One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-07-2013

11.07. Ra Ra





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken


Met dit prachtige liedje van Wende ,
Wilde ik er maar weer eens een luchtige draai aan geven in de komkommertijd,
Van weblogland: -)


“wie oh wie weet wat dit is”





Je mag zo vaak raden als je wilt,

Er is maar één juist antwoord mogelijk

En ik heb een deskundige jury klaarzitten/liggen:-)




om de antwoorden te beoordelen,


Ace heeft vriendje Sam te logeren,
en die twee.... weten meer dan een:-)


De winnaar wacht iets lekkers in de brievenbus : -)

“go go go “
Zet ‘m op en
Succes.
Dank jullie wel voor jullie super reacties gisteren

ik ben een stuk rustiger,
en voel m'n ouwe geestdrift weer terugkeren
alsmede m'n positiviteit:-)


xxx



37 opmerkingen:

  1. euhm, koffiebonen :-)
    veel plezier met jullie logeetje, het lijkt me zo'n knuffel
    blij dat je weer je roze bril opgezet hebt, maar iedereen heeft recht op ook eens een dipje, is geen schande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een rijstwafel met chocolade? Of ligt dat eerder aan mijn stemming vandaag dat alles met chocolade overgoten lijkt ;-)
    Fijn dat je je moed weer terug hebt gevonden, al is een dip op zijn tijd ook niet erg. Gebeurt iedereen wel eens!
    Chocolade kan dan een enorme troost zijn, soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn eerste gedachte is een braam, maar het is nog geen bramentijd, dus zal het iets anders zijn.
    Wat gezellig een loge!
    Ben blij dat het weer iets beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht aan aan dichtbij gefotografeerde "braam"...
    (zijn die nu al rijp bij jullie dan?)
    Zat zeker op je overheerlijke ijssorbet...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gekookte reeën keutels. Klapper waar ben jij mee bezig 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan van alles zijn en waarschijnlijk iets wat ik niet verwacht.
    Ik weet het echt niet.
    Een fijne dag met je prutje van dit spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen en dit is toch echt een braam :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Braambessen was ook het eerste wat in me opkwam, maar jou kennende zal het heel iets anders zijn, kampioen in het iemand-op-het-verkeerde-been-zetten! *wink, big smile*
    Blij dat je toch weer iets van je positiviteit hervond mijn lieve Klapper, geniet van je Ace en haar maatje... geluk kan zo eenvoudig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nen olifant , een kangoeroe , pompoen , wc papier ,.... braambes ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Môgge Klappernootje,

    In eerste instantie dacht ik aan de bosbessenjam (maar dan nog in de pan) die mijn moeder altijd kookte.
    Mmmmm... wat was dat verrukkelijk!
    Maar ja... ze zijn nog lang niet rijp, dus nee...

    Het zijn wel een soort van besjes...
    Budleia? Nee, die heeft toch geen besjes...
    Vlierbessen? Nee, die zie je pas in de herfst!
    Oh... misschien de besjes van de Karmozijn. Dat zou zomaar kunnen...
    Maar zitten die zo dicht op elkaar??

    Ik kom vanavond wel naar het antwoord kijken.

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag met een dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voetzooltje, uitvergroot?
    Fijne dag Dien, geniet er weer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gekookte zwarte bessen of bosbessen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga voor kikkerdril, maar het zal wel bessenjam zijn!!! ;-) Leuk vriendje heeft Ace, geweldig dat ze alle2 in de jury zitten...
    Fijn dat je weer lekkerderder in je velletje zit!

    @ de pioenrozen heb ik speciaal voor jou gepost!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor gedroogde Cranberries. Want komkommers zijn het niet.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit.
    Zijn het natte honden of katten brokjes?

    Dikke knuffel
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooge Rooske volgens mij zijn het heerlijke bosbessen.

    De zon laat zich ook weer zien dus geniet er van.

    Groetjes,

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klaproos,

    Er zijn al zoveel mensen, die denken dat het een braam is.
    Daarom wil ik het ook luchtig houden in deze komkommertijd, volgens mij is het een nieuwe vrucht, een kruising van twee vruchten.
    Dus van een, die vroeg rijp is en een die later rijp is en deze valt er dus precies tussen in.
    Het is volgens mij een Braambei!

    met fruitige groet,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Euhhhhh je hebt toch geen last van muizen hè? Dus het zijn geen muizenkeutels, toch? Appels en peren ook nie, geen tomaten of paprika's, zelfs geen prei....nah dan weet ik het niet. Ik dacht heel ff....., maar nee da's het ook nie!!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het wel heel erg op moerbeien lijken, Rooske... moeilijk hoor!
    Lieve groetjes Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In elk geval een of andere brei, en gezien de jury, zou ik er niet raar van op kijken als het iets voor die jury is.
    Al heb ik geen flauw idee van wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik dacht meteen aan zwarte bessen of als je wil bosbessen.
    Fijn dat je je weer wat lekkerder voelt en wat een heerlijke honden zo bij elkaar,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een slechte raadster zijnde denk ik dat ik maar pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is geen hondenbot, dan had ik het wel herkend. Of het moet een nieuw soort zijn.

    love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn te lezen dat het een stuk beter gaat .
    bedenk je ook nog een quiz :-)
    Zou het echt niet weten hoor .....
    misschien wel het neusje van Sam (LOL)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik denk dat het een hondenneus is. Of van Ace of van Sam.
    Een heel intrigerende foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo duidelijk als modder maar dat is het dus duidelijk niet ;-)
    Ik laat me verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oeps ... ik heb per ongeluk eerst het volgende logje gelezen ...
    Dus ik weet al wie het goede antwoord heeft gegeven , maar ik verklap lekker niets ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben deze keer onderaan begonnen, dus ik doe eerlijk .... ik heb eerlijk geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ehhhh....... ja!
    ik denk dat het de neus van Ace is whaaaaaaaaa..........

    gewoon dom grapje van mij hoor hihi........

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Laat ik ook eens een gok doen: kikkerdril.
    En nu naar het volgende logje voor het antwoord. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥