One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-03-2014

26.03 Ohh Yeahhh





*KLIK Crazy*
Openen in nieuw venster en klein maken



Ken je die reclame van die vrouw,
die haar haren aan het wassen is,

met een wel héél fijne shampoo,
Ohhh Yes Yes yes,
roept ze dan in extase:-)

awel zunne madammekes en meneerkes,
ik had vandaag ook zo'n moment:-)

YES
YES
YES
riep ik vol overgave...
Ik bevind me op een roze wolk,
ehhh onder:-)

OHHHHH YEAHHHH BABY,

Ze komen eraan:-)
de roze wolkjes bij Dien:-)
Gisteren viel ik er vanaf,
en vandaag zie ik weer nieuwe verschijnen,
ik voel het,

De mevrouw van het teckeltje en ik,
gaan tóch maar niet 'n item worden,
Dat voelt wel wat droevig,
maar toch ook goed,

en nu,
stort ik me vól overgave op andere dingen.
Tot m'n jacoba weer voorbij komt draven op haar witte paard,

En komen... dat doet ze geheid,

YES YES YES: -)
ik voel het aan m'n water.




samen onder de roze wolken...
van mijn roze regen: -)
wat dachten jullie dan:-)



lijkt me leuk.
de plant heeft 5 knoppen,
dus dat gaat al ergens op lijken:-)



dag webbies,
sorry, ik voel me een beetje

"Crazy"
morgen maar weer normaal doen dan ??: -)

xxx




63 opmerkingen:

  1. Hahaha ... het geeft een super plaatje!!
    Duhhh... wie bepaald??
    Jij zelf neem ik toch aan?
    Heerlijk Dien ...... lekker jezelf zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja paardenbloemen zijn ook mooi... en roze regen, en vrouwen op zwarte paarden en vrouwen zonder teckeltje......
    ALLES is er al! Nou moet je er alleen nog even tegen aan lopen;-))
    Maar dat komt vast goed!
    Slaap lekker.
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahaha Hannah, jawel hé, ik loop tegen zoveel vrouwen aan, maar een is genoeg :-)
      ik weet ook al hoe ze er uit zal zien :-)

      Verwijderen
  3. vanavond las ik: Liefde die laat komt brengt vaak groot geluk.
    Dat je het maar vast weet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)) en welke wijsneus zegt dit:-)
      dat klinkt wel héél erg leuk:-)

      Verwijderen
  4. Ach Klapperdeklappertje, love comes and love goes en zo'n teckeltje.... tja !! Maar de knoppen staan op springen en dat beloofd heel wat, dus wie weet!!
    Slaap maar lekker en droom van het witte paard op de prinses! Euhhh, wat schrijf ik nou weer? Doei XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja..... verwachtingen ... marjolein en je wordt genadeloos neergesabeld.... 't is gewoon zo ...

      :-)
      ik denk jij hebt nét als ik een borrel té veel op :-)
      maar je bent lief dank je wel ,

      xxx

      Verwijderen
  5. Geniet nu van de roze bloesem. Het geluk komt vanzelf en vaak op momenten dat je het niet verwacht. Ernaar zoeken heeft geen zin. Dus geniet van de bloesem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee zoeken is niet het ding hanny, dat is juist....
      ik wil wel gevonden worden :-)
      door een leuke, blonde dame of zo :-)

      Verwijderen
  6. Het kan zo verkeren Klapper. Je moet je nooit laten tekkelen. ;-) Blijf maar lekker crazy hoor, want zo kennen we je.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) whahahah wat ben je toch een ontzettende grappige kerel Mario, ik lig in een deuk:-)
      het teckeltje is zó lief...... zo lief zo lief.:-)

      Verwijderen
  7. Ik ken geen enkele reclame, ik vind reclame stom. Ik vind de natuur wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gewoon last van echte lente kriebels, geen nep of fop, nee je gaat volop.
    De bloemen en zon maken je gek. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. paardebloemen zijn heel mooi, zei ik vorige week al toch :-p
    witte wolken zijn net zo bijzonder als roze Dien, maar k vind het wel jammer voor je
    en voor ons, want het teckeltje stond ook zo leuk op de foto ;-)
    ach Dien, ooit of misschien nooit, laat het vooral je levenswijze niet bepalen
    wat komen moet zal wel komen
    net zoals die kater waarschijnlijk morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee geen kater, of het moet van de wijn zijn an:-)
      en dat teckeltje heeft een plaatsje in mijn hart,

      Verwijderen
  10. Goede morgen Roos, ach normaal, wat is normaal? Wees jezelf meid, er zijn al genoeg anderen.
    Mooie foto's heb je weer neergezet, ook zonder teckeltje erbij.Fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar zeker zijn paardenbloemen mooi. En vooral die op de foto die je laat zien.
    In het Engels klinkt het nog mooier. Dandelions, de Engelse taal geeft het nog een ietwat extra meer hoe mooi ze zijn.

    En al zijn je verwachtingen niet uitgekomen Dien toch weet je te accepteren. Dat is ook iets bij mij wat hoog in mijn vaandel staat. Hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn je moet accepteren. Anders kun je niet verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker Diana, je hart wist het al, alleen je verstand deed nog wat traag:-)

      Verwijderen
  12. Jij normaal doen lieve Klapper? Zo ken ik je niet hoor! *wink, big smile*
    Heerlijk, jij hebt precies de lente in het bloed dus ik hoop dat jij de hele dag lang dartel rondhuppelen kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die klappernootje...

    Alsjeblieft niet normaal gaan doen!!!
    Dat past helemaal niet bij je.
    Blijf huppelen en springen en ALTIJD jezelf.
    Je bent precies goed... precies zoals je bent.

    Doe dus vandaag en elke dag weer de koeiedans en schapensprong en geitenbok en LEEF!
    Ik doe lekker met je mee...

    Dikke knuffel van Marlou

    .



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ach loutje, je weet hoe meer je je stinkende best doet, hoe fouter het gaat, daar kom ik toch ook nu weer achter,
      alléz. leven gaat door:-)
      xxx

      Verwijderen
  14. Crazy is het nieuwe normaal. Dus leef je maar uit !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dank je wel,
      ann,
      afremmen is zo moeilijk voor een klaproos:-)

      Verwijderen
  15. Lekker gek doen moet tenminste iedere dag Dien. Dan heb je de meeste levenslol :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat heb ik echt wel John, somberheid krijgt niet de kans bij me te gaan nestelen:-)

      Verwijderen
  16. Ach Dien, dartel nog maar wat rond, het kan geen kwaad. :-)

    P.s. in mei leggen alle vogeltjes een ei, maar een mei blijft van mij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige knoppen Klaproos, je zat er met neus bovenop! Bij 'Klik' Crazy verwachtte ik iets totaal anders... Crazy hé?.
    Zo heeft iedereen zijn herinneringen aan of voorkeuren voor een liedje. Ik ging helemaal voor Patsy Kline en heb die maar 'gedraaid'.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaa, ja jan dat is ook een heel mooie versie, maar daar kun j e minder gek op doen natuurlijk:-)

      Verwijderen
  18. Hallo lieve Klaproos, doe jij maar lekker gek hoor.
    Paardenbloemen vind ik heel mooi vooral als er een wei van vol staat. Prachtig mooi goud geel.
    En als het pluizenbolletjes worden mag je ze weg blazen en een wens doen.
    En geluk komt als je die het minst verwacht.

    lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja lia, dat denk ik ook,
      ik ben daar gerust onder:-)
      dank je wel voor je lieve reactie,
      xxx

      Verwijderen
  19. Doe jij maar lekker gek, dan komt de rest vanzelf ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Doe normaal of doe maar gek, doe maar vooral jij en dan is het zeker goed :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig mooi gevuld vaasje toon jij ons.
    Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd !!
    Genietse vanaf je wolk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. crazy mag ook wel een Roos...

    een mooi gezegde van die paardenbloem, eentje om bij te houden

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Klaproosje.

    Hele mooie foto's.
    En nieuwe lente, nieuw geluid.
    Wie weet wat er allemaal nog voorbij komt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. crazy is leuk hoor,en aan je blog de zien is bij schitterend
    prachtige teksten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zolang die ene niet voorbij is gekomen, is er niet een hand, geen land, maar een wereld vol...................................

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach, af en toe wat gek doen mag beslist!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het voorjaar staat op springen Dien, alleen nu wij nog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad han het wordt tijd voor de bloesems in haspengouw:-)

      Verwijderen
  28. Geef mij maar paardenbloemen Roos. Veel natuurlijker dan al die gecultiveerde rozen. Heerlijk zo onder een roze wolk en je dan eruit worstelen. Alleen voor de geur zou ik even blijven liggen ;-)
    Het wordt een fantastisch voorjaar let maar op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geef mij maar paardenbloemen, dan mag je tenminste nog wensen doen als ze uitgebloeid zijn.
    Kom op Dien, inhaleer een berg lucht en blaas in een keer het hele bosje uit!
    Oh, ik gun het je zo...
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha kakel, ik heb sinds ik gestopt ben met roken een beste lucht in mijn longen, ik blaas alles uit,
      komt goed vrouwke, ik maak me geen zorgen:-)

      dank je wel voor je lieve reactie gij zijt ne schat:-)
      xxx

      Verwijderen
  30. mooie foto's van deze knoppen, heerlijke lente foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De mevrouw van de Teckel? Klapper ik probeer het op een rijtje te krijgen.
    Maar ik begrijp dus dat je je niet ongelukkig voelt. Dat moeten we hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heet normaal lieve Dien hihi....
    en wees gewoon jezelf want dan de je al gek genoeg (gezegde hé)
    En euhhh... die roze wolk komt ook echt wel, ben ik helemaal niet bang voor ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een prachtig boeket in de eerste foto van deze post.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥