One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-07-2013

31.07 Bijzonder





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken








Loslaten zeggen mn vrienden....
Maar is het wel altijd goed om naar je vrienden te luisteren?

Ja natuurlijk is dat goed flappie, maar je met ook naar je hart luisteren

En dat mag nog gerust even zeer doen,
Je hebt oprecht om haar gegeven.
en nóg, dat gaat niet ineens over.

Als je dan weet dat het goed voor haar is én voor jou,
dan mag je daar best tevreden over zijn.
Oké geweten, of gevoel, ik weet niet wat er zojuist heeft gesproken...
en klopt het wel...
maar we gaan maar weer door hé?



"zeg flappie wat is dit? "


Nou gewoon....
Een overdenking op een door de weekse middag…..

Op een doodgewoon zandpad van ons leven

Een hart gevonden ..

Voor jou
als dank,

voor het aanhoren van mijn gezeur, en gezanik,

mijn pijntjes en m'n traantjes: -)
waar zou ik toch zijn zonder jullie,?:-)

Ik heb de fijnste webbies denkbaar:-)

* SMAK*
zo, dat is eruit:-)
en nu nog een bouteille inspiration naar een jufferke sturen:-)

xxx
tot morgen


51 opmerkingen:

  1. geen gezeur Roos, gevoelens
    het hart op de tong
    bedenkingen en overdenkingen, het schept klaarheid op ons pad
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel hé ann, zo loop ik dan met mezelf te classineren zou mijn moeder zeggen:-)

      Verwijderen
  2. Omdat je bent die je bent.... een kanjer!!
    Je mag ook nemen ROOS, maar dat komt bijna niet in je op.... je geeft, geeft en geeft!
    Ik dank je hiervoor!!!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...... ik denk dat ik ook genoeg neem attie:-)
      ja hoor,

      maar dat hartje geef ik graag weg,

      xxx

      Verwijderen
  3. Maak van je hart geen moordkuil. Gooi eruit wat je eruit wilt gooien. De blog kun je goed als uitlaatklep gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, los laten is zo makkelijk gezegd als het maar niet over jezelf gaat.
    Los late moet je zelf doen, als je het wilt anders gewoon koesteren. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Dien, en zo hou ik nog steeds van hem en van hem en ook zelfs nog van hem...En van mijn kids door haar. Love.
    Kus voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja mooi is dat hé walter,
      terwijl je niet verder kunt omdat je denkt dat het niet genoeg is,
      maar het blijkt wel héél veel te zijn...
      maar dat weet je pas achteraf....

      dikke knuffel voor jou

      xxx

      Verwijderen
  6. Loslaten is een bevrijding. Tot morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loslaten kan lucht en ruimte geven, maar ook pijn in het hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Klappertje,

    je mag altijd zeuren, want het is geen zeuren.
    Zeuren bestaat niet...
    En loslaten mag ook. Lsltn...
    Maar je moet niks.

    Dagdag...
    Dikke knuffel van
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) da's weer héél uitgesproken lief van je lou lou:-)
      xxx

      Verwijderen
  9. Ben benieuwd wat voor moois er uit het aarden hart opbloeit na een regenbuitje....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ... en wat zouden we zonder jou en je altijd weer schitterende logjes zijn lieve Klapper? Sterkte meid bij het verwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakt altijd geweldig mooie logjes. Ik kijk ook af en toe naar jou logje. Dat geeft helemaal niet dat je zeurt. Dat doet wel iedereen ja toch?

    Fijne woensdag gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Los laten is makkelijker gezegd dan gedaan Klaproos.
    Ik zou me geen raad weten als ik los zou laten.
    En wat iedereen ook zou zeggen, ik wil ook helemaal
    niet los laten. Dat is voor iedereen anders.
    Ik denk dat je vanzelf weet wanneer het tijd is,
    en tot die tijd hou ik lekker vast.
    En lieve Klaproos je zeurt niet.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ja lia,ik snap jou, dat je nog helemaal niet wilt loslaten, hoeft ook niet,
      daarvoor was je man ook nog té jong en té snel weggegaan hé.
      xxx

      Verwijderen
  13. Het is moeilijk om los te laten, maar misschien iedere keer een klein beetje losser.
    Dan gaat het niet zo hard he Dien?
    Gooi alles er maar uit hoor, that's what friends are for!
    Mooi lied weer van de 3Js, wat kan hij toch zingen he?

    Liefs Petr@ XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel ja, heel mooi Petra,
      hou jij der ook van,
      ja iedere keer een stukje beter,
      en dan weer minder, het gaat zo op en af..
      nu gaat het weer veel minder,
      maar ja dat zal ook wel zo blijven een tijdje.

      Verwijderen
  14. Een hele knikke duffel voor Klapperdeklappertje met het hartje op de goede plaats! ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel marjolein, da's lief van jou,
      ja ik denk wel dat het op de goede plek zit:-)
      linksboven toch... daar waar de pijnplek zit?

      Verwijderen
  15. Loslaten gaat niet zo makkelijk. Daar gaat een tijdje overheen voor je dat lukt.
    Tot die tijd een hele dikke klapzoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij weet je zelf wat het beste voor je is ,hie goed bedoeld ook door anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ... bas, maar tóch heb je de hulp van vrienden wel eens nodig, al weet je soms niet wat je moet doen, je eigen koers volgen of die van hun, soms maak je een foute beslissing

      Verwijderen
  17. Wij die makkelijk praten hebben, hebben makkelijk praten, het loslaten zal je zelf moeten doen......
    En de pijn verwerken, de tranen afvegen enz. ;-(
    En wij..... Waar heb je het over ?! Een smak en een knuffel retour.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      nee hoor m'n tranen drogen hoef je niet A,
      dat kan ik zelf nog wel :-)

      Verwijderen
  18. jij hebt het hart op de juiste plaats Roos..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Klopt helemaal Dien, je kunt dat loslaten niet in één keer patsboem afwerken. Dan
    doe je al die gevoelens tekort en dat, dat doen anderen meer dan genoeg. Jij bent er, om die gevoelens
    recht te doen.

    Dankjewel voor je reaktie ! Jaaa... jij snapt het het is wel héél mooi.
    Ik was trouwens een paar dagen uitgeschakeld, daarom heb je de mail die half af is geschreven, nog niet gekregen :)
    Maar komt er aan !
    Tot snel !
    Liefs, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha clemens, wat begrijpen we elkaar toch weer goed,
      fijn hé:-)
      ik kijk uit naar je mail.
      xxx

      Verwijderen
  20. Klapper volg je hart, want die laat je de mooiste dingen zien.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé mario....
      al voelt het wat verward, het ziet wel heel mooie dingen

      Verwijderen
  21. Heel goed, klappertje, opgeruimd staat netjes ...
    Morgen weer met een smile een nieuwe zonnige dag tegemoet. Maar blijf koel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. koel blijven jan dat zal een opgave worden als ze zulk warm weer voorspellen:-)
      voor jou ook heftig hé.

      een lieve groet

      Verwijderen
  22. ..."op een doodgewoon zandpad van het leven." Wat een prachtige zin! Hoe laat je iets los als je niet weet waar je het precies vasthoudt? Dat vind ik misschien wel het moeilijkst. En ach Dieneke, jij zeuren en zaniken? Foei toch! Waar zouden wij zijn zonder jou :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is toch geen gezeur lieverd,
    dat zijn emoties die je wilt delen en uiten.
    Als je bezoekers of je vrienden dan gezeur zouden vinden
    dan zouden ze het niet eens lezen, laat staan
    je een hart onder de riem steken.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mmmm... ik voel me wel een beetje als een afvallige. Ik kijk wel maar reageer niet.
    Dat geeft geen steun denk ik. Maar in gedachten ben ik er altijd!! Net als in het begin.
    Hoeveel jaar zijn we nu al weer aan het webben?? Al die namen die telkens weer voorkomen geeft
    een warm familiegevoel.
    Liefs Dico

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥