One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-07-2013

10.07 Open





*KLIK Girls*
Openen in nieuw venster en klein maken


Dat er iets niet goed was,

was wel duidelijk,schrijft *KLIK Jan K.*
maar jij kunt soms

zo akelig cryptisch zijn ...:-))


Oh ja Jan :-)

Ik dacht zelf dat ik wel een heel open boek was,
maar goed, ik zal mijn leven beteren,
gooi ik nu de boeken open,
bladzijde 5970 van mijn leven:-)




Wel ja jongens ik heb het gedaan,

I did it my way,


op klaprosiaanse wijze
mag ik wel zeggen:-)

ik heb me ingeschreven op zo'n datingsite,
whaaaa,
Wat een leven zeg...



Jawel hé,ik weet het,

maar de woorden van mijn moeder zaliger klinken in mijn oren,
meidje, ze komen je thuis niet halen,...

een aangezien ik niet voor het raam zit,
in een klein dorp woon,
liggen de dates niet voor het oprapen,
hier in de peel :-)




Mijn laatste vriendinneke is een heel lief ding,

maar té moeilijk voor mij,
haar verwachtingen liggen te hoog,

daar kon ik niet aan voldoen voor mijn gevoel,

en bezorgde me énorme angst,
dat ik nooit goed genoeg zal zijn.


Da's de doodsteek voor de liefde zeg ik je,
want ondanks dat ik wel heel gek op haar
ben .... hebben we nu geen contact meer..

en misschien is het wel goed want als ik haar weer zou zien,
zou ik zó weer vallen voor haar...

phewww.
Jan wat een openheid:-)




Maar goed.
de datingsite, da's een wereld op zich:-)

* schaamrood op kaken laat verschijnen*

De eerste was hilarisch die ik ontmoette,
die besprong me bijna.:-)

en ik wist niet wat me overkwam:-)

*hoho* zo zijn we niet getrouwd :-)

ze viel als een deken over me heen,
en ik moest lachen ,lachen en nog meer lachen

maar ik was blij dat ik thuis was...
phewwww.. nee dat werd niks...
Maar ik heb wel héél erg veel plezier gehad, met haar

De tweede...
hmmmmm die was niet zó hondachtig:-)
leuke vrouw maar ehhhh

*poink*
* valt af*

*klaar*



en dan nu de derde die ik ga ontmoeten
whaaaa ze heeft een welluidende naam...

is heel romantisch ook zo zegt ze,
en heeft óók een hondje :-)
dus dat zal 't 'm wel gaan doen.:-)

* roos in knoopsgat steek*

*lipjes stift*
Alléz kom jongske,
ik ben té jong om alleen te blijven,
en met z'n twee is het wel véél gezelliger eten hé


Mijn relaas van een datingsite...
jongens is het niet om te lachen ………… dan wel om te brullen,

een mens mot wat: -)
50 tinten rood : -)
open genoeg? of té open :-)

Je mag alles van me weten,
alleen niet als het móet:-)




nou *KLIK Jan K.*
We blijven de moed erin houden toch hé. :-)


Maar dat bedoelde jij niet hé.
er zit een heel verhaal achter,
wat je waarschijnlijk wel kent, januari 2013....

*Dit*
en ja ik ben bang....

Maar dank je wel jongen,
dat je me dit blogje hebt laten maken
het heeft me even wat afleiding gegeven
en m'n gedachten verzet


xxx


82 opmerkingen:

  1. Spannend zo'n afspraakje! Heel veel plezier! das toch het belangrijkste! kun je even je zinnen verzetten.
    En veel sterkte met alles, ik steek een kaarsje voor je aan, en denk aan je.
    liefs Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mickey...

      :-) 't is wel héél erg open hé:-)

      maar soit... het staat er.. so be it...

      Verwijderen
  2. Je bent gewoon een "open" en "eerlijk" boek.
    Zeer spannend om te lezen en 't blijft me boeien.
    Niets moet, alles mag.
    't is jou weblog Klaproos en JIJ hebt het voor 't zeggen. Hoop voor jou op een date wat aanslaat en mag blijven, want alleen is ook maar alleen en je bent nog zo jong. groetjes vanuit Friesland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een dikke zoen omdat je zegt dat ik nog zó jong ben:-)
      ach wie weet,je komt wel leuke mensen tegen...
      alleen daarom al :-)
      dank voor je meevoelen Minke,
      lieve groet aan Johan,
      xxx

      Verwijderen
  3. Dien wat leuk!
    (zal ik je een geheim vertellen? Mijn moeder en haar 2e man (mijn vader is jong gestorven) hebben elkaar via een contactadvertentie leren kennen! Datingsites had je toen nog niet, in 1992.)
    Ik hoop en duim voor je dat het in de roos is deze keer!
    Succes meid!
    B.t.w. de foto's vind ik prachtig bij dit logje!

    Liefs Petr@ XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Petra,
      oh wat gaaf:-) ja kijk soms mag je het lot wel een handje helpen hé:-)
      en dan moet de liefde het vertrouwen de uitstraling de rest doen,
      er is vast wel iemand die precies bij me past:-)
      en me laat zijn wie ik ben..
      Dank je wel voor je trouwe bezoek
      misschien van de zomer maar eens de hondjes kennis laten maken:-)
      zorg ik voor een picknickje??

      xxx

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hondenleven, maar het komt wel goed . veel plezier met de andere
    dating :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      ik begrijp dit eigenlijk niet zo goed Liliane,
      maar geeft niks, de bedoelingen zijn goed dat voel ik wel :-)
      xxx

      Verwijderen
  6. go blind en laat het gebeuren. Hoop dat iemand tegenkomt die jou waard is xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou margreet, ik ga der van blozen een leuke lieverd is genoeg:-)

      Verwijderen
  7. malle meid...d'r moet toch een deksel zijn die op jou potje past.
    geen hand vol maar een land vol zei jou moeder toch!!
    ik gun het je zo en zou je zo willen lijmen, maar waar jij een neus voor hebt, dat zie ik niet!!
    succes voor de goede afloop. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jazeker mieke dat zei mijn moeder :-)
      met wie wil je me lijmen dan :-)
      spannend, dat wist ik niet:-) ik denk dat jij mijn voorkeur wel kent:-)
      als ze maar van de natuur houdt,lief is, en me laat zijn wie ik ben:-)

      xxx


      Verwijderen
  8. wha Dien, je meent het, een dating-site, go Dien go
    afleiding genoeg lijkt me :-)
    dat die derde nu maar mag meevallen! al is het als gewone vriendin, een hondenvriendin dan nog
    en je bent nooit te oud, enkel je gevoel telt!
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey ann, dat klinkt als een vrouw met ervaring:-)
      whaaaa, zal ik jou ook inschrijven:-)

      xxx

      Verwijderen
    2. help! nee hoor! ik vind het goed zoals het is! :-)
      al loop ik soms tegen mezelf te babbelen haha

      Verwijderen
  9. Het lijkt me dat de stap naar de datingsite best moeilijk voor je is geweest. Ik hoop van ganser harte dat je iemand ontmoet waar het echt mee klikt.
    Wat betreft je gezondheid: toi toi toi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat wens ik me ook hanny:-)
      maar ik laat het je weten:-)
      dank je wel hé,
      xxx

      Verwijderen
  10. Ach Roosje, ik ken inmiddels zoveel mensen die elkaar op een dating site hebben ontmoet.
    Natuurlijk ben je te jong om alleen te blijven.
    Ga d.r voor meid, , ze komen je niet halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zei mam dus ook:-)

      en voor mijn gevoel heb ik nog zoveel te geven hé
      xxx

      Verwijderen
  11. En ik dacht dat je dacht aan kanker maar je zoekt gewoon een levensgezellin, dat is minder erg vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik moet nu toch ook even lachen..!
    Dacht ook aan andere trubbels.
    Maar dit zijn mooie ontwikkelingen.
    Go for it, meis.
    Geen handvol, maar een land vol mooie dames...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zijn ook andere trubbels marjolijn...
      maar dit was een welkome afleiding:-)

      Verwijderen
  13. Toch komt de dag dat ge je prins(es) zal tegenkomen , dat weet ik heel zeker !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh ja ollie dat denk ik ook,
      ik dacht dat ik haar gevonden had, maar het pakt soms anders uit,
      xxx

      Verwijderen
  14. Tja schatje, ik kan het geloven dat je bang bent! Het vervelende is dat je nog zo lang moet wachten om zekerheid te krijgen... het moet een moeilijke tijd voor je zijn, courage! Gelukkig heb je wat afleiding met dat daten... Als het je wat af kan leiden van je problemen, blijven doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker gerda,
      het is meestal ook gewoon leuk:-)
      dus gaan maar.

      wachten op de dokter duurt nog langer zonder afleiding hé

      Verwijderen
  15. Dag lief Klappertje,

    Sjongjonge... wat heb jij de deur wagenwijd opengezet.
    Allezallez... open die tent!

    Ga jij maar lekker daten!
    Dat leidt goed af en dan heb je je zinnen voor heeeel andere dingen nodig!
    Ik hoop werkelijk, dat het je lukt!
    Ga d'r voor en "bestel" een heerlijke fijne lieve mooie schat bij het universum.

    Ik duim nog steeds voor je!
    Kaarsje brandt ook...
    En hier is een dikke kus! X

    Liefs, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel loutjelief,
      dat kaarsje kan ik nog steeds erg goed gebruiken..

      twee armen en een zoen,
      en wat de dame aangaat.. ik heb wel een goed gevoel:-)
      xxx

      Verwijderen
  16. Je moet niks maar je ontmoet wel weer eens 'andere' mensen die ook op zoek zijn.
    Als je de humor van sommige situaties kunt inzien zal het af en toe wel hilarisch zijn;-)
    Veel succes maar vooral met je gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ada, da's nog even spannend..
      en humor, die moet je eigenlijk altijd wel blijven zien hé:-)

      Verwijderen
  17. 'nog zoveel te geven...' en wat dacht je van 'nog zoveel te ontvangen...' lieve Dien :-)
    Stoer hoor die inschrijving! Maar dat wist ik natuurlijk al, dat je stoer was :-).
    Hele dikke knuffel, ga er voor, geniet ervan! En de rest... daar blijf ik voor duimen,
    brandt een kaarsje voor; hoop, vertrouwen... en waar zouden we zijn zonder die liefde... xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook dat ...natuurlijk :-)
      graag zelfs,
      dank je wel helena,

      xxx

      Verwijderen
  18. Zo is het Klapperdeklappertje: niet geschoten is altijd mis ! Vooruit meid, 'zoek' de mooiste, de leukste, de grappigste
    én de liefste uit. Je verDien't het. Veel plezier! ;-)
    Dikke (sterkte) knuff XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dank je wel Marjolein,
      komt vast goed... en anders hebben we de lol toch gehad:-)

      xxx

      Verwijderen
  19. Van zoveel openheid sla ik weer dicht hè.
    Over moed gesproken...... Top Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan..
      dat kan ik me ook voorstellen, moet je eerlijkheidshalve vertellen dat ik er wel 3 keer over nagedacht heb alvorens de knop "publiceren" in te drukken, maar ach...
      inmiddels weet ik dat er veel ergere dingen zijn,
      en afleiding is een goeie zaak hé:-)

      Verwijderen
  20. Rooske TOP deze stap die zet en ja halen doen ze inderdaad niet en wij hopen dan ook dat het je nu gaat lukken je verdiend het.

    Dus hier van Erica en mij een stevige knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Frans en Erica, met zoveel aanmoediging kan het haast niet meer mis gaan zou je denken:-)
      geweldig,
      Geef je Erica een dikke knuffel van, ik ben blij dat het weer de goeie kant op gaat met haar

      en met jou dan vanzelf hé

      xxx

      Verwijderen
  21. ach meisje toch...
    'k weet zeker dat er eentje is voor jou,
    ik denk zelfs dat ik haar al ken <3

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als er eentje tussenzit
    die zich op dezelfde manier
    en instelling ingeschreven heeft,
    komt dit goed !
    Met je openheid laat je het goede zien !
    Geniet van het leven!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi in dit mistig wereldje die jij creeerde. Grappig uw uilfamilie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Soms zit een grote liefde gewoon om de hoek die je gaat. Of was al heel lang heel dichtbij, zoals bij mij. Ik had gewoon niet zo goed gekeken ☺
    Ik wens je een zachte grote liefde waarin altijd de verwondering blijft en het gesprek en de humor.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor minder dan een goed gesprek en humor ga ik niet soli:-)
      dat zijn wel de drijfveren van een goeie relatie naast liefde en vertrouwen :-)

      Verwijderen
  25. Hier kan ik op dit moment eigenlijk maar één ding op zeggen: zet 'm op, in alle opzichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wedden dat er eentje tussen zit dat perfect bij jou past ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk da, merel,daar ga ik vanuit,
      het is jammer dat het zo gelopen is,maar dingen gebeuren niet zomaar natuurlijk

      Verwijderen
  27. Sprakeloos.......vanochtend je blog gelezen....nu nog meer reacties......nog steeds sprakeloos....... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oké leo:-)
      gaat het weer een beetje met je of zal ik wat spaakwater je kant op sturen:-)

      Verwijderen
  28. Olala spannend zeg... dat jij dat aandurft... ik zou doodsbenauwd worden van al dat nieuwe dat op me afkomt. Maar soit dat ben ik! Ik wens je gigantisch veel succes want een mens is niet gemaakt om alleen te zijn, allé voor even misschien wel maar uiteindelijk... @->--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey anna, nou liever alleen dan ongelukkig samen, maar als je weet dat je de ander niet gelukkig kunt maken,
      houdt het wel een keer op, het zou zich gaan wreken, maar jammer is het wel, het had zo mooi geweest.

      Verwijderen
  29. Prachtig en wat een lef heerlijk wat wij hier zo lezen o dat je de ware toch zult ontmoeten we gunnen je alleen het allerrrrr beste. enne we duimen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel bas,
      zo dapper is dat niet hoor,
      de ontmoetingen die zijn pas spannend:-) maar ja dat heb je zelf in de hand:-)

      Verwijderen
  30. bedankt voor zoveel openheid, Dientje
    Ik wens je veel succes in je date-avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan billy:-)
      jij hebt ook niet doorgeklikt hé:-)
      geeft niks:-)
      ik hou van openheid:-)

      Verwijderen
  31. Zolang jij er maar plezier aan beleefd en lol er aan hebt, ga ervoor................
    Je weet nooit hoe een balletje rolt........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies A, een rond balleke kan alle kanten op hé.
      proost daar ga ik er zo een op drinken:-)

      Verwijderen
  32. Hahah, ik zat vandaag 11 jaar geleden in het zelfde schuitje, spanning en ook wel een beetje eng.
    Morgen 11 jaar geleden had ik een afspraak met M die ik via een datingsite leerde kennen, klikte gelijk en we hadden duidelijk afspraken gemaakt. Is het eerste gevoel niet goed, dan eerlijk wezen en gaat ieder weer zijn eigen weg.
    We hadden al wel veel telefonisch contact gehad en gemaild. We wonen nu al 10 ½ jaar samen en zijn nog steeds gelukkig.
    Het leven voor mijn scheidng ben ik haast vergeten, de kinderen herinneren me eraan ;-)
    We moeten nu nog vaak lachen om de eerste afspraak, wat gezellig maar ook spannend.
    Ik ken ook hele veel mensen die op die manier hun geliefde hebben leren kennen..De kans dat je die op de hei tegenkomt is erg klein en in de kroeg moet je ook niet wezen ;-)
    Wens je sterkte en veel geluk !!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wauwww tiny....
      hoelang kennen we elkaar nou?? en dan weet ik dat niet:-)
      geweldig wat ben je toch een gaaf mens ook hé,
      ik wens me net zo'n gezellig mens als jij bent,
      en natuurlijk ook dat ze voor de rest van mijn leven bij me blijft:-)
      geweldig verhaal tiny,
      dank je wel en veel geluk met m hé.

      xxx

      Verwijderen
  33. Wat geweldig dapper van je lieve Klaproos. Ik ben blij dat je zo heerlijk kan lachen met en om de kandidaten. Ik weet zeker dat je iemand liefs vind, er zijn er genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is waar en een is genoeg hé:-)

      dank je wel voor je bezoek riet,
      xxx

      Verwijderen
  34. Zo die Jan heeft wel wat bereikt.
    De situatie is nu wel duidelijk. Je hebt gelijk, eigenlijk is een mens, over het algemeen, niet geboren om alleen te blijven. Succes Dien, dat er wat leuks om je pad mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ja jetske, had íe dat geweten dan had hij het misschien wel niet gevraagd:-)
      wel ik was wel blij met de afleiding hoor, en nóg,
      de hele tijd aan iets akeligs denken is ook niet prettig hé.

      Verwijderen
  35. Klapper je bent een boef, ik zat me al stiekem heel druk te maken. Ik dacht aan hele enge dingen. Niet vragen dacht ik nog, ze is er niet aan toe anders had ze wel iets meer laten weten. Zit je gewoon een beetje te daten. Klapper... als je niet zo lief was geweest had ik je billenkoek komen geven. Dat je dat maar weet. Ik ben een man he.. ik kan niet tegen hinten. Ik wil alleen maar feiten. Dus deze log was duidelijk genoeg. Dank daarvoor en daarom geen billenkoek.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Mario, jij bent een lieverd om je druk te maken,dat hoeft niet maar ehhh dat doe ik dan wel hé,
      maar voorlopig gaat het elke dag ietsje beter en is de schril wat aan het afnemen.
      billenkoek:-))) lang geleden dat ik dat hoorde Mario:-)

      xxx

      Verwijderen
  36. GO for it, Roosje.
    Het leven is te kort om er niet van te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we begrijpen elkaar volkomen pieterbie:-)
      dat was ik wel van plan wat een ander daar ook van denkt..
      dank je wel hé,
      xxx

      Verwijderen
  37. Ooooooo wat een openheid en spannend Roozs !
    Succes en veel plezier met het daten !
    Je verdiend de allerliefste :-))
    XXXX



    BeantwoordenVerwijderen
  38. goeiemorgen aly.
    en die ga ik krijgen ook:-) voor minder ga ik niet:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Klapper,
    Heerlijk die openheid van je! En goed van je, alleen is maar alleen!
    En de ware komt...... ik weet het zeker!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 't Is niet niks wat je hebt meegemaakt, Dien. Helaas heb ik geen petje op, anders zou ik 'm zéker voor jou afzetten. Zoveel eerlijkheid en openheid. Als ik iemand een gelukkig relatie gun, is het jou wel. Dus goedgemutst (!) naar je dates. Ergens zit the one and only voor jou. Wedden? Liefs en suc6.
    Vanaf ons vakantieadres in de Peel. Ja, ja, Klaprooske, je leest het goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey kakeltje,
      mail me en we zien ons:-)

      dank je wel kakel, alles komt goed dat voel ik :-)
      xxx

      Verwijderen
  41. Goed zo Dien ! ☼ Vrolijk voortmodderen he. Dan gaat het uiteraard lukken.
    Nee, open zijn of ik schiet is hetzelfde als lach of ik schiet, dat werkt niet.
    Ieder zijn of haar eigen tempo.
    Gek is dat he, dat je ontzettend lol kunt hebben met iemand maar dat het toch niet
    de klik is die je moet hebben. Snap het allemaal maar eens.

    Ga maar zo door !
    Liefs en zon, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Spannend Roosje! Ben heel benieuwd. En voor dat andere, dat las ik toevallig op je Twitter.. Schrok me een hoedje! Had daar al gereageerd maar weet niet of je t gelezen hebt. Veel sterkte en een dikke knuf van mij! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat spannend leiverd.
    je bent ook veel te jong om alleen te zijn en Ace is dan wel je grote vriend,
    maar........... een dinnetje waarmee je lief en leed kan delen is leuker.
    Ik vind het super dat je dit ook gewoon ff op de blog gooit met:
    `mwhoaaaaaaa....... ik sta ingeschreven op een datingsite hihi.....
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat je binnekort weer vlinders van binnen voelt vliegen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het was vast een hele overwinning om deze stap te zetten maar je deed het!
    Zet 'm op en have fun Klaproos. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥