One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-07-2013

12.07. Ra ra :-)





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Ohhhhhh jongens.
Ik heb gelachen .
In een deuk gelegen,
Wat heerlijk wat zalig,

Sam en Ace lagen ook hélemaal dubbel.
*KLIK AN*
Dacht aan koffiebonen en frambozen zelfs gesmolten asfalt in de zon: -)
Whaaaaaaa, Ann gekkie,
Ace kwam niet meer bij: -)
*KLIK Mickey*
*proest*
Een rijstwafel met chocolade? Of ligt dat eerder aan mijn stemming vandaag dat alles met chocolade overgoten lijkt ;-)
Ja dat denk ik wel Mickey ;-)

*KLIK Petra *
En verschillende andere webbies weten zeker dat ze een braam zien
Mijn eerste gedachte is een braam, maar het is nog geen bramentijd, dus zal het iets anders zijn.
*KLIK An*
Denkt aan voetzooltjes uitvergroot, : -)
Wel jij bent warm aan het worden :-) maar nog niet helemaal : -)
*KLIK Marjolein *
Denkt : Ik ga voor kikkerdril, maar het zal wel bessenjam zijn!!! ;-)
Ja marjolein dat denk ik ook: -)
Daar twijfelde Sam zelf niet aan: -)
*KLIK Lia *
Zijn het natte honden of katten brokjes?
Whahahaah neee : -)
*KLIK Riet *
Nee het zijn ook geen zwarte bessen, al is het wel zwart:-)
Heerlijk al die antwoorden,
En ja A, het is wel iets van de hond,
Maar niet om te eten:-)
*KLIK Gespinsel *
En ja je hebt gelijk
*KLIK Gerda *
Ik zet mensen graag op het verkeerde been: -)
Dat houdt de sjeu er een beetje in toch: -)



* tromgeroffel*
* trompetgeschal*
Taraaaaaaaaa, taraaaaaaaaa, taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.:-)
YES
YES
YES
We have a winner:-)
*KLIK Aly *
Zou het echt niet weten hoor .....
misschien wel het neusje van Sam (LOL)
whaaa, ja Aly, Sam én Ace zijn het er allebei mee eens,
met dit antwoord,
het is het enige juiste,
ook al is het het neuske van Ace:-)


Lieve webbies,
Lieve raders,
Het is……
Het is…

écht waar
de neus van Ace: -)



Elke hondenliefhebber zal het neusje van zijn /haar hond
Wel herkennen hé: -)



Fantastisch om te zien zo uitvergroot denk je ook niet : -)
Mooi ook hé.



Namens Sam en Ace,
Heel fijn dat jullie zó enthousiast hebben meegedaan,
Dank je wel.

En Aly, van harte gefeliciteerd,
Ik stuur je wat lekkers als jij me adres door wilt mailen:-)
op klaprooske at gmail.com
En *KLIK Hanny *
jij mag dat ook doen omdat je dichtbij het antwoord van Aly zat,
Proficiat dames.
xxx


37 opmerkingen:

  1. Oh, ik wist niet toen ik op de vorige log reageerde dat het antwoord al door jou gegeven was. Ik vind mezelf best wel goed. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. proficiat Hanny,
      stuur me je adres maar dan stuur ik jou wat lekkers:-)
      een gedeelde eerste plaats:-)
      "geweldig"

      wil jij je URL even nakijken de klopt niet meer ??

      xxx

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd dames nou daar was ik toch echt niet opgekomen hoor.dit heb je weer mooi geflikt klaproos,we zijn er toch mooi ingetuind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Nee dat komt in de verste verte niet in de beurt van een rijstwafel! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, ik heb nog nooit een hondeneusje van zo dichtbij bekeken
    het lijkt echt wel op koffieboontjes :-)
    proficiat aan Aly en Hanny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oké....dus ik heb niet de eerste prijs. Das nou jammer 😿

    De neus van Ace. Moet je niet eens met hem naar de dokter ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) waarom?? heeft hij dan geen mooie oren of staat jou de kleur niet aan,
      mus wat zeg je van mijn neusje,
      mus wat zeg je va- han mijn haan:-)

      Verwijderen
  6. Whahahaha, het neusje van de Sa(l)m/Ace...tis toch niet te geloven, wat een giller !!!
    Nou meid slaapse en droom maar lekker..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik reageer nog even, om te kijken of het nu werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn we er mooi ingestonken. Leuk gedaan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het waren dus inderdaad geen komkommers......
    Knappe quizzzzzz Klaproos, goed hoor, van Aly.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat voor de winnaar..!!
    Op naar een mooi weekend.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahaha Geweldig! en natuurlijk Aly gefeliciteerd :-). Kan me voorstellen dat jullie gelachten hebben Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij houdt er inderdaad en beslist de sjeu in lieve Klapper, hihi, dààr had ik nu eens nooit aan gedacht zie dat het de neus van hondlief zou zijn.... Maar eigenlijk had ik dat wel moeten doen, jou kennende en verzot op je Ace! Heerlijk log meid, je hebt me aan het lachen gebracht en ik hoop dat ook jij blijft lachen, de hele dag lang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen Gerda:-)

      we houden de lol er gewoon in hé:-)

      dikke zoen,
      xxxx

      Verwijderen
    2. Ik kan me wel voor de kop slaan....zo'n neus komt me iedere morgen wakker maken...ik zal morgen toch eens mij ogen open doen als ik gewekt wordt.. :-)

      Smakelijk Aly... :-)

      Verwijderen
  13. Een braam is eigenlijk een variant op een aardbeienneus :-)
    Dus ik was toch een beetje warm haha.

    Leuk zo'n fotoraadsel! Mag je vaker doen Dien!

    Fijn weekend!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt ons flink bij de "neus" gehad ! prettig weekend schat ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wahahaaaaaa.... dat had ik nou echt nooit verwacht!!!
    Geweldig.... de neus van ACE!!!

    Schitterend!!
    Nee... dat raadsel had ik nooit op kunnen lossen.
    Wat een neussie!!

    Nou begrijp ik, dattie er zo goed mee kan "lezen"!!
    Geef 'm maar een kussie op dat neussie...

    Dagdag.
    Fijn weekeinde en een hele fijne week!!

    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De felicitaties voor de winnaar(s) en een goed weekend voor allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, Geweldig!
    Ik had het moeten weten, ik heb hier twee honden neusjes rond lopen.
    Erg leuk zo'n uitvergrote foto.Je krijgt een totaal ander beeld.
    Een heel fijn weekend

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reactie stond wel op de verkeerde plaats..sorry. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, ja door niet mee te raden is het schaamrood op de wangen me bespaard gebleven. Dit had ik echt niet kunnen raden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sinds twee weken hebben we ook een pup, maar aan dat neusje zag ik het er niet vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whahaha, dat had ik er echt niet uit gehaald, een hondenneus!

    Hoe kom je er op!! Leuk gedaan!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. damn, ik was dus te laat om een gokje te wagen

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als ik 120 zou worden en ik mocht iedere dag raden, dan zou ik nog niet op die gedachte komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hahahahahaa heb niet eens een huisdier en doe gewoon een gok......(om een antwoord te geven ) lol
    De foto niet eens goed bekeken :-)))
    Dank voor de felicitatie's .....
    En wie heeft er plezier voor twee?
    1x raden ,)

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, ik had het echt niet geraden.
    Uuuuhh, het lijkt me dat Sam naar een orthodontist moet met het zogenaamde "Centenbakkie".
    Wat een scheetjes allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lig werkelijk helemaal dubbel hier.
    Ik loop zoals gewoonlijk altijd op achter dus ik kan `bijlezen`
    Ik had het trouwens ook niet geweten hoor, maar ik vind m meesterlijk gelukt
    met deze neus van Ace hahahahahaha.......
    Geweldig blog ook met al die linken erin. Was een hele kruistocht over de blogs (grinnik'.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahaha, ik zat er lelijk naast. Wat een macro Klaproos. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Verdorie, ik had het dus ook mis met mijn kikkerdril.
    Maar ik heb ook nog geen hond hé, dus moeilijk voor mij om de link naar de neus te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥