One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












02-03-2014

03.03. Ja co cok





*KLIK Holly Dolly*
Openen in nieuw venster en klein maken


:-)

Heerlijk hé,
de zon schijnt,
je gaat heppie wezen ik voel het,

De eerste bloesem,
geeft een gevoel van willen zingen: -)

'n vrolijk liedje dan maar :-)
"zing maar mee":-)


Ja co cok
Porvi kalnonno
Lantyk kalvill
Lantych taldulla

la typi dabi dalla rup papirupi
rankur kandukkai kyti kangu

rak-ca-caj
a rabidabi dynnga
labrec tandyn landen-lando
aba rikkata parik pariba
ribi-ribi-ribi-ris tanden lango jaba rel lasdel landej jalo
a raba-rebe-raba-rubu-dyvdyv javu
baryz darlyl lazdej lando
badyga daga-daga-daga du du
dej jalo





Alles reden tot feestvieren want
*KLIK Erica*

mag naar huis,
onze positieve gedachten naar haar sturen en kaarsjes branden heeft geholpen,


"Yeahhh"


Frans zet de champie maar koud: -)

Dat gezegd hebbende,
mag er gerust weer een buitje vers hemelwater vallen

en op mijn kop,het deert me niet: -)
xxx
tot morgen,oet moan, bis morgen,


53 opmerkingen:

  1. Het voorjaar komt er aan, vandaag zei lief ook nog tegen me, ik zie overal mini blaadjes komen.
    Dan maar op de eerste rij. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor Erica, hè? Ook voor Frans natuurlijk, want het kost hem veel energie, toch?
    Dat buitje mag alleen 's-nachts vallen hoor, overdag hebben ze nog veel moois buiten in halen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alleen boven mijn hoofd jan:-)
      maar het is niet helemaal gelukt in nederland:-)

      Verwijderen
  3. Echt een reden om feest te vieren dat Erica weer naar huis mag. Ik wens haar een goede revalidatie toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was eerst even gaan kijken wie Erica is, en ik wens haar een goede revalidatie!

    voor de rest verslikte ik me toen ik probeerde mee te zingen :-)
    maar dat komt helemaal goed want half deze week is het echt lente-weer
    toet morgn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha ann, het leven is niet eenvoudig dat weet je toch, maar da's mooi, er moet wat uitdaging blijven :-)

      Verwijderen
  5. Het beloofd weer een mooie dag te worden, de vogels fluiten al een vrolijk liedje.
    Een buitje regen moet in de nacht maar vallen als het nodig is, maar het is nog nat genoeg, op de landerijen liggen nog veel plassen.
    goede start van de nieuwe week meis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja marjolijn, moeder natuur doet de dingen op haar manier hé:-)

      Verwijderen
  6. Heerlijk Dien de vrolijkheid van je spat van het scherm mee. Ben je niet blij dan word je wel blij van jou. Haha

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo is het; alle kleine beetjes helpen, Fijn dat ze weer naar huis mag en ik wens jou een hele mooie maandag Dien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad heel goed nieuws en dat voel je in dit wel heel vrolijk log... Lieve Klapper, jij bent toch zo'n lief mens, altijd meelevend met een ander!
    En wat die rollercoaster betreft: ik zet me naast jou op de eerste tij (want die op de derde zien er niet zo jolig uit hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaaa, gerda, leukkkkkkkkkk ik heb er zin in, wanneer kom je :-)

      Verwijderen
  9. Goede morgen Roos, fijn dat Erica naar huis mag, weer een stap in de juiste richting.
    Wat het voorjaar en het mooie weer betreft, op mijn blog kun je zien dat ik er volop
    van heb genoten gisteren.
    Fijne maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogguh Dien,
    Haha die eerste foto met tekst. Altijd op de 1ste rij natuurlijk :D
    En fijn dat Erica weer naar huis mag
    Thuis zijn is het fijnst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig john, stoere kerel hebben we graag op de eerste rij:-)

      Verwijderen
  11. Ik kies voor rij 1 Dien, lekker gieren, heerlijk!
    Wat fijn voor Erica dat ze naar huis mag! Stukje bij beetje zal het hopelijk beter gaan.
    Het regent hier, maar voor de komende week ziet het er goed uit! Het wordt lente!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk Petra, het wordt verdikkies druk op de eerste rij, ik denk dat we 10 ritjes moeten:-)

      Verwijderen
  12. Ha die Klappert!

    eerst even bij Erica gekeken. (Of eigenlijk bij Frans met nieuwtjes over Erica)
    Die heeft wat te verduren!!
    Daar zijn onze kwaaltjes kippiekak bij!! Fijn, dat ze naar huis mag in haareigen liefdevolle nest.

    En dan... die gekke foto van die meiden in de 8-baan...
    Ik wil meteen mee en dan kwam jij er bij en gillen dat we deden!!

    En tot slot het muziekje, wat zeg ik: krankzinnig muziekje!
    het is me niet gelukt om mee te zingen....

    Dag begint weer goed! Joepie!
    Liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach wat jammer nou loutje:-)
      blijven oefenen lieverd, blijven oefenen:-)
      kump good, zeggen ze hier:-)

      kippiekak kwaaltjes daar zijn er genoeg van hé.:-)

      Verwijderen
  13. Ik ken Erica niet maar ik wens haar alle goeds .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt gelijk Klapper, dat zijn redenen om een feestje te beginnen. Geniet ervan.
    L'hitraot

    Love As Always
    Di Mairo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je zou voor minder een feestje bouwen...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genoeg reden om een feestje te vieren.
    En dan wil ik graag op de eerste rij ;-) lekker uit m'n bol gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk ada, voor jou ook alle reden tot feestvieren hé, fijn joh
      xxx

      Verwijderen
  17. Fijn gaan zitten op de vierde rij
    Ja, DAT is mijn leuze
    Want ook daar heerst vrij en blij
    En dus een prima keuze
    Maar achtbaan, nee dat nooit voor mij
    Al is het nog zo'n heuse
    Behalve en alleen tenzij
    Vitueel, DAT vind ik reuze/

    Plaat voor Klapperdeklap.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig plaat, met jou wil ik wel een ritje 8baan, alhoewel ik gezworen heb er nooit meer in te gaan :-)

      Verwijderen
  18. Virtueel.... moest het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als de regen op je koppie mag vallen, waarom is het hier dan nat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ga het eens proberen Dien: een jurk aantrekken en een ritje in de achtbaan maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige fotografie, hier maar ook bij Frans ... ik hou niet van regen maar over de zon wil ik wel meezingen !
    en nu ga ik eens surfen waar er kort bij een pretpark ligt, kan ik mij ook eens laten gaan ;-)
    tot ziens ( sorry vr het misverstand he ) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig die kaart met het verschil tussen 1-ste en 3-de rij :-)
    Gezichten spreken boekdelen.
    Heerlijk je boom al in volle bloesem

    BeantwoordenVerwijderen
  23. op de eerste rij is het toch een stuk plezanter hé, Dientje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo wil ik me ook graag voelen Dien, alleen zonder rok. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gezellig in de achtbaan! Leuk liedje, maar wel een gewaagde tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och de bloesem staat al bij jullie in bloei……
    Hahhaaa Rokje over de knie trek :-))

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah...nou heb ik wel een reactie voor Erica achtergelaten, maar ben ik jou helemaal vergeten! Hoe kan ik dat nou doen?
    Die foto is hemeltergend geweldig. Reken maar van YES dat wij in het voorste wagentje zitten. En dat karretjes sta ik niet af ook ;-)
    Heppie springtaim dier
    Liefs Kakelino xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat staat die boom prachtig in bloei!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥