One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-03-2014

29.03. Kleur van de liefde





*KLIK Colour of Love*
Openen in nieuw venster en klein maken





tja, als we voet aan land zetten is het apies kijken :-)



en de apies kijken naar ons,
"mach mir ein bild" riep deze mevrouw
"pats"
hebben : -)
ze keek me aan alsof ik ..... mona lisa was:-)
* fóut*
maak er maar de Dina Lisa van:-)



het is heerlijk weer, en het zand lekker warm,
honden zie je overal,



ook hier,
en ze zien er over het algemeen wel goed uit, en niet mager,



en dat kunnen we van de mensen ook wel zeggen,



lekker lui in het zand,
met je handtas dichtbij je,
kan der niks gebeuren toch:-)



en dan gaan we flaneren



over het strand tussen de kleurige doeken



shawls en tafellakens,
en god weet wat nog meer:-)



zoveel kleuren wapperen in de wind



wat is de kleur van de liefde...



die kleur die je hart het meest laat tingelen denk ik :-)



ik heb mijn kleurtje gevonden:-)



maar tafellakens, eh nee, die niet : -)



de kooplui wachten geduldig,
op nieuwe kopers



ik vind iets van onschatbare waarde: -)



nog even kijken naar de prachtige zee,



samen met je liefje:-)



en dan wordt het tijd om op te krassen,



:-) wachten op de boot:-)



en na een heerlijke lunch



met een versgebakken visje is het goed tukken



dromen van....
misschien...



kunnen vliegen,
waarheen je maar wil,
dan vlieg ik naar jou..:-)


Dit weekend gaat de klok een uur vooruit,
dat wordt een kort nachtje,
denk je dat je het gaat redden,
of heb je lucifers nodig om je ogen open te houden
Geniet van je dag hé.

xxx


46 opmerkingen:

  1. geweldig,zoveel genietende mensen,mooier kan toch niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad bas, mooier kan niet, jij ook genieten met cobie weer thuis hé.
      lieve groeten

      Verwijderen
  2. Kleurrijk was het wel met al die kleurige doeken. Dat we de klok weer moeten verzetten (ba) dat komt nooit goed bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh Liliane maar ik voel aan mijn water dat het dit jaar wél goedkomt:-)
      als je lachend naar bed gaat sta je lachend weer op :-)

      Verwijderen
  3. Mooi afwisselend blog, Klaproos, jammer van die aapjes!!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jan mijn idee, bah, ik heb de man geen aandacht gegeven..

      Verwijderen
  4. Rood is de kleur van de liefde, en wit de kleur van de reinheid, en tegenwoordig kan en mag en moet alles lekker door elkaar! Met fris windje denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. rood en wit wordt samen roze rene :-) toch:-)

      dat komt goed:-)

      Verwijderen
  5. Klaproos,

    Ik heb je Turkije reis terug gekeken en als ik het zo zie en lees, dan heb jij er uitermate van genoten.
    Mooie fotoreportages heb je gemaakt.
    De zomertijd gaat in, maar met het verwachte mooie weer van de komende week moet dit toch geen probleem zijn, dat wordt extra lang genieten van de dag.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gezicht die kleurige wapperende lappen op het strand.
    Fijne zaterdag en geniet van het zonneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mee geslenterd over het strand en vond het leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reportage zag er pas echt relaxt uit Dien! Feestelijk ! Zeker met al die kleuren.
    Tja wat is de kleur van liefde.... voor mij toch rood met alle uiteenlopende maar warme gevoelens. Heb er nèt een gedicht en freubel op gebaseerd, haha; maar
    die ga je nog tegenkomen.
    Zeg dat steenhartdinges, het is net of er dingen ingegraveerd staan... zou het geen oeroude munt kunnen zijn? Klein beetje afgesleten natuurlijk...
    Die zijn tenslotte in die omgeving uitgevonden! Maar het is ook een prachtig en wonderlijk hartje hoor.

    Fijn weekend, ik weet dat je van de zon zult genieten.
    Liefs, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee clemens het was wel een echt hartje zonder opschrift:-)

      lief bedacht van jou :-)
      geniet van je weekend,
      xxx

      Verwijderen
  9. Wow, die foto's van de wapperende doeken zijn imo top Klappertjelief! Maar ook je portretten van de mensen mogen er zijn en dan spreken we nog niet van de rest van deze mooie serie!
    Bedankt om ons zo mee te laten genieten van deze zonnige vakantie meid, en ik hoop dat jij ook van het mega zonnige weekend zal genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij wel lieve gerda, reken maar van jes:-)
      jij toch ook:-)
      xxx

      Verwijderen
  10. Ik heb heerlijk genoten van je prachtige vakantie foto's.
    ik wens je een fijne zaterdag, het wordt mooi weer dus geniet er van.

    Lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat dat meen je niet, dat heb ik weer slecht geregeld, ik moet er deze ochtend uit als de kinderen wakker zijn, die trekken zich niets aan van die tijd hoor. die gaan er gewoon vroeg uit. ;-0 Wat is de kleur van de liefde... Elke kleur die je maar wilt toch.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh mario.
      wat kan ik zeggen om je te helpen:-)
      neem ze beide bij jullie in bed dan slapen ze zeker door:-)

      Verwijderen
    2. Laat ze lekker in hun eigen bed liggen, het moge een troost zijn om te weten, dat wanneer zij op hun normale tijd wakker worden het op de klok al een uur later is, dat is dus gunstig en zeker als je vanavond zelf op tijd naar bed gaat.

      jeer

      Verwijderen
  12. Schitterende foto's Dien, heel gevarieerd!
    Leuk al die kleurige doeken die hangen te wapperen, dat is zeker wel kunst!
    Dat de klok een uur vooruit gaat spreekt me niet zo aan ;-)
    Maar ik blijf toch in bed liggen als ik wil haha.

    Geniet van het zonnetje Dien.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach wel ja Petra, of je gelijk hebt:-)
      ik ook hoor:-)

      jij ook genieten hé:-)

      Verwijderen
  13. Goede morgen Roos, heerlijk al die kleuren in de wind, je hebt weer een mooie reportage gemaakt.
    Zelf durf ik meestal niet zomaar mensen te fotograferen, en als je het van tevoren vraagt, gaan ze
    poseren en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
    Ik wens je een zonnig, geweldig, zij het een uur korter dan normaal, weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die wapperende sjaals had ik zo een kwartier gefilmd. Daar had ik wel weer wat mee kunnen doen denk ik.
    Ja het strand. Ook hier wordt het langzaamaan strand weer :) genieten toch

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is pas waarlijk genieten! Dat kan dus ook heel goed zonder smartphone...;-) Zag ik dat goed: twee keer hetzelfde plaatje van drie mensen liggend op het strand? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto's van zoveel moois.
    Wat leuk dat je weer een hartje hebt gevonden.
    Was toch lekker genieten daar in je vakantie.
    En nu nog lekker nagenieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig zon, zand en zee, wat wil een mens nog meer om van te genieten.
    Een heerlijke tijd heb je daar gehad zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lief flappie
    die lappies
    heb je die daar voor mij opgehangen?
    ik waande mij gestreeld door de wapperende kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sneu die vastgeketende apen op de schouder van die man! Verder vind ik de foto's mooi en krijg ik er een vakantiegevoel van! Mooie portretten zitten er tussen! En natuurlijk heb je een hartje gevonden, ben ik niet verbaasd over! ;-D
    Fijn mooi weekend meidje, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik neem aan dat die onschatbare steen mee is gekomen met je ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn genot is iets rustiger en kleinschaliger.
    Ik ben met de voorjaars schoonmaak van mijn tuin bezig.
    Vrolijke voorjaarsgroet,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi Roosje, het was precies siësta :-)
    Prachtige die gekleurde doeken, voor ieder wat wils!
    Mijn kleur van de liefde is de huidskleur van een vrouw :-)
    Een prachtige reeks, je wordt er helemaal relaxed door!
    Een fijn weekend en geniet van het zonneke de volgende dagen :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt er van begin tot eind weer een prachtige serie van gemaakt.
    Foto's om heerlijk bij weg te dromen, en dat wegdromen kost met dit heerlijke voorjaarsweer nog minder moeite.
    Maak er verder een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een prachtige en gevarieerde fotoreportage Roos..

    geniet van je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi werkje bij 'volg je hart'

    wapperende kleuren, leuke foto's zijn dat, net zo leuk als de mensjes en hondjes :-)
    ja zo in het zonnetje na lekker eten even de oogjes sluiten, heerlijk :-)
    gelukkig hield jij de ogen goed open zodat we dat allemaal kunnen bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ga heerlijk in de zon liggen met de oogjes dicht. Dromen over alle mogelijke kleuren ;-) misschien de regenboog als kleuren van de liefde. Want de liefde bestaat volgens mij niet uit één kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt duidelijk genoten van je reis! Ben jij nu met een andere blogger geweest? Ik zie nog van die foto's verschijnen. Er zitten prachtige beelden tussen, zeer knappe reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Helaas komt het voor en laat je het zien. Maar de eerste foto vind ik afschuwelijk.
    Verder heb ik genoten van alle prachtige kleuren en van alle kleurrijke mensen.
    Zomer- en wintertijd mogen van mij afgeschaft worden. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar kinderen, sommige hoogbejaarden en dieren hebben het er moeilijk mee.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die veelkleurige doeken zijn prachtig, Dina Lisa ;-) Die witte trouwens ook, maar tafellaken...daar bedank ik ook voor.
    Ach, ik slaap toch niet, ongeacht hoe laat of vroeg het is. Maar ik heb tegenwoordig een tablet en dat maakt het
    wakker liggen tot een aangenaam verpozen.
    Een knuffel van Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je klikvinger heeft bepaald niet stil gezeten Klapper. Dit is ook weer een heerlijke serie. Alhoewel...die man met de aapjes. Zo jammer dat je dat nog zo vaak ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie serie op het strand! Blijft geweldig om mensen, dieren en dingen vast te leggen op de foto! en het blijft heerlijk om er naar te kijken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Whahahaha..... Dina Lisa, wat een geweldige opmerking Dien Dien hahahaha.....
    En wat een heerlijk en fleurig blog met al die wapperende en kleurige doeken in de wind.
    Mooi fel en helder en werkelijk prachtig. ook de strandgangers en zonaanbidders heb je mooi vereeuwigd hihi...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het was inderdaad een korte nacht.
    Heb ik lekker gedroomd? Weet het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥