One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-03-2014

17.03. Belofte maakt schuld





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Belofte maakt schuld,:-)
dus gelijk rechttrekken dan maar :-)



Cricue le picue, for joe,



joe en mie egainst de wurld,
waai not,
joe de breejns en mie de strengt:-)



Als bedankje voor alle lieve dingen
die ik van jou afgelopen jaar heb mogen ontvangen

en alle gein en onzin die we samen hebben getapt: -)



Turkse katjes,
turkies delaaijt: -)
zoals jij dat zo mooi zegt:-)



Ze zijn er in alle maten en soorten,
een veel....



Héél veel : -)



Het is Maart,
katten tijd...



En dat brengt aardig
wat kattengezang met zich mee: -)



rond het hotel was het elke dag wel feest



Een zeer krolse kattin in Duffel
Hield van al dat katergesnuffel



Draaide met haar gat
De katers poepzat
Ze zijn nu met zes aan de knuffel


Bob Van St. Job
: -)


Tja zo gaat dat dan,:-)



Prachtige foto modellen,



Die het écht allemaal niet zó slecht hebben



Heerlijk slapen zo toch: -)
ik krijg er slaap van : -)

* uitrusten ga*


Broer Jan,
Van harte gefeliciteerd, en Minke...
voor jou staat er ook weer een streepje achter je naam :-)


xxx


39 opmerkingen:

  1. De katten tijd, ik merk het wel. Nog thans zijn de twee poezen hier gesteriliseerd, maar toch passeren hier regelmatig drie verschillende katers die hun terrein hier komen afbakenen.
    Onze kater blijft hier, want die is zijn (b) kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn mooi Klaproos, de katten ook wel,
    maar ik ben geen kattenmens en hun gezang in maart.... GRRRRRR!!!.......
    De jarigen gefeliciteerd, Jan.....leuke naam :-) Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de jarige...!!
    Mooie foto's van Turkse katten.
    Fijne gewone maandag weer meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In elke land rond de Middelandse zee kom je erg veel katten tegen. Die ik hier zie op de foto hebben duidelijk een goed leven en ze zien er ook mooi uit.
    Maar ik heb er ook zoveel gezien die zwaar onder de schurft zaten en zeer mager. Het breekt je hart. Je wilt ze allemaal wel meenemen.

    De mensen daar gaan anders met dieren om dan dat wij het doen. Gelukkig zijn er veel sterilisatieprogramma's daar want het blijft het een groot probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst en vooral, proficiat voor de jarigen!
    En dan: bedankt voor dit heerlijk kattenlog Klappertjelief, ik kan me goed indenken dat jij van hen genoten hebt én van de rest van je verblijf in het mooie Turkije!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Turkse kattenwereld, niet veel verschil met de onze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n kattenserie. Zo te zien genieten ze daar ook van het zonnetje.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Katten blijven een mysterieus dierke ! Ons Pralientje is sinds haar zoon Lowietje er niet meer is , herboren . En een kat poseert altijd heel mooi ! En dikke 'ficiat aan de jarige ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die katten foto's.
    Fijne maandag
    groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wa t een heerlijke foto,s lieve Klaproos. Ik ben een rasechte kattenliefhebster.heb ze heel mijn leven gehad . Nu helaas niet meer maar ik heb wel een logeerkat. Zo fijn als de familie met vakantie gaat ;)))))
    Ik wens je een heerlijke dag. Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk om te zien :-) Blij dat je genoten hebt Dien en welkom thuis weer :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Katten zijn geweldig Dien. Echt toffe beesten, en mocht ik een dutje doen hier op de bank, dan ligt de poes er bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verschillende soorten en kleuren heb je toch. Je blijft er toch naar kijken. Of je ze nou leuk vind of niet.

    Love AS Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige katten! Maar ook erg mooi er op gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's Dien! De zwarte op de 1e 3 foto's vind ik de mooiste!
    En wat een luiwammes die grote kater op de tuinbank haha!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Veel verschillende soorten, die je mooi in beeld hebt gezet.
    Het heeft je mooie foto's opgeleverd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoewel ik 'n echt hondenmens ben vind ik poezen ook zeer leuk, en je foto's maken dat alleen maar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. opvallend is het aantal katten in Turkije...

    een prachtige fotoreeks waarbij de voorlaatste mijn absolute voorkeur heeft..

    prettige dag Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, al die katten in het zonnetje.
    Net als Willy vind ik de voorlaatste foto de topper uit deze serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn stuk voor stuk aardige modellen!
    Ja ik was al dikwijls in Turkeye, dus ik ken hen wel
    met hun klaagzang en gebedel, waar ik natuurlijk ook niet aan voorbij kan.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat had jij een prachtfotomodellen gevonden en die laatste 2 foto`s zijn helemaal TOP en echt niet slaapverwekkend ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh heerlijk een 'kattenblog', had je er niet 1 voor me mee kunnen nemen? Bv die grote dikke zwarte? Ah, die andere zijn ook stuk voor stuk mooi! Zo te zien valt het kattenleven daar wel mee, een enorm verschil met bv Roemenië. Ik benijd die meneer met die slapende kat op schoot. Dat doet Lotje (anders) nooit!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige poezen serie en foto's, heel leuk en mooi gefotografeerd
    fijne week, groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  24. deze blog is eentje voor bewaren je modelen ze zijn super wijs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het gezang van de katten is ook hier nu te horen..........
    En sommige zingen vals.......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ach ach zoveel schattige poezekopjes
    gefeliciteerd aan de jarigen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O dat is prachtig om te zien...rustig op een bankje, spelen met de vriendjes.... allemaal schitterend om te zien!
    De derde laatste foto vind ik zó superlief!!!
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Dien,

    Mooie kattenblog!!
    Poezen en katten in allerlei
    soorten en maten, prima door jou vereeuwigt
    Mooi scherpe opname...complimenten!!

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel speciaal soort "Turkse tortels". :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat hebben ze een fijn leventje die katten

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zien er goed uit die katten en lijken aaibaar. Ze zijn er in een behoorlijk aantal wel zo gezellig in maart :)
    Mijn felicitaties aan de jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Onderste foto: Snurk snurk, zei de Turk.
    Wat een leuke kattenverzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je broer en je adembenemende kattenshow!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn dat je weer helemaal terug bent, Rooske! :-)))
    Wat een pracht van en blog met al die heerlijke knuffel katten...
    en ja, die laatste twee... GENIETEN!
    Lieve groetjes, Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig Poezen om te zien. Wat erg dat daar veel poezen ziet. Ik wist niet in Turkye poezen van houd. Ik heb je foto's genoten.
    De laaste foto is zeker om te slapen.
    Fijne avond.
    Groetjes Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja prachtig en al die rust die uit gestraald word lekker vacantie gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. inderdaad een hele verzameling wist je daar vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥