One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-03-2014

16.03. Piep





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Zwaaaaaaaai, zwaai .
we zijn er weer,
dank jullie wel dat jullie zó goed,
op mijn blog gepast hebben



Sjeek hends, en haai faaif
wie aar bek,

Uitgerust..... dat niet:-)
Blij dat wel,:-)



Om jou weer te zien,en te horen,
te lezen en te voelen:-)



Gossiemokke,wat kan een week lang duren:-)

bij missen en kort bij genieten,
ik zat in een mengeling van de twee

Maar heeyyyyy, ik ben der weer,
na een heerlijk weekje Turkije
Ben ik weer als een héél rijk mens terug gekomen,
in meerdere opzichten :-)
Hey webbies, bereid je voor op een serie blogjes
met een warm gloedje,
een hoge aaibaarheidsfactor,
én wat zon...

Hasta la pasta

xxx



40 opmerkingen:

  1. Woef, woef, laat je me morgen dan weer uit? ;-)
    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heeft de zon je terug gebracht Klapperdeklappertje. ;-D
    Meid maak er een mooie zondag van, genietse , ah dat doe je al!
    Slaapse en droom maar lekker, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was stil hier. Maar gelukkig ben je er weer. Wat zal Ace blij zijn dat je er weer was.
    Doe rustig aan. Geniet van het weekend. Ik verheug me al op je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spannend.....zijn er honden oortjes gespitst op je verhalen?
    kan niet missen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug, fijn dat je genoten hebt van jouw weekje vakantie..!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug Dien,

    Na het genieten van het mooie land Turkije, de cultuur, de mensen, het heerlijke eten kom jij natuurlijk terug met heel veel prachtige foto's en bijbehorende teksten. Kunnen wij ook mooi meegenieten van je avonturen.

    Ik kijk er naar uit naar wat jij met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug thuis, ook weer heerlijk genieten.
    Ik heb je gemist afgelopen week.
    Een heel fijne zondag gewenst, om uit te rusten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah, daar ben je weer! Ja, ik miste je verhalen ook al!
    Turkije, pffff, daar scheen de zon vast veel heter dan hier!
    Heeerlijk zeg!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haai Dien, ik heb je gemist hoor!
    Mijn dagelijkse opkikker!
    Ben benieuwd naar je Turkije verhalen.
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom Klaproos.
    Ik kijk altijd graag naar jou blog. Wat leuk dat je naar Turkije bent geweest. Ik ben benieuwd naar je foto's. Het komt nog wel. Eerst lekker bij komen. En vooral nog nagenieten.

    Leuke foto's handjes. Grappig om te zien.

    Fijne zondag.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaaa., je bent gewoon alweer terug. Ik had verwacht dat ik je weken kwijt zou zijn, maar gelukkig heeft mijn hulp geroep je eerder thuis gebracht.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeie morgen Dien welkom thuis
    groetjes milo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WB Dien, WB=Welcome Back :P
    Dan zal je goed uitgerust zijn? of juist niet. Moe van al het rond slenteren en foto's maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, zo'n week vliegt voorbij als je vakantie hebt. Maar 'home sweet home' is niet voor niets geschreven.
    Geniet maar weer van alles in en rond je eigen huis. Ace zal het je niet kwalijk nemen.......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom thuis, geniet lekker na en laat ons meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Effe uitrusten van die vermoeiende reis ( gniffel) en dan er weer vol tegen aan Wat kan het leven ....zwaar !! zijn Hé Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HEERLIJK!! Lekker (na)genieten Dien :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Welkom terug thuis Roosje, en ik ben zeer benieuwd wat je daar allemaal hebt meegemaakt!
    Een fijne zondag
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Dien, lekker na genieten alles laten bezinken
    En wij mogen straks mee genieten.
    En hou het zonne gevoel vast.
    En nog bedankt voor je lieve woorden!
    Een groetje Christiene....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Woh Turkije, heerlijk klaproosje.
    Ik wacht af, van je mooie, leuke, aaibare foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Welkom thuis Dien. En bij jou ben ik altijd op alles voorbereid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. welkom thuis,....mooie handgebaren ;-)) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. welkom thuis Dien, ik heb je gemist
      en thuis zullen er vast ook twee staan springen hebben van geluk toen ze je zagen
      ik kijk nu natuurlijk heel erg uit naar al het moois dat je zag

      Verwijderen
  23. Lekker zo'n weekje Turkije. Dat zat er voor mij niet in, maar gelukkig was het hier ook heerlijk zonnig weer, al moest mijn lijf daar wel weer erg aan wennen.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je ons hier gaat voorschotelen de komende tijd.
    Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gezellig dat je er weer bent Roos. Vol met verhalen én bijbehorende foto's.
    Even nog nagenieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je er weer bent klaproos. Heerlijk he zo'n weekje lekker weg naar het mooie Turkije.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen en de warme foto's.
    lieve groet
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat je er weer bent en ik kijk uit naar al je verhalen.
    En bij die verhalen en foto`s kan je weer heerlijk nagenieten met Ace nu naast je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. welcome back...

    ik ben benieuwd

    fijne zondagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Laat maar komen, Dien. Het was een koude bedoening op je blog zonder jou erbij. En helemaal geen nieuws over Ace ;-)
    Kortom: ik heb je gemist. Blij dat je terug bent!
    Liefs en een heeele dikke pakkerd @->-

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kijk er al naar uit, en dat missen was wederkerig.
    tot spoedig,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk dat je er weer bent Dien, ik had je ook al een beetje gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. welkom terug, Dientje!
    Nu weer genieten van je logjes... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. High five dat je weer gezond terug bent.
    Gelukkig is hier het voorjaar ook door gegaan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. We zwaaien als we gaan en we zwaaien als we komen! Zwaaien is vriendelijk en reikt verder dan het geluid!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk dat je er terug bent lieve Klapper, voor ons dan want we hebben jou gemist. Voor jou is het misschien jammer dat dit fijn vakantieweekje voorbij is, maar... nu kan je er van nagenieten hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leuk die handjes, helpende handjes? zwaaiende handjes van alles wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben blij dat het goed was.
    Ik heb hier zo'n achterstand bij jou, dat ik niet eens merkte dat je er niet meer was.
    Probeer verder in te lopen.
    Welcome back!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥