One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-07-2013

vriendschap





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


vriendschap


ik zal je vriend zijn
in de uren dat je me nodig hebt
als eenzaamheid je hart vervult
maar bind me niet



zet geen hek om de tuin
waarin ik de zon koester
in de vrijheid van het licht



ik zal de wind voor je zijn
wanneer de zeilen van je schip
smachten naar een lichte zucht
maar bind me niet



ontneem mij niet de snelheid
dat het leven mij vraagt
voor eigen gewin



ik zal je vriend zijn
om de deur tot leven te openen
zonodig wegen voor je effenen
maar bind mij niet



maak geen verwachtingen
wie mijn vrijheid bindt
legt zichzelf duizend grenzen


Wim Niesten

De wind in de zeilen en de zon op je snoet,
Verre einders
en twee warme armen

Dat wens ik jou,
xxx



30 opmerkingen:

  1. Die foto met de ganzen voor het hek, prachtig!!
    Mij mogen ze ook niet binden, dat zou niet goed komen :-)
    Oppassen met die zon op je snoet dat je geen kreeftje wordt hé
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar waarde Gey da Gé zulk fraai plaatjes kon maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi log, klappertje.
    Fijne zaterdag en geniet van het zonneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Ik laat je vrij maar blijf bij mij'. Of zoiets ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou hetzelfde mijn lieve Klapper, misschien heb je al een date gevonden waar die twee armen aan hangen, zo niet dan heb je nog altijd de vier poten van je lieve Ace hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tekst zeg. Zo is het wel toch. En dan die foto's erbij. Past goed bij elkaar.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig gedicht. Met bijpassende foto's.

    Fijn weekend,
    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige opening van '' je moet de moed hebben''..hiermee sla je de spijker op zijn kop.

    Je hebt dit gedicht inderdaad heeel mooi '' verbeeld ''...

    Ggroetjes Leo. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww wat een prachtige landelijke foto's met de kippetjes, de ganzen en het hek...geweldig. Ot en Sien plaatjes!
    Vergeet ik nog de witte blommetjes achter het fraaie hek.
    Enne nee, mij moet je ook niet binden, dat wordt helemaal niks ! ;-(
    Prachtig log Klapperdeklappertje, fijn zonnig weekend XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja..een prachtige ware tekst die helaas niet altijd wordt toegepast he. Mooie plaatjes er bij ook!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echte vrienden zijn zeldzaam, ik heb er niet veel. Wel veel kennissen haha, ook leuk.
    Prachtige foto's en een mooi gedicht.

    Fijn weekend!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pracht van een tekst en dito foto's @->-- Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een fraai geheel Roos

    prettig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er in woord en beeld weer een mooi geheel van gemaakt.
    Maak er een mooi weekend van, klaproos!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie tekst en prachtige sfeerplaatjes Klaproos.
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het hier toch altijd gezellig,
    de bloemetjes, camille, denk ik?

    een heel fijn weekend gewenst,
    en die neus, nee, die had ik nooit gevonden,
    maar wel heel leuk.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Klaproos.

    Mooie foto,s en hele mooie aanspreekbare tekstjes heb je erbij staan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een prachtige tekst.Ik moest zelfs 2 keer kijken om je foto s ook te zien.Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi vind je het zo weer bij elkaar...
    past weer perfect...erg mooi Dien..
    ik kijk natuurlijk erg naar de foto en die zien er weer voortreffelijke
    uit..;)

    heb een fijn weekend..gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ...heel mooi lieve Roos, je bent een voorbeeld voor ieder, knuffel...rené

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige beelden en tekst roosje, mij moeten ze ook niet opsluiten :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedicht met prachtige beelden Roozske

    Big Hug van hier
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Genoten van het gedicht, en van de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een heerlijk plekje en fraaie foto's , de tweede foto is erg mooi dat hekje met die bloemen er achter
    maar ook de foto van de kip en de ganzen vind ik geweldig, fijne zondag Dien

    Groeten, bram

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woord en beeld hier wederom prachtig samengebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo mooi weer Dien,
    De foto's en dan het gedicht erbij is zo sprekend!
    Ik heb het zelfs 2x gelezen want het deed me best wel wat.
    Dank je wel voor dit prachtige blog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die ganzen, die kippies, dat hek met die bloemen... Ik ben blij dat ik weet welk mens al die mooie foto's maakt :D
    Het was me een waar genoegen, Dieneke!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥