One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-07-2013

03.07. Ha





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken




Whaaa,
Je leeft een leven dat bij jou past…



Mijn leven bestaat uit natuur en wandelingen… meestal toch



Wat een ander daar van denkt of bekrompen vind..
Daar kan ik niks aan veranderen,


Het wonder der natuur laat me elke dag weer versteld staan,


Hier twee reeën die op een geluidje van mij,
steeds weer terug kwamen om te kijken wat het was: -)
Niet echt héél erg bang,
Ik vind dat wonderlijk mooi,
En zal het nooit meer vergeten: -)



Wow wat een zalig leven hebben we ; -)
Ik moet er maar eens mee stoppen
om me druk te maken over wat een ander
Van me denkt hé: -)
Ik geniet, en dat is het belangrijkste,

Dag webbies, jullie toch ook hé,

xxx


44 opmerkingen:

  1. Helemaal niet mee zitten Dien, gewoon lekker doen wat je je leuk vindt, genieten en jezelf zijn :-) Niet vergeten 'maybe not perfect, but always me' xx
    NB: ook ik heb er weer eentje mogen spotten tijdens ons eigen fietstochtje vanavond van bijna 22 kilomters; heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou niks liever willen dan zo'n reetje tegenkomen in het wild

    we blijven het maar doen hé ons druk maken in wat anderen denken zelfs als we aan het genieten zijn
    maar is nergens voor nodig, is wel zij die heel veel missen als ze niet snappen wat de natuur te bieden heeft

    Blijven doen waar je mee bezig bent Dienie, jij geniet en wij genieten nadien lekker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh dien wat een scheetje he bof kont dat die er zo maar zijn als je op pad bent n,cadeautje
    liefs milo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dien wat een kadootje om een reetje tegen te komen!! Geweldig!
    Was Ace er niet bij om ze op te jagen?
    Volgens mij trek jij je niks aan wat een ander van je vindt, lekker belangrijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn momenten om te koesteren, het wild is schaarser aan het worden in het drukke landje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ontmoeting op zich al, Klaproos. Helemaal top, daar waar ze samen op staan....een plaaaaatje.
    Je opmerking : ik moet er maar eens mee stoppen....is een eerste stap.
    'k Wens je succes met de volgende stappen....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n ontmoeting is heel bijzonder. En zeker als ze steeds terugkomen.
    Wat een ander van je denkt, is totaal niet belangrijk. Altijd jezelf blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker van genieten meis.
    Jij bepaald hoe je de dag het beste kleur geeft.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Klapper, je zou versteld staan wat een ander van jou en je schitterend blog denkt. Mijn opinie ken je alvast al hé, mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoiets beleven vergeet je niet zo gauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonjour Klappertje,

    wat anderen van je denken??
    Wat is dat?
    Niets mee te maken.
    Je leeft lekker je eigen leven in je eigen wereld.

    En die is prachtig!
    Geniet!!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je herb een prachtig level en wat een ander er van denkt, tjee ze kunnen alleen maar je bewonderen omdat je je eigen leven lijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn toch momenten die je alles om je heen doen vergeten.
    Geniet ervan Roos en laat de anderen maar vinden wat ze vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die intense blijheid als je een ree achter een struik ziet is toch HEERLIJK.
    Blijf maar zoals je bent, dan kan de ànder` ook anders blijven.
    Mooie rustgevende blije foto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Dien,
    Dit is het ware leven..., genieten van de dingen om je heen,
    de natuur, de dieren daarin, dat is echt genieten. En wij mogen mooi met je
    meegenieten. Ik vind het prachtig! En wat een ander er van zegt of denkt.....het zij zo...., toch!?
    Het is jouw leven en jij leidt het op jouw manier!
    Fijne dag en geniet!
    Gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja , ik ook , genieten van hoe jezelf bent ..... dat wonder bewonderen .....en met dat zelf leren omgaan ... apprciëren en weten zo kom je'r niet veel tegen .
    Dan glimlach je toch !!!
    grtjs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke foto van die ree achter de struiken lieve Dien,
    en ja...... zo'n ontmoeting maakt dat je er heerlijk bij voelt.
    De intensiteit van de natuur voel je dan extra aan.
    Heerlijk foto's met een groot geniet gehalte xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo Klapperdeklappertje, je was niet eens op reetjes jacht en toch kwamen ze weer op je pad. Bofkont !!!! Ga jij maar vaak de natuur in, maak er mooie foto's van, dan geniet ik met je mee. Heerlijk toch!!? Enne.. laat mensen over je denken wat ze willen, zit je toch niet mee??? Fijne dag lieve meid XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En dat was weer even genieten Dien. Prachtige opnames.
    Een heerlijke dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen


  20. een ontmoeting om niet vlug te vergeten Roos

    en laat de anderen maar vinden wat ze vinden.

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mens durf te leven en wat anderen denken of zeggen
    daar heb jij ................aan
    Dien wat er op jou pad komt dat is wel zo mooi
    en wat nog mooier is jij laat ons mee genieten!!
    Dag dag
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben jij daar nog steeds mee bezig dan, Klaproos? Maar als er iets is wat de natuur je kan leren is het wel:
    het is zoals het is en het is goed want anders was het er niet.
    Een heel oubollig zinnetje. Maar het is wel waar.

    Dus stop nou maar eens met dat nadenken over wat anderen vinden. Dat heeft je in al die jaren (en ik schat je toch al snel op 35)
    niets opgeleverd.

    Klaar, over, uit, Plato heeft gezegd, geef hem maar een loei, maar zo denkt hij er over.

    Dag Klapperke...
    geniet van je dagen,
    met hond en hert,
    met ijs en snert
    met antwoorden zonder vragen
    met liefde alle dagen
    met hartjes op je pad
    Dit wenst plaat en dat was dat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja plaat,
      Daar kan ik nóg steeds errrrg slecht tegen,
      dingen die ik met goede bedoelingen zeg en of doe,
      dat die verkeerd worden uitgelegd, ik weet wel het zegt meer over de persoon die het zegt,
      maar tóch.... ik heb er last van..

      Verwijderen
  23. Dat is het belangrijkste in je leven Dien
    genieten...prachtige opnames...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Genieten , zolang je kan ! je leeft maar eens hoor ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb je dat nu nog niet gedaan ?
    Meid maak je niet druk. Geniet !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat prachtig om de hertjes in de vrije natuur te ontmoeten dat is super.
    En wat een ander van je denkt, daar moet je maling aan hebben.
    Je doet het toch nooit voor iedereen goed.
    Ik vind je in ieder geval geweldig.
    Dag lieve Klaproos.

    Groetjes van
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heerlijk is het met je op yelopen wat een heerlijke log hebt je weer ,dit is puur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ... je leven is mooi ! Hét leven is mooi !
    ...en je geeft ons ook nog een stukje van je leven !
    Hoe mooi is dat ! liefs groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De cadeautjes komen je tegemoet!! :-)
    wat mooi deze wondertjes die zo maar nieuwsgierig naar je zijn!
    En laat "de mensen", pffff....
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wandelen de natuur ,je doet met passie
    en geniet er van dan kunnen we zie op je logjes
    de de andere kant ...moet dan maar naar de andere kant kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  31. je leeft je eigen leven, en een ander heeft daar niks aan te zeggen hé
    Genieten van de natuur is trouwens ook goed voor de geest!

    Groetjes, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat was weer een ontmoeting om in te lijsten.
    Ik voel me ook het best als ik dagelijks even een ommetje ergens in de natuur kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Daar moet je toch boven kunnen staan, wat mensen van je zeggen.
    Het zegt meer over hun, dan over jou.
    Blijf genieten van de natuur, de wandelingen, de dieren en het fotograferen en natuurlijk het bloggen.
    Je doet er zoveel mensen een plezier mee, met je prachtige foto's, je verhalen en gedichten.
    Ga zo door !!!
    Groetjes en vast een fijne donderdag, de zomer komt en blijft nu even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ...fijn je prachtige logjes weer te zien, lieve Roos...bedankt voor je wensen aan Leentje en mij, tot vlug weer...rené

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als jij ervan geniet van je benijdenswaardige leven, dat is belangrijk, en wat ik ervan vind... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wie kan er op jou nou iets aan te merken hebben? Je maakt de mooiste foto's, schrijft er de prachtigste teksten bij en hebt ook nog een juweel van een hond! Gewoon jezelf bijven, Dien, daar ben jij het ALLER- ALLER best in :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gewoon jezelf zijn hoor, er zijn al anderen genoeg ;-)
    Zalig om zo te mogen genieten van jouw foto's. Ze brengen buiten heel even binnen. Dank je wel! @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Natuur en wandelingen, je bent een bevoorrecht mens. Wat anderen ervan denken zegt iets over die mensen zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Genieten dat doe ik zeker Klapper. En dat zouden meer mensen moeten doen. Gelukkig weet jij hoe het moet.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Fijn dat jij zo geniet in de natuur.
    Ik geniet ook alle dagen, weer op een andere manier.
    Nu binnenshuis, in het één dag nieuwe huis van onze dochter:

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ontzettend leuke ontmoeting en foto's,
    ik kan me voorstellen hoe je dat ervaart (heb het zelf ook een keer meegemaakt),
    met klamme en trillende handen foto's maken en maar hopen dat ze lukken.

    Groetjes, Bram

    p.s. door omstandigheden een tijdje niet actief geweest met bloggen en blogs, hoop nu weer wat vaker tijd te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha bram, fijn dat je er weer bent, ik hoop dat alles goed gaat met jou?

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥