One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-07-2013

29.07. I'm free





*KLIK I’m free*
Openen in nieuw venster en klein maken


"dank jullie wel voor jullie lieve reacties gisteren"
geen zorgen,
"alles komt goed"
of nee, is al goed: -)


Zondag 28 Juli, 2013
Leopoldsburg
Net als andere jaren
tuffen de brommerkes lustig voorbij,



de een wat zwaarder beladen dan de ander



maar tuffen roken en ploffen doen ze allemaal:-)



het weer hadden ze weer mooi mee hier
in Leopolds burg( België) op het harleytreffen van 2013,



godmejaar jongens wat een volluk komt er op af,



het lijkt wel een zwerm bijtjes die op een mooie bloem afstuiven:-)
jemig,



je kon der weer over de koppen lopen



een selectie van de meest delicate lichamen laat ik hier zien,



de meest verfijnde haartooien,



waar de jongens en meiskes erg trots op zijn,



de mooiste plakplaatjes hebben ze op hun armpjes en beentjes geplakt,



Hun beste outfit hebben ze uit de kast gerukt,en



ze laten zich van hun beste kant zien.,



want het is zondag en feest :-)



amaai nog nie, zou een vriendje zeggen



wauw, wauw wauw, zeg ik en nóg eens wauw,



wat een feest om weer bij te zijn:-)



reken maar van Yes hoor,
dat ik volgend jaar weer
coûte que coûte , er weer bij ben,



Want de waarheid is, dat we een beetje op onze neus keken,
Toen bleek dat het Harlelytreffen alleen maar vrijdag en zaterdag is…
Zo zielig voor ons :-)
Dat we ons op een terras heerlijk hebben zitten vergapen
aan het volk dat voorbij kwam: -)



en voor nu, zeg ik
brooooooooooooooooooooom brooooooooooooooooooooooooooooooooooom
broooooooooooooooooooooooooooooooooomerkes, baai baai :-)
*gas opendraai*
* liedje zing *
I’m freeeeeee to do what i want

tot morgen maar weer webbies.

* watjes uit de oren haal*

xxx


34 opmerkingen:

  1. Hallo Klap-Roos
    Je weet ik lees soms terug,soms dagelijks.
    Maar weet je, je openheid, eerlijkheid en een blindelinks vertrouwen is wat jou maakt tot wat en wie je bent "gewoon" een Kanjer met hoofdletter!
    Dan heb ik het nog niet over jou pracht plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Attie,
      je maakt wel dat ik een beetje bloos, maar ja, dat mag een klaproos:-)

      Verwijderen
  2. Ik vond het al zo 'leeg' Klaproos, zeker weer verboden dit feestje!
    Maar neen, het was de verkeerde dag! Dat ze die niet afvoeren van de kalender hè, dan bleven de goede dagen over!
    Maar.....ook een paar Harleys maken een mooi blog.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. erg hé jan:-)
      we hadden er zo'n zin in:-)
      maar het feest was afgelopen, ik heb het wel gemeld, maar vraag me af of er wat mee gedaan wordt?
      we hebben nog genoeg gezien hoor, daar niet van, maar de échte harley bikers, waren naar huis,

      Verwijderen
  3. ooooh dat was toch altijd op zondag dacht ik
    wat jammer zeg
    maar je hebt toch enkele knappe koppen kunnen vastleggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je ze gemist hebt. Maar wat je wel gezien hebt, mag er zijn. Prachtige fotomodellen. Doen niet onder voor de Harley-mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat is dan pech, een dagje te laat.
    Maar ze komen vast volgend jaar weer terug.

    Mooie maandag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs Tommy Hilfiger en Winston Churchill waren erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze hebben het inderdaad precies weer getroffen met het weer.
    Nu, leuker zo voor iedereen, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog is er niet minder mooi om Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ze toch geen bloemetjes noemen en ook geen bijtjes die er rond zoemen hihi, maar schitterende machines met stoere knapen en dito meiden! Een log boordevol motorgeronk maar ook boordevol mooie foto's... edoch dat plaatje van die sip kijkende hond, héérlijk! Bedankt voor mijn eerste lach van de dag lieve Klapper. En niet getreurd: volgend jaar zijn ze er weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, het zou iets zijn voor onze beste vriend. Die komt ook wel eens op de verkeerde dag aan voor een evenement... :-P
    Maar er bleek nog genoeg "interessants" te zien voor jou, en een mooi terrasje kan veel goedmaken hé

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Klappernootje...

    je hebt vast wel zin om volgend jaar weer te gaan kijken en dan...
    ben je er mooi wél op tijd!
    Born to be wild...

    Ik vind ze stoer. Met een klein hartje...

    Dagdag... heb het goed vandaag...

    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een feestje om bij de Harley dagen te zijn, het is gezellig en je doet er zoveel indrukken op.
    Fijn om dit via jouw foto's weer te mogen beleven, want in ons stadje hebben ze besloten om met de Harley dagen te stoppen.
    Zo jammer, dank je voor deze mooie serie.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ...ik loop in 'bogen' rond sommige dingen Roosje...kom ik er toch in terecht zoals onlangs in zuid Frankrijk dan denk en zwijg ik nog méér dan ik al dacht...ieder is vrij natuurlijk...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn er toch kleurrijke mensen he Dien? Ik hou er van, van die mensen die apart durven zijn. Niet met de meute meelopen, maar je eigen weg gaan!
    Prachtige plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig he, ik hoef het niet elke dag maar een keer per jaar.... Wowwww

      Verwijderen
  15. een beetje jammer, maar dat terras had ook veel te bieden...

    daar zitten een paar schitterende portretten tussen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ndacht dat je als vaste bezoeker en promotor toch wel een mailtje had gekregen zo van we zijn vergeten om het met je te overleggen maar vind je het goed dat we het voortaan op vrijdag en zaterdag houden? maar nee .dat valt me toch een beetje tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geef mij dat laatste model maar.
    Het zal wel mooi zijn al dat tatoo gedoe maar ik vind het lelijk.
    Zo......dat is er uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie het verschil niet tussen een mooie motor en een mooie motor, maar de mensen erom heen vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Om te laat enz ..........! Een troost je hebt nog mooie foto's gemaakt ! Dus volgende keer !'k was op de hoogte maar kon niet Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Prachtige serie van een mooi feest.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nah ja, het kan toch niet elke zondag HD-day zijn? Moet je maar opletten hoor! ;-) Evengoed heb je genoten en ik nu ook, wat een types kwamen er voor je fliepsding langs. Zeg Klapperdeklappetje heb je niet al die kleuren meer in je haar? Whahaha, ik zie op het zelfportret alleen maar blond/wit haar Of ga je nu zeggen dat je dat niet bent...whahahah!
    Evengoed een dikke knuffel, of zoals Nynke zegt: een knikke duffel. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is niet alleen maar durven; je moet het ook zelf mooi vinden. Blijkbaar vinden deze mensen dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is met straatfotografie eigenlijk niet anders dan met natuurfotografie: je vindt niet altijd wat je zoekt, maar met een beetje geluk kom je toch altijd weer met een paar aardige plaatjes thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, die opmerking van Tagrijn: ..."Blijkbaar vinden deze mensen dat...
    Geweldig die man met dat staartje, die hondenknop en je bewerkte foto's. Je hebt er wederom een kleurrijk geheel van gemaakt, zoals we van je gewend zijn! En ik zag niet dat het zondag was :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vraag me nu toch echt af wat die hond op de laatste foto aan het denken is........ die heeft zich het meest vergaapt aan al dat volk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een feest om je foto's te bekijken.
    Heerlijk om dit allemaal voorbij te zien komen ....:-))

    De spreuk is helemaal waar!

    XXX
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahahahah, Klapperdeklapper, heb jij weer, zou mij kunnen overkomen weet je dat. Maar het maakt niet uit. Het leven is een feest en jij mag bepalen of je geniet. En dat doe je altijd toch wel.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben blij dat ik geen tattoos heb. Daar wil ik het maar even bij laten.
    Trouwens: die man in dat rood wit blauw geblokte overhemd he. Die overhemden zie je heel veel nu in België. Ik denk dat C en A ze bij miljoenen heeft laten maken. Maria wilde dat ik er ook een zou kopen. Maar ik zie ze teveel. Nee, ik doe helemaal ook waar ik zin in heb. Maar omdat ik zo'n verrekt gemiddeld mens ben doe ik eigenlijk niks bijzonders. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooo was het weer zo! Nou ja, net niet dan... Volgende keer beter Dien !
    En toch leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een spektakel en je hebt het op een originele manier hier gebracht

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥