de afgelopen weken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik kan me voorstellen dat het niet geweldig voor de lammetjes was, maar voor de kinderen is het knuffelen met die beessies wel heel fijn. Enne 5 euro voor een foto is niet nix, dat had jij zonder commercie wel willen doen denk ik. Nah gelukkig was het ijsje errug lekker en je dag weer helemaal goed.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zal wel niet ander kunnen, soms moet je wel of je het leuk vind of niet...
    Maar je serie is om van te smullen, Rooske!
    Lieve knufff groetjes Anna XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige lammetjes! Ja hoor nu is het echt lente!
    Je had er een slaatje uit kunnen slaan Dien, aanbieden om voor 4 euro een mooie foto van Kind met lam te maken :-)
    Nee hoor, het komt vast ten goede aan de kudde.

    Groetjes Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel verterend om dit te zien...

    en de commercie,die moeten we er wel bijnemen ..

    prettige dag


    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie beestjes lelijke geldmensen !! mensen !! waar gaat dit toch naartoe ?, Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd weer leuk al die lammetjes. Dat een foto van een kind met één van die lammetjes € 5,- moet kosten, gaat me eerlijk gezegd wat al te ver. ik kier hier of daar wel een paar lammetjes ergens in een weiland. Maar dan moet de zon eerst wel gaan schijnen, want net als gisteren is het hier ook vandaag weer grijs en triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach.. het geld moet toch binnenkomen denk ik dan, maar had dan gewoon entree gevraagd. Mooi dat je genoten hebt van het ijsje. Die heb ik nog niet op.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattige foto's Klappertje, ik heb medelij
    met die kleine lammetjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ze nu gezien hoor! Wel een beetje zielig voor die lammetjes om geknuffeld te worden.
    Gelukkig hebben ze nu weer rust.
    Toch triest dat nu schaapskuddes dreigen te verdwijnen door de bezuinigingen, dus moeten ze wel andere inkomstenbronnen aanboren...
    Maar eens overwegen om een schaap te adopteren!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ach kijk nou....als dat geen voorjaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk mee genoten een lust voor het oog
    Dien wat is het voorjaar toch mooi he.
    Lente groetje
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Petje af voor degene die al die schaapjes geteld heeft ik kom niet zo ver zzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  26. het was een "zomerse" dag, Dientje, zalig!
    En wij hebben tijdens onze fietstocht gisteren ook heel wat lammetjes gezien. Zo'n knuffeldiertjes, die op de barbecue ook zo'n lekker vlees opleveren... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat zijn wel lekker veel lammetjes. Zielig voor de vier die dan constant geknuffelt werden.
    € 5 voor een foto van kind met lammerje, leuk maar wel duur. Maar goed voor niks gaat de zon op.En die kwam hier gisteren
    ook niet ;-(
    Vandaag gelukkig meer en lekker weetje.
    Het word alsmaar commerciëler overal. Wel jammer, maar goed ze zullen wel moeten.
    Mooie foto's die je gemaakt hebt. Mocht dat toch wel.
    Gerzellige avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Och wat een schatjes! Altijd weer leuk dat jonge spul! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. pfffft wat veel schapen dat zal veel gemekker hebben gegeven hahaha
    mooie unieke foto`s Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een beetje teveel van het goede hè ?
    Jammer
    Maar je foto`s zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn er veel en vijf euro voor een foto dat doe jij goedkoper. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ...maar Roos toch, ik deel uw mening over de lammetjes, dit is echter klein bier vergeleken met de hondjes in kostuum en jasje..en zoveel meer, dit is echte dieren mishandeling...wat doe je er aan...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat zijn er heel wat, Klaproos. Leuke plasatjes heb je ervasn geschoten. Maar 5 e. voor een foto met een lammetje, dat is afzetterij.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zie hier een waar feest voorbij komen :)
    Schitterend!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat zijn veel mekkerende schapen. Maar ik ben blij dat ik geen schaap ben tussen die graaiende kinderhandjes ;-)
    Wat een tillerij: 5 euro. Misschien als het een lam zonder oorbel tussen zou zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha, ik heb zondag ook mijn eerste ijsje van dit jaar op. ;-)
    Twee foto's springen eruit. Die van het jongetje met schaap en die van het schaap met spiegelbeeld. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 296!!!!!!!!!!!! Heb je ze lopen tellen dan hahahahaha...
    Geintje hoor, maar wel veel zeg. Heerlijk al die kleine koppies
    maar ik zag een prachtige foto er tussen van schaap met reflexie
    in het water.
    Heerlijk genieten dit met die wolletjes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. haha, ze slaan daar munt uit de vers geboren lammetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥